Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    USA wint van Turkije.

Toch een leuk team hoor, ben benieuwd of ze de 2e ronde halen.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als ze het WK op die manier winnen, gaan ze wel zo de boeken in gok ik!

Echter gok ik dat van Marwijk toch iets meer op safe speelt en Dirk Kuijt erin zet in plaats van v/d Vaart (Of eventueel Robben als die niet topfit is).

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Neem maar van mij aan dat Robben elke minuut gaat maken (bij een ruime voorsprong buiten beschouwing gelaten) als hij niet een echte blessure heeft en dan niet kan spelen.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Robben is bij Bayern een flinke tijd NIET geblesseerd geweest. Ik hoop echt dat dit zo blijft. Het is, en blijft in mijn ogen, de defensie van Oranje die het zwakste is. Nu moet ik heel eerlijk zeggen, dat als ik naar de oefenwedstrijden kijken, de overige "TOP" landen ook niet echt super presteren.

Engeland wint dankzij 3 eigen goals van Japan.
    Frankrijk speelt gelijk tegen Tunesië.
    Ivoorkust gelijk tegen Paraguay.
    Spanje wint ook maar net, maar die spelen al jaren "raar" voetbal op EK en WK niveau.

Toch best grappig. Ben erg benieuwd. Nederland maakt, zoals voorgaande jaren, genoeg kans. Zal er ... denk ik, toch weer niet van komen :emo:

5. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Noem je Ivoorkust een topland?
    Afrikaanse landen zijn tactisch en kwa organisatie op 1 of andere manier zo slecht..
    Verdedigend staat het echt dramatisch.
    Iedereen die de afgelopen Afrika cup heeft gezien moet dit kunnen beamen.
    Naar mijn mening zijn trouwens al die landen die jij noemt geen toplanden, ze hebben op dit moment (engeland en spanje) misschien wel de beste spelers, maar grote toernooien zijn voor die landen altijd een probleem. Denk eerder dat de WK-winnaar gekozen mag worden uit het rijtje: Brazilie, Argentinie, Duitsland en Italie.
    Op papier misschien niet de sterkste landen, maar op WK's altijd goed.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Argentinië, die gaan echt niet ver komen hoor.
    Komt omdat ze 12 topspelers hebben op het veld. Spanje heeft er 11, en een goede coach ernaast.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    @FR-thaan, grapjas. Eerst zeg je dat het 'een team' moet zijn en dat 'de beste spelers moeilijk presteren op een toernooi', vervolgens noem je Argentinië op als topfavoriet. Overigens ben ik het met de andere 3 kanshebbers eens. Brazilie, Duitsland en Italië doen het nu eenmaal altijd goed.

Zelf zou ik Engeland en Spanje toch gewoon bij de topfavorieten zetten. Spanje heeft het afgelopen EK gewoon terecht gewonnen, niet zozeer op individuele kwaliteiten maar toch echt met het complete team.

Engeland is een nieuwe weg ingeslagen met Capello, de spelers zijn nog steeds aanwezig, zijn alleen maar beter geworden dan 2 jaar geleden, zijn ontzettend gemotiveerd en Engeland bevat sowieso weinig arrogante kwallen. Mensen als Gerrard spelen altijd in dienst van het elftal! Als je de kwalificatie wedstrijden van hun gezien hebt, kun je het ook in dit geval niet enkel op individuele kwaliteiten gooien.

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar met fysieke kracht kom je erg ver :)

maar zoals Tyrant al zei, Argentinië komt niet ver en daar wil ik graag bij toevoegen dat dit komt omdat ze Maradonna hebben die waarschijnlijk een of andere flut tactiek erin werkt. Zonder tactiek kom je nergens :thumbs:

Noord Korea gaat gewoon erg ver komen jongens, neem dat nu maar van mij aan!:thumbs:

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    het is allemaal zo makkelijk te zeggen
    maar wie had gedacht dat Griekenland uberhaupt de finale zal halen van het EK
    dat Zuid-Korea met Guus in de halve finale kwam van het wk
    Nederland van Rusland kon verliezen

het zal me niks verbazen als een land als Argentinie of Portugal de finale haalt
    Spanje won dan wel het EK, maar tegen Italie wonnen ze met penaly's, al verloren ze die had niemand gesproken over een goed Spanje en Spanje favoriet. Tussen succes en failure zit niet zoveel ruimte.

10. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.16mlncoaches.nl/ :thumbs::+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Komt hij weer met z'n Noord Korea 8).
    En Spanje zou ook favoriet zijn geweest als het verloren had van Italië, bookmakers baseren hun keuze niet op eenmalige confrontaties hoor 8).
    Spanje heeft gewoon de beste selectie.

12. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje en Engeland zijn mijn favorieten op het WK, ben natuurlijk wel voor Oranje maar die zullen er wel weer uitliggen in de kw. finales, de selectie van brazilie valt tegen moet ik zeggen de verdediging is wel sterk maar de creatieve mannen bij Brazilie hebben toch niet zo top vorm kijk naar Kaka, Robinho daar integne heeft er goed aan gedaan om naar Santos te gaan!
    Argentinie haalt het niet te veel ego's denk ik, 4 top aanvallers en je stelt er 3 op ... wie laat je er buiten je schoonzoon, de beste voetballer ter wereld, top scorer nummer 2 van Spanje of de smaakmaker van Man City?

Kan echt niet wachten tot het begint !!

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik denk dat Engeland niet ver gaat komen eigenlijk..

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Engeland is geen team die kunnen knallen op toernooien. Eigenlijk heeft Spanje dat ook zeer lange tijd gehad, laatste paar jaar uitzondering dus.
    Duitsland is echt typisch een team dat gewoon 2 maanden constant kan blijven voetballen.

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Noord Korea heeft een langere voorbereiding gehad dan alle deelnemende teams bij elkaar :thumbs: Telt toch wel voor iets O-) ?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Langere voorbereiding.. Zeker omdat de halve selectie nog dienstplicht had? :lol:
    Ik zie ze eerder lopen over een stormbaan dan een 5 vs 5 partijtje spelen eerlijk gezegd :p.

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij falen favorieten vaker dan ze het daadwerkelijk waarmaken
    het is geen tennis

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Bij een groot toernooi als WK niet hoor.
    Er heeft nog nooit een underdog gewonnen, zijn alleen maar topteams.

19. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Logisch dat een topland wint want het zijn meer wedstrijden dan een EK, de geluksfactor is er dan wel beetje uit :9

Volgens de bookies zijn Spanje en Brazilië dus favoriet

unibet:
    Spanje 5,25
    Brazilië 6,00
    Engeland 7,00
    Argentinië 8,00
    Nederland 11,00

Bwin:
    Spanje 5.25
    Brazilië 5.75
    Engeland 7.00
    Argentinië 7.50
    Nederland 11.00

20. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je ook wat aan hoor :p

Noord Korea gaat in ieder geval verassen, dat weet ik zeker :)

Mochten ze er niks van bakken, wordt ik een communist :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina