[XOne] Kingdom Under Fire II

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 28 jan 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga heel mijn startpost een update geven! :eek: Goed dat je het ziet.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja inderdaad man, KUF is 80% tactiek en 20% vechten.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, ben ik het niet mee eens. Zonder een sterke Hero wordt het heel moeilijk om te winnen, hoewel het wel van essentieel belang is een healer en een archer te hebben. Maar écht moeilijke strategie vind ik het niet. :eek: Ik zou de verdeling eerder op 50/50 zetten.

En de startpost heeft een update gekregen! :)

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat kan ook, het was heel erg lang geleden dat ik het spel gespeeld hebt. Maar ik bedoelde juist dat tactisch inzicht veel belangrijker is in KUF dan hack n slash skills.

Ik hoop dat de multiplayer niet zo fucked is als z'n voorganger. In deel 1 was het meer een kwestie van wie heeft het sterkste leger ipv wie heeft de beste skills. Ik hoop dat iedereen in KUFII evenveel exp krijgt om te verdelen over z'n leger. Zo wordt het spel veel eerlijker en leuker.

5. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegt lijkt dit spel me niks, sinds ik de gameplay filmpjes gezien heb. Veelste druk, alles op 1 bult.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, in The Crusaders moest je levelen via Xbox Live. Dus je moest iemand zoeken van gelijk level. Bij Heroes kreeg je direct één miljoen EXP die je kon verdelen.

7. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds geen nieuws?

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Echt vreemd, terwijl de game behoorlijk finished lijkt.

[GT]55224[/GT]

Hack'n Slash! Strategie-lite! RPG-lite! Deze unieke combinatie gameplay zie je niet vaak (en ook zo succesvol), dus wat wil je nog meer? Check die graphics... zo realistisch en in deze verhoudingen wil ik de gevechten en units zien in games. :cool:

EDIT:

Dammit, give us the game already! :x

[gt]59516[/gt]

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Erg sfeervol & indrukwekkend. Ik heb het topic diagonaal doorlezen & het klinkt erg veelbelovend, heb de eerste KuF blijkbaar toch echt te snel afgeschreven als een button combo masher na hem even gezien te hebben bij iemand.

In elk geval, deze hou ik in het oog! Maar ik stel me wel enkele vragen omtrent de uitwerking van het MMO multiplayer aspect. Klinkt erg interessant, maar hoe moet ik dat dan juist zien.. bestuur je 1 hero en loop je daarmee rond en kan je andere spelers('s heroes) dan uitdagen waarna je elk beide met je legers tegen mekaar aan de slag kan? Ik neem aan dat je toch niet met je hele leger in de gewone wereld kan rondlopen (a la klassieke 3th person MMO zoals Lineage 2 of Aion op de pc)..
    Of moet ik het meer zien als een soort 'Neroimus War' in Chromehounds waar je bv een faction kiest en dan in bepaalde stukjes campaign speelt?

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    MMO multiplayer? Dat is nieuw voor mij...

12. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0

Kingdom Under Fire II naar Xbox 360

Met Kingdom Under Fire II ontwikkelen Blueside en Phantagram momenteel een Massively Multiplayer Online Action RTS voor de PC en consoles.
    Origineel werd Kingdom Under Fire II aangekondigd voor de PC en de consoles, maar de laatste maanden toonde Blueside exclusief de PC versie. Deze verschijnt namelijk als eerste. De PC versie staat voorlopig gepland voor 2009. Vandaag schenkt Blueside echter aandacht aan een andere versie. Ze kondigen vandaag namelijk officieel de Xbox 360 versie aan.

De Xbox 360 versie van Kingdom Under Fire II zal sterk verschillen van de PC versie. De PC versie legt de nadruk op de online actie, maar voor de Xbox 360 versie wordt er meer nadruk gelegd op het singleplayeraspect. In deze singleplayer ontdek je meer over het verleden van Bersian. Qua multiplayer krijgt de game een Castle Siege mode en een conventionele Action RTS multiplayer. Het MMO aspect wordt dus schijnbaar geschrapt. De Xbox 360 versie moet midden 2010 verschijnen waarna later DLC volgt.

Oftewel de xbox zal geen MMO zijn alleen de pc versie.

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeien, castle siege mode klinkt supervet!:thumbs:

14. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens xD Kan niet wachten, ben opzich wel blij dat ze meer focus op de SP want MMO op de xbox had denk ik niet zo goed uitgepakt. En SP games vind ik toch leuker over het algemeen ben niet zon echte online speler.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ook waard om het hier te posten. Nieuw MP materiaal mensen. Online co-op gameplay match van volgens mij humans vs Orcs:

[GT]702991[/GT]

Het blijft een magistrale combinatie van gameplay genres en kick ass graphics. Een ECHTE Kingdom Under Fire. Het wordt tijd voor deze titel.

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zooo tof uit.. maar wanneer? en hoe zal het op de 360 eruit zien? (ik ga er vanuit dat dit draait op een dikke PC).

17. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik mag toch hopen dat dit spel verschijnt op de Xbox360

Op www.kufii.com staat alleen de PC en PS3 vermeld, ik haal het spel toch wel :) no matter what. Wel raar, als ie niet op de 360 verschijnt, want andere delen zoals Heroes en The Crusaders zijn wel op de xbox1 uitgekomen.

Maar de echte release datum is ook nog niet echt vermeld, dus er is nog hoop :p

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lijkt me stug, de drie vorige spellen zijn verschenen op de Xbox en Xbox 360. Maar wel raar dat het niet op de site staat.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    't Wordt onderhand tijd dat ze deze game eens gaan releasen. :mad:

20. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Is er eigenlijk nog iets bekend over de release datum?? duurt erg lang. Ik hoorde dat er iets was van een reorganisatie ofzo dat een deel van de studio niet actief meer was en dat er dus een vertraging was (dit hoorde ik vorig jaar een keer).

Ik speel de laatste tijd alleen maar KUF The Crusaders op de Xbox360. Ik ben nu bij het stuk van de Encablossa. Ik vind het wel jammer dat je geen missies kan herhalen. Bij KUF Heroes kon je dit wel, maar dit spel ondersteunt de Xbox360 jammer genoeg niet. Ik tover binnenkort mn oude xbox wel uit de kast, zou wel lekker stoffig zijn en maak deze schoon en hopelijk doet ie het, zodat ik van de beste games op de orginele xbox kan spelen.

Jullie ook allen goed ervaring met KUF?? ik heb KUF voor het eerst gespeeld bij een demo toendertijd, was echt geweldig en toen enkele maanden later zag ik een exemplaar in de winkel liggen en nam ik deze gelijk mee, dit was in 2006 dacht ik en toen later had ik Heroes gekocht. Ik vond The Crusaders eigenlijk leuker, maar Heroes had weer mission replay en skirmishes,maar de muziek vond ik niet veel aan. Heroes lag teveel bij heavy metal en Crusaders meer op hard rock en dat vond ik persoonlijk wel beter.

Een vriend van mij heeft laatst dit spel ook gespeeld, vond het ook erg leuk, ook al is het spel al 5-6 jaar oud. Die vond het begin intro muziek echt vet van Gerald. Je hoeft eigenlijk geen next-gen games te hebben om plezier te hebben. Ik vind bijvoorbeeld the warriors en freedom fighters, timesplitter future perfect ook nog echt leuk ( niet dat ik ze op mn 360 kan spelen). Tegenwoordig heb je bij games altijd het gevoel dat het om MONEY MONEY MONEY gaat, COD is de beste voorbeeld. De liefde die mensen vroeger in games staken mis ik. Maar ja Business changes zou maar zeggen.

Ook leuk is dat beginstukje van Geralds campaign. Start de campaign en bij de film intro waar je gerald en zijn troepen ziet lopen. Dat muziekje ga ik in de band spelen.

Laatst bewerkt: 8 sep 2011

Deel Deze Pagina