De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of jij denk na voordat je wat zegt toen de tijd is niet tevergelijken met de frank mir block lesnar shane carwin etc van deze tijd hoe je her weert of keert is niet aleen mijn mening maar van veel mma fans

2. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    en meer fans van mma delen mijn mening, zet de prestaties van Fedor naast die van Brock en je zou zelf ook beter weten. Fedor heeft nog nooit verloren, Amerikanen bitchen alleen op hem omdat hij niet in de UFC vecht en hun niet verder dan de UFC willen kijken.
    Als je kijkt naar pound for pound beste vechters staat Fedor bijna overal op nummer 1.

Om het makkelijker te maken:
    Fedors record.
    Die loss was een illegale elleboog waardoor hij gecut werd en dus niet meer verder kon. Het hoorde dus eigenlijk een no contest te zijn door de illegale techniek maar ze hebben die andere gast de winst gegeven omdat het in een toernooi gebeurde en er dus iemand door moest naar de volgende ronde.
    Lesnars record.

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  3. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Fedor is waarschijnlijk de beste heavyweight ter wereld, al is de competitie de laatste 2 jaar flink toegenomen. Enige wat jammer zou zijn als hij niet in zijn prime tegen bijvoorbeeld een Carwin, Velasquez of zelfs Mir zou vechten.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hahaha jij hebt echt nul verstand van mma:lol:

5. run n attack

Leuk Bevonden:
    0

weet bijna zeker dat met ufc 1 de meeste van jullie kids nog in de luiers zaten ik heb vanaf ufc 15 altijd gekeken dus jullie hoefen mij niet tevertellen of ik wel of niet verstand er van heb.

en ik zeg het nog maar een keer het mma van nu en toen is totaal anders

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    hehe kijk nu die UFC primetime afleveringen en Rashad traint zoveel harder en veel beter kamp dan Rampage... Zou wel is een hele zure avond kunnen worden voor rampage.

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vanavond Showtime in de Arena. Nog mensen die er heen gaan ? Zelf zou ik wel willen maar moet vanavond werken. Laten ze het wel op tv zien ?

8. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    wordt wel vet en trouwens zou niet die gare gamekings gast een mma fight hebben ?

9. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    rampage houd niet van training dus zal niet veel zeggen het is altijd al het verhaal dat rampage training haat.

10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even op je punctuatie letten, en je dubbel post.

Showtime is niet live op tv, het is 10euro pay per view op hun site. Vind het nou niet echt waard om dat te dokken voor een paar matige gevechten.

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dennis ja.. toffe gast.

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben de afgelopen dagen een beetje aan het Youtuben en naar filmpjes van Overeem, Aerts en hari aan het kijken.

Wat ik me nou afvraag, hoezo doet Overeem zowel K1 als Cage? Ben geen kenner dus verbeter me als ik wat dingen fout zeg haha .

Overeem kan trouwens wel echte gruwelijke knietjes geven, damn :emo:

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Voor o.a. het grote geld.
    En daarnaast is zijn stand up in k1 vrij goed dusja waarom zou je het niet doen he... Niet persé omdat hij technisch zo geweldig is maar met z'n steroids en z'n basis kan die aardige klappen/knietjes uitdelen waardoor hij gewoon op k1 niveau mee kan.

Hij vind het ook niet leuk om te trainen maar om tegen Rashad te vechten kon hij de motivatie wel opbrengen, sterk nog, hij vroeg soms om extra training. Maar je moet het zelf maar even kijken (zijn 3 delen ongeveer een uurtje). Alles komt daar vanaf dat Rashad een veel betere training krijgt en in fucking goede shape zit. Rashad kan bijv. sparren met toppers en tegen top heavy weights terwijl Rampage in Engeland zit en tegen veel lager niveau spart.

Ik zou al m'n geld inzetten op Rashad op dit moment, maargoed dat doe je niet want je ziet wel vaker dat er opeens 1 klap doorkomt waardoor het geheel een heel ander eind kan krijgen.

Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  14. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net terug van de Arena, was vet
    op die tering badr hari na

en @ run n attack:
    omdat je alleen UFC volgt wil niet zeggen dat je kan zeggen dat alles buiten de UFC slecht is, Fedor vecht nu ook nog mee tegen toppers dus dat verschil in oud en nieuw gaat ook niet op.

Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat heeft Hari gedaan of was dat gewoon in het algemeen?

16. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ik zet het maar in een spoiler voor de mensen die het nog niet gezien hebben:
    hij heeft weer een gast nageschopt die op de grond lag, en is daardoor weer gediskwalificeerd

17. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    kijk niet aleen ufc kijk elke soort van mma bellator strike force ufc wec dus daar heeft niks mee temaken.\
    om het maar afteronden hoe je het weert of keert ufc:beste heavyweight

en als fedor echt een sportman was zou hij in de ufc moeten vechten omdat daar je beste vechters zijn.

doe je dat niet en ga je naar een lageren klasse ben je voor mij niet de beste meer.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben het wel enigzins met run n attack eens.
    Het is alleen zo jammer dat wij het niet voor het zeggen heb wie tegen wie vecht :9

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het gevecht van BaDr Hari van gister

mensen die bovenstaande spoiler tags hebben gelezen skippen naar 5:00 :)

[yt]U9YSiqeNzSw[/yt]

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Die gast is een geweldige vechter, maar helaas zal z'n persoonlijkheid hem altijd in de weg staan.

Deel Deze Pagina