Is er eigenlijk nog iets bekend over de release datum?? duurt erg lang. Ik hoorde dat er iets was van een reorganisatie ofzo dat een deel van de studio niet actief meer was en dat er dus een vertraging was (dit hoorde ik vorig jaar een keer).
Ik speel de laatste tijd alleen maar KUF The Crusaders op de Xbox360. Ik ben nu bij het stuk van de Encablossa. Ik vind het wel jammer dat je geen missies kan herhalen. Bij KUF Heroes kon je dit wel, maar dit spel ondersteunt de Xbox360 jammer genoeg niet. Ik tover binnenkort mn oude xbox wel uit de kast, zou wel lekker stoffig zijn en maak deze schoon en hopelijk doet ie het, zodat ik van de beste games op de orginele xbox kan spelen.
Jullie ook allen goed ervaring met KUF?? ik heb KUF voor het eerst gespeeld bij een demo toendertijd, was echt geweldig en toen enkele maanden later zag ik een exemplaar in de winkel liggen en nam ik deze gelijk mee, dit was in 2006 dacht ik en toen later had ik Heroes gekocht. Ik vond The Crusaders eigenlijk leuker, maar Heroes had weer mission replay en skirmishes,maar de muziek vond ik niet veel aan. Heroes lag teveel bij heavy metal en Crusaders meer op hard rock en dat vond ik persoonlijk wel beter.
Een vriend van mij heeft laatst dit spel ook gespeeld, vond het ook erg leuk, ook al is het spel al 5-6 jaar oud. Die vond het begin intro muziek echt vet van Gerald. Je hoeft eigenlijk geen next-gen games te hebben om plezier te hebben. Ik vind bijvoorbeeld the warriors en freedom fighters, timesplitter future perfect ook nog echt leuk ( niet dat ik ze op mn 360 kan spelen). Tegenwoordig heb je bij games altijd het gevoel dat het om MONEY MONEY MONEY gaat, COD is de beste voorbeeld. De liefde die mensen vroeger in games staken mis ik. Maar ja Business changes zou maar zeggen.
Ook leuk is dat beginstukje van Geralds campaign. Start de campaign en bij de film intro waar je gerald en zijn troepen ziet lopen. Dat muziekje ga ik in de band spelen.
Laatst bewerkt: 8 sep 2011