Je gaat waarschijnlijk veel in projectgroepen doen, hopelijk voor jou krijg je een beetje toffe groep, want de twee 'grote' projecten (voor het hele semester) zijn ook echt heel groot en vergen veel tijd. Ik deed het eerste project voor zes man met z'n tweeën en het huidige voor zes man met anderhalf persoon (groepje van drie en die andere twee tellen maar voor een half).
De buitenlandse studenten zijn echt kut. Leek me wel tof om samen te werken met mensen uit een andere cultuur, maar het zijn allemaal luie poephoofden die ook nog eens niet slim zijn, slecht in Engels, al hun werk willen delegeren en de meeste zijn ook sociaal niet erg sterk (met name de Chinezen).
Ik zeg overigens niet dat de Nederlandse studenten wel allemaal geweldig zijn, want velen daarvan zijn ook kut.
Ik hoop dat je goed bent in M&O, want Financial Management is echt heel erg ingewikkeld. International Business Law is ook poepmoeilijk, moet je heel veel voor kennen.
Ik heb heeeeel veel kleine projectjes. Ook opdrachten van 2/3 pagina's die alsnog helemaal in verslagvorm moeten. Ook moet ik heel veel presenteren in lessen (zeker eens in de week).
De presentaties en 'verdedigingen' voor je project zijn best beangstigend. Als je faalt heb je namelijk flink wat maanden aan werk weggegooid en mis je gelijk zo veel studiepunten dat je niet meer over kan gaan.
Als je nog meer vragen hebt laat je het maar horen
.