Titan the Robot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BigKabuto, 30 mei 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt geweldig dit, ik heb ook niet een thread erover kunnen vinden. Een maatje liet het me zien, ik denk dat je dit onder entertainment kunt plaatsen. Vooral het stuk waar ie begint te lopen en op die kids afgaat...geweldig gewoon. Kijken!!!!

[yt]9-QtDAgjJrQ[/yt]

[yt]WGEyLy2hEUk[/yt]

[yt]D7ikBA3qgGg[/yt]

En nee, er zit geen mens in :)

[yt]-cES8USZwWI[/yt]

http://en.wikipedia.org/wiki/Titan_the_Robot

http://www.titantherobot.com/

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    "Titan the Robot is the stage name of an android costume[1][2] created by Cyberstein Robots Ltd in 2004,[3] operated both physically and electronically by a human performer." ~ Wikipedia
    :D

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Idd hij is fake, maar hij is wel awesome!

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Terwijl die laatste video laat zien dat ie werkt zonder een mens...kweenie hoor.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    wat is er fake aan? kijk op de website van ze en er is niets fake! Het is een robot en er zit geen mens in hoor. Damn sweet nice gewoon_O_

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In het begin dacht ik ook gelijk dat er een mens inzat door al die realistische en vloeiende bewegingen,maar het kan eigenlijk niet. Als je goed kijkt zie je gewoon dat er geen mens inzit. En ik kom weer terug bij die laatste video....

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Er zit dus wel een mens in alleen die bediend hem zowel mechanisch als fysiek, staat op die wiki pagina die je erbij hebt gezet. :)

Maar zeker een zeer vet ding, zou er ook wel een willen hebben, al zal dat wel een hele flinke duit kosten. :lol:

Dat laatste is slecht een liedje met wat simpele bewegingen, ze kunnen hem onmogelijk zo laten lopen en bewegen zonder een mens, althans dat is nog onmogelijk. :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja het lijkt er inderdaad op, maar het is NIET altijd waar als Wiki iets zegt he ;).

Toch vraag ik me af hoe er een mens inpast...maar het moet haast wel dan. Dit is wel 100% echt en ook al knap vet.

[yt]9Q0ubRMw8L8[/yt]

[yt]kFgXEkzMq7A[/yt]

[yt]WbFFs4DHWys[/yt]

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh God, cyberstein = cyberdyne?! We're screwed.

10. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Die gezichten zijn leuk maar verder vind ik dat niet echt interessant. Het lastige bij robots blijft vaak het vloeiend lopen. Little dog en big dog blijven mooie voorbeelden van de vooruitgang daarin. Bij die tweede video moet je maar eens opletten op het moment dat die gast een trap geeft tegen dat ding en hij gewoon snel zijn balans weet te vinden.

11. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    nice! maar please wat een kut gezoem van dat ding8)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt heel nice ja.

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe vet hij ook is enzo en hoe graag ik zou willen dat hij echt is is hij dat niet.
    Overal op het internet lees je al dat mensen met de gasten hebben gesproken die in het pak zitten, daarnaast wiki zegt het ook nog, daarnaast kunnen robots nog steeds niet zo soepel bewegen zonder jaren aan onderzoeken en om hem te bouwen en dan moet een klein Entertainment bedrijf dat wel in een keer lukken? dacht het niet.
    De laatste video laat het torso zien maar waar zijn de benen waar hij op moet staan? dat is namelijk het lastigst van een robot! zijn evenwicht laten bewaren terwijl hij ondertussen op 2 benen staat!

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wow! Ziet er wel heel erg echt uit iig. Zowiezo zijn de boven armen te smal om er echt iemand in te hebben maar het zou best kunnen dat er iemand achter de schermen dat ding bestuurt.

[yt]qEbxhy9qa8M[/yt]
    De eerste paar seconden dacht ik ook meteen dat er gewoon 2 gasten inzaten :lol:

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste reactie: LOLWUT? Maar in theorie is dit nog wel erg handig (natuurlijk ook om wapens op mee te dragen e.d.).

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    [yt]9-QtDAgjJrQ[/yt]

Hmm denk toch wel dat er gewoon een vent in zit, check vanaf 4:45. Je ziet duidelijk ruimte voor armen (dat zwarte gedeelte).

Handen passen er makkelijk in en hij is groot genoeg voor een hoofd.

Fake:)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In de toekomst heb je een winkelwagentje die met je meeloopt 8)

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Eng word het pas echt als ze gezicht mimiek kunnen nabootsen....
    [yt]vx35zMyFJ94[/yt]

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    In die laatste video van de TS kan je duidelijk zien dat er ruimte genoeg is om nog een mens er bij in te stoppen. De bewegingen van de armen en hoofd worden wel door elektromotoren gemaakt maar het lopen doet een mens in het pak. Je kan ook duidelijk het "raampje" zien in de borstkas in 1 van de eerdere filmpjes.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha, vet!

Deel Deze Pagina