bij pes is mij het ook een keer overkomen hoor, maar sindsdien speel ik ook nooit meer sportspellen tegen AI
Is het jouw controller? Hij zal een nieuwe moeten kopen hoor :b:
Lachen gaat alleen een beetje moeilijk als je iemand probeert af te maken die painkiller heeft en je vervolgens van 6 meter neerknivet. Soms vraag ik me wel af wat de makers in godsnaam bedachten toen ze dit spel maakten zeg. Het lijkt wel alsof ze het helemaal niet op skills hebben gebaseerd maar gewoon luck en beetje rustig campen en je haalt goeie scores..
Oke goed zijn helpt wel op veel momenten maar als ik aan het rondrennen ben en goed ga en opeens spawnt er gewoon iemand in mijn beeld en uiteraard heeft diegene ook nog eens painkiller terwijl ik nog 1 kill nodig heb voor me pavelow denk ik like WTF hoe kan dat nou in godsnaam gebeuren en raak ik nogal pissed..
GOW was echt een game waar ik me beter voelde als ik het vaker speelde en daar ging het dan ook steeds beter. Daarnaast kon je ook nog eens zien wie er skills hadden en wie niet want die stonden altijd onderaan. Bij dit spel kan je uit een care package zomaar een chopper of AC halen en dan je opeens als verrekte noob nog bovenaan staan ook. Dat klopt gewoon niet..
Campen moet je voor de rest zelf weten, dat komt in elk spel voor.. maar de killstreaks+ deathstreaks zijn gewoon verrekte slecht uitgewerkt/uitgebalanceerd. Ik wou dat er een optie was om dat uit te schakelen en gewoon 'zelf' je kills maken en dat je niet wordt geholpen door een of andere stomme perk als painkiller.
PS: ik speel het spel voor de rest nog vaak genoeg dus kom niet zeggen dat ik dan maar een ander spel moet gaan spelen als ik daar niet tegen kan. Je kan ook best rekening houden met je community en ernaar luisteren zoals bij GOW het wel het geval was
.
Klik om te vergroten...