De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niks mis mee imo. Goedkope oplossing. Misschien een optie tot koop opnemen. Vind Berg voetballend beter dan Huntelaar en Jol weet hem vast wel om te turnen tot aanspeelpunt. Bovendien vind ik 'm indivueel en technisch beter dan Huntelaar en Pantelic.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Pellegrini _O_

Het is toch belachelijk dat je 96 punten haalt en ontslagen wordt, wat een wanbeleid.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt , denk dat het met 2 dingen te maken heeft.

1: Pellegrini lag er snel uit in de CL

2: Pellegrini is geen 'grote naam' en dan vind meneer Perez je gewoon tja, gay:emo:

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Pellegrini heeft dat helemaal niet gezegd. Zoals iemand op een ander forum al zag zeggen was dat Gaspart (oud voorzitter van Barça). Pellegrini heb ik zoiets nergens zien zeggen. De Telegraaf brabbelt maar weer wat of haalt onbewust twee zaken door elkaar. Echt, die Nederlandse media zijn zo dramatisch, bedroevend slecht als het gaat om bronnen checken en zuiver quoten. Triest gedoe.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het niet dat ze het allebei hebben gezegd? Want dat van Gaspart is alweer een paar dagen terug. Zou vreemd zijn als de Telegraaf dat nu ineens gaat gebruiken.

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Over de discussie Berg mogelijk naar Ajax: ik lees juist berichten dat Rosenberg misschien terug naar Ajax komt (ook op huurbasis).

7. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij zegt idd. Pellegrini heeft wel gezegd dat hij het raar vindt dat hij weggestuurd wordt. Niet zo gek toch? Met een redelijk seizoen achter de rug (internationaal slecht, maar uitstekend in de competitie).

8. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan liever Berg. Die is nog jong en heeft vorig jaar bewezen een goede eredivisie spits te zijn. Het Bundesliga-avontuur heeft hem waarschijnlijk een aantal dingen geleerd, dus hij kan alleen maar beter terugkomen.

Ik, als PSV fan, ben echt een liefhebber van spelers als Huntelaar en Berg. 'The Hunt' is wel een paar niveautjes hoger (mits hij genoeg wedstrijdritme heeft).

Rosenberg.. laat maar lekker daar denk ik dan :) Heeft echt weinig goed gedaan bij Werder.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee. Heb 't nergens gelezen en ik volg toch echt de hele dag voetbalnieuws op m'n computer of anders via de telefoon. Zo'n uitspraak was overal breed uitgemeten, dus de Telegraaf zit er naast of haalt twee dingen door elkaar.

Inderdaad, en hij heeft ook gezegd dat ie het niet vond kunnen dat Mourinho al zo openlijk over z'n functie bij Madrid sprak terwijl Pellegrini er nog niet was ontslagen. Groot gelijk natuurlijk.

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    zo moet het eruit gaan zien bij Real

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Albiol meer? Dacht dat hij het zo goed deed. Ach ja, Pellegrini deed het ook goed dus dat hoeft natuurlijk niet wat te zeggen.

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Om de geruchten er weer even bij te halen:
    Ik mis Sneijder, A. Cole, Drogba en Lampard en die opstelling :+

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De Rossi gaat niet weg bij Roma (''onverkoopbaar'', dat heeft Mourinho overigens zelf ook al gezegd) en Mourinho heeft de naam van Ashley Cole al genoemd. Die zie ik eerder komen dan Kolarov.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Sergio Ramos als centrale verdediger. :D Zo heerlijk hoe die vent soms van die debiele fouten maakt. Ik zou het een grote gok vinden. Ik weet nog wel twee seizoenen geleden met de 6-2 in Bernabéu toen hij die omhaal deed en de bal finaal miste. :lol: Ik lag echt in een deuk toen de bal in het netje verdween.

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit gewoon door een fan is verzonnen?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    A.Cole ipv. Kolarov. Bleek interesse voor hem te zijn, lijkt me stug dat dan Kolarov komt.

Ramos in het midden? Als Maicon komt zou ik eerder Ramos verkopen en Raul Albiol in het midden zetten. Ramos is in FIFA heerlijk als CB maar denk dat hij in het echt nog slechter is in het midden als op zijn gebruikelijke RB positie.

De Rossi? Onhaalbaar, al gezegd.

Higuain ipv. Benzema. Waarom ineens Benzema en geen Higuain meer? Higuain heeft net lekker seizoen (veel goals) achter de rug, Benzema heeft veel minder (amper) gespeeld.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Higuain mag weg (voorlopig gerucht).

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat zou zo heerlijk zijn. Maar die opstelling is natuurlijk de grootste BS.

19. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kolarov is wel een goeie hoor.. Als ik op fifa world cup 2010 af mag gaan..:+

Zie onderstaand filmpje maar eens hoe fijn ik hem vind.... http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20464643

Verder was die de hele wedstrijd goed, ook een heerlijke pass in de benen, en verdedigend staat die gewoon wel zn mannetje..

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus wie mogen er dan allemaal weg? Higuain, Van der Vaart? Lijkt me toch niet dat die weer reserve willen staan terwijl ze in elk ander elftal zon beetje in de basis zouden staan.

Hoop dat VdV naar een grote engelse club gaat, lijkt me leuk om hem elke week op match of the day te zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina