De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Had nog helemaal gelijk ook :D, Rashad veruit het best maar bijna door die ene klap in de 3e ronde even in de problemen, toch gewonnen.. doei Rampage ga maar weer terug naar hollywood _0/

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Smerig van Hari!!! Mooi dat het publiek zich zo tegen hem keert :)

Maar hij flikt toch wel vaker van dit soort dingen?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit was niet de eerste keer nee, vorige keer was nog een stuk erger trouwens. Fantastische vechter om te zien maar een sportman van niks. Ook deze sport kent regels en JUIST met een fysieke sport als deze heb je je daar aan te houden. Ik hoop dan ook dat zijn vechlicentie snel wordt ingetrokken, voordat ie iemand een stuk van zijn oor afbijt ;)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Rashad Evans vs Rampage

Niet de meest boeiende fight ooit maar ik vond het wel leuk. Evans was gewoon wat beter en de terechte winnaar. Wel raar dat Rampage in de 3de ronde niet even wat meer doorzette want toen had Evans het toch even best zwaar. Toch kanp hoe Evans zich weer herpakte en weer de controle over het gevecht terug won

Over slechte verliezer gespreoken. Dit gebeurde na de Koscheck - Daley fight tijdens het laatste UFC event

Scheidsrechter is wel een bad ass8)

Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  5. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    'That was the best shot he landed in the whole match" :lol:

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Mwa hoop het niet van die licentie, dit is juist pracht televisie. Als badr moet vechten weet je altijd wel dat er wat gaat gebeuren.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is echter ook een sport en als sportsman ben je verplicht dat uit te dragen, dat doet hij niet. Dit soort 'sensatie' hoort imo hier niet thuis.

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zat net op youtube naar zijn reactie te kijken van de vorige keer dat hij in de fout ging. Het lijkt hem allemaal weinig te deren, waar hij gister al weigerde zijn excuses aan te bieden zo reageerde hij de vorige keer op de vraag of hij het niet erg vond om de regels te overtreden: "Ja je mag ook niet fietsen op de stoep"

edit, kwam dit net tegen:

Persbericht
    Amsterdam Zondag 30 mei 2010

Onbeperkte tijd tussen uit

Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt.
    Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.

Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
    Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
    Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie.
    Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.

Met vriendelijke groet,
    Badr Hari

9. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    well zo netjes maar om meteen uit de game te stappen hoeft ook weer niet als je kijkt naar mma gebuirkt het ook zo vaak aleen al in de unltimate fighter season 11 is het al 2 keer gebeurd

10. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan ik het ook wel :lol:

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Imo wel, vechtsport draait imo om de sensatie. Twee niets-zeggende personen in de ring is half niet zo leuk.

Dat was UFC 113 hoor :+

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hoe kan je dit in godsnaam zeggen als je er zoveel verstand van zou hebben.. Fedor heeft nog geen 1 wedstrijd verloren en heeft al UFC kampioenen verslagen. Hoe kan je nou claimen dat de UFC de beste heavyweight heeft terwijl nog geen 1 Ufc vechter Fedor verslagen heeft.

13. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    UFC 114:

Ik had wel verwacht dat Rashad zou winnen, maar was erg onder de indruk van hem. Na het Thiago Silva gevecht, was ik niet kapot van Rashad, maar hier was hij weer erg goed. Compleet gedomineerd tot aan de 3e ronde. Daar had Rampage het af kunnen maken, maar net als Thiago verzaakte hij. Hele mooie wedstrijd.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Misschien ook wel leuk om te posten, de match tussen Gamekings & Flabber:

[yt]eaneo4iiP5U[/yt]

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    haha je kunt wel zien dat ze nog niet echt een hoog niveau hebben.
    Die Dennis is echt geen vechter vind ik, maar wel een doorzetter. Wel sneu voor hem dat hij verliest, ik heb op Gamekings.tv wel gezien dat hij echt gemotiveerd is en hard traint.

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    vind het uhm wel netjes doen hoor voor de tijd dat ie het doet. Misschien nu nog geen vechter maar dat kan je wel worden door hard en veel te trainen.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    True, maar dan nog. De ene persoon is gewoon meer een vechter van zichzelf, snappie?
    Hij kan het wel worden door te trainen etc idd.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wel raar om te zien, als je skipped naar 2:35 dus de 2e ronde zie je dat vanaf de eerste stoot die dennis helemaal in paniek raakt. Eerst keert hij zich met zijn rug naar de tegenstander en dan stoot hij een beetje in het wilde weg.. Zelfvertrouwen helemaal weg ofzo..

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, net alsof hij aan het straatvechten is.

20. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat het een feit is dat ufc de best heavyweight hebben dus en lees eerst alles van dee dicussie voor je op 1 bericht los gaat

fedor kan wel ufc vechters verslagen klopt maar die waren allemaal al afgescheven voor ufc zoals ik al eerder zei strike force is niet op het level van ufc

1:ufc
    2:wec
    3:confused:tikeforce

Deel Deze Pagina