1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Sowieso het hele ergernis gedoe vind ik overdreven. Natuurlijk mag je fanatiek zijn. Maar als je verliest, verlies dan gewoon met een lach op je gezicht. Het is maar een spelletje. Dat afschuiven op noobs dit, campers dat, kan ik ook niet tegen. Iedereen heeft zijn eigen tactiek, als dat is om op 1 plek te zitten en iedereen die voorbij komt neer te maaien, is dat je goed recht.

    Ik vind het allemaal een beetje aanstellerij. Mensen moeten veel meer lachen om een spel :)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dude.. :emo:
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik ook weer overdreven, je speelt dit spelletje ook om te winnen lijkt mij. Door niet dood te gaan heb ik plezier. Als ik vervolgens constant word gekilled door allemaal bullshit heb ik er geen zin meer in.

    Nu even COD4 doen:9
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Tuurlijk is het heerlijk als het goed gaat. Maar wat ik bedoel is dat velen hier er zo'n punt van maken als dat even niet zo gaat. En dan denk ik wel van: kom op hé, het is maar een spelletje. ;)
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat is jullie KD Ratio???
    En hoogste killstreak??

    KD: 1.28
    Killstreak: 28
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mijn K/D heb ik het liever niet meer over, die is gekelderd sinds ik alleen nog Objective gametypes speel. Mijn W/L is inmiddels wel 2.07 :D En dat ondanks het feit dat ik een enorme neuroot ben wat betreft verbindingen dus als niet iedereen vol groen heeft voordat een match begint ik op zoek ga naar een andere lobby en weer een loss kan bijschrijven :+
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    bij pes is mij het ook een keer overkomen hoor, maar sindsdien speel ik ook nooit meer sportspellen tegen AI :9
    Is het jouw controller? Hij zal een nieuwe moeten kopen hoor :b:
    Lachen gaat alleen een beetje moeilijk als je iemand probeert af te maken die painkiller heeft en je vervolgens van 6 meter neerknivet. Soms vraag ik me wel af wat de makers in godsnaam bedachten toen ze dit spel maakten zeg. Het lijkt wel alsof ze het helemaal niet op skills hebben gebaseerd maar gewoon luck en beetje rustig campen en je haalt goeie scores..
    Oke goed zijn helpt wel op veel momenten maar als ik aan het rondrennen ben en goed ga en opeens spawnt er gewoon iemand in mijn beeld en uiteraard heeft diegene ook nog eens painkiller terwijl ik nog 1 kill nodig heb voor me pavelow denk ik like WTF hoe kan dat nou in godsnaam gebeuren en raak ik nogal pissed..
    GOW was echt een game waar ik me beter voelde als ik het vaker speelde en daar ging het dan ook steeds beter. Daarnaast kon je ook nog eens zien wie er skills hadden en wie niet want die stonden altijd onderaan. Bij dit spel kan je uit een care package zomaar een chopper of AC halen en dan je opeens als verrekte noob nog bovenaan staan ook. Dat klopt gewoon niet..
    Campen moet je voor de rest zelf weten, dat komt in elk spel voor.. maar de killstreaks+ deathstreaks zijn gewoon verrekte slecht uitgewerkt/uitgebalanceerd. Ik wou dat er een optie was om dat uit te schakelen en gewoon 'zelf' je kills maken en dat je niet wordt geholpen door een of andere stomme perk als painkiller.

    PS: ik speel het spel voor de rest nog vaak genoeg dus kom niet zeggen dat ik dan maar een ander spel moet gaan spelen als ik daar niet tegen kan. Je kan ook best rekening houden met je community en ernaar luisteren zoals bij GOW het wel het geval was :).
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    KD: 1.64
    Killstreak: 30
    Accuracy 29.70%
    W/L: 0.20 8)

    Speel eigenlijk alleen FFA ( op de PS3 )
     
  10. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen FFA speelt en een W/L ratio heb van 0,2 doe je het niet zo goed:p
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoezo, dan wint hij toch 1 op de 5 potjes? En dan reken ik alle losses vanwege het verlaten van een lobby nog niet eens mee. Hoeveel mensen doen er mee aan FFA? (speel dat nooit..)
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  12. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk 8, speel het ook nooit. ik vind het laag klinken en dat komt omdat mensen altijd tegen mij zeggen dat mijn ratio laag is. Ik heb zelf 0,6 behoorlijk slecht is.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben ook niet zo goed:9
    Klopt, als je alle potjes mee rekent waar je halverwege inkomt zou ik denk ik wel een wat hoger percentage hebben. Bovendien is MW2 de eerste FPS die ik online echt veel speel en ik denk dat mijn winst percentage over de eerste 500 potjes iets van 0.05 was ofzo en over de laatste 500 potjes eerder in de richting van 0.5
     
  14. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Eigenlijk is het wel logisch dat IW er bewust voor kiest het spel niet om skill te laten
    gaan. Daarom krijgen de "noobs" zulke boosts zodat zij het spel, al is het op de meest
    trieste manier, blijven spelen en leuk vinden. Wat verwacht je anders van een bedrijf
    dat 10 mappen waarvan er ook nog een paar uit de vorige deel zijn, verkoopt voor
    ruim 30 euro. Wat verwacht je van een bedrijf dat zijn spel ZO goed heeft verkocht en
    nog verkoopt. Het gaat hier om miljoenen spelers van het spel. Dus ook miljoenen
    potentiele kopers van de mappacks. Die "noob"-mensen zullen het mappack echt niet
    meer kopen als het om skill zou gaan. Want dan zou je na de release van het spel alleen
    nog maar een handjevol mensen overhouden die het spel nog spelen. IW wilt gewoon
    veel mensen aan aan het spelen hebben. Misschien zelfs ten koste van een kleinere
    groep mensen die dit soort taferelen niet kunnen hebben...
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm ja dat zou wel logisch zijn :eek:!
    Mappack 2 mogen ze van mij in hun reet steken overigens :p ik ga mooi RDR spelen ofzo
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, tactical nuke gehaald terwijl het potje bijna was geeindigd en niemand schoot m'n chopper neer dus kon hem niet gebruiken :/
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zijn er nog mensen die me willen helpen met de Spec ops?
    Ik moet nog vrij veel van de charlie en delta gedeeltes.
     
  18. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    KD 2.09
    Killstreak: 40
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Oke ff een vraagje: Wat is nou precies een quickscope?

    Mag je je tegenstander zien op het moment dat je schiet, of moet het beeld zwart blijven?

    Ik word er af en toe van 'beschuldigd' te hardscopen omdat je bij mij heel af en toe de tegenstander in de scope ziet precies op het moment dat ik schiet. Dat gaat echter zo snel dat ik het persoonlijk geen hardscope vind. Volgens vrienden moet je schieten voor ik helemaal ben ingescoped, en mag je de tegenstander niet zien...

    In filmpjes op youtube van de betere snipers zie ik dat je bij hun ook gewoon de tegenstander in de scope ziet precies op het moment dat ze schieten.

    Duidelijkheid graag.:)
     
  20. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je mag heel even kijken, heel even, anders gaat hij ook gewoon mis en op de killcam ziet het eruit alsof je net niet zoomt. nog een gratis no scope tip, als je op de grond gaat liggen en gaat kruipen en je schiet met intervention dan gaat hij echt bijna altijd precies waar je mikt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina