[geloof] Wat vinden jullie ervan? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the sbroiy

the sbroiy Have fun and game on

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg jij misschien niet, maar de bijbel wel..indirect. Zolang men er na afloop maar spijt van heeft.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Ik zou dit wel ff kijken als ik jou was

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    De Bijbel praat de Holocaust goed?
    Moet je mij toch eens uitleggen.

En jongens, laten we dit topic alsjeblieft niet vervuilen met onzin conspiracies zoals in Zeitgeist :emo:

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dude, dat jij er niet mee eens bent maakt het nog geen onzin. Daarnaast post ik alleen het topic-gerelateerde gedeelte van Zeitgeist.

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ik snap zijn uitspraken ook niet echt. Maar ik denk dat hij zoiets bedoelt dat hij het belachelijk zou vinden als er iemand die schuldig is aan de holocaust en oprecht spijt zou hebben een volledige reiniging van zijn zonden krijgt. En anders zou ik echt niet weten wat hij bedoeld

6. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    idd

7. the sbroiy

the sbroiy Have fun and game on

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dat ja.

8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan praat ik of de bijbel of welk respecterend wezen dan ook de holocaust niet goed, maybe een matig voorbeeldje ? kan in de hitte van de discussie natuurlijk ;)

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    :{

Welcome to the ''Dark Side(d)'' of the Force Luke. :+

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    "An ancient novel full of murder, corruption, homosexuality, bestiality, incest and cruelty. It is often read to children on Sunday."

Die laatste zin doet het hem :+

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat soort mensen zou ik zooooo graag mee in discussie willen!
    Ook al zou dat niet lang door gaan want binnen de kortste keren zitten ze toch alleen maar te schreeuwen en krijg je er geen normale woorden laat staan zinnen uit maar dan nog.
    Dit soort mensen zijn zo'n mooi voorbeeld voor wat er wel niet fout is met de mensheid :+ Als je zo'n erge tunnel visie hebt dan heb je toch een afschuwelijk leven?

13. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een typisch voorbeeld van godsdienstwaanzin, natuurlijk zijn er daar voorbeelden van, het is voer voor de atheisten of andere mensen die niet echt op een religie zitten te wachten. Maar die mensen weten ook wel dat dat een zeer kleine groep is en natuurlijk heeft zo'n vrouw hulp nodig, maar daar is niemand opgekomen omdat iedereen dat mens maar vergruist.(Ook ik vind haar een eng mens):+ Natuurlijk baal ik ervan dat de Christenen/gelovigen zo in de media komen, maar dit is echt geen afspiegeling van een Christen.

Generaliseren is de mens overigens erg goed in, inleven in iemand zijn levenswijze/stijl en/of meedenken met iemand blijkt moeilijker (Ik heb het niet over het filmpje btw)

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    DORKSIDED.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Dark side dus :+

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,jongens

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wel bizar veel overeenkomts. Qua uiterlijk (en gedachtegoed :+)

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Haha het is natuurlijk wel een beetje een flauwe vergelijking. Nou wil ik niet zeggen dat het klopt maar we moeten ook niet doen alsof de Paus de wijsheid in pacht heeft ;)

19. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft hij ook niet, maar een beetje respect aub. Sommige kunnen dit als kwetsend ervaren. Discussieren prima, soms kan dat best hard gaan, maar ik vind persoonlijk dat we niet overal en bij elke discussie een grap hoeven te maken. Ben eergisteren met deze twee een discussie aangegaan en dat ging op een eerlijke manier (vond ik) vraag/antwoord/mening enz. En dan vind ik dit vervolg niet echt te prijzen.

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hoezo mag je geen grap maken? Ik vind het nog vrij netjes om een grap te maken, ik kan wel wat vervelendere dingen zeggen over de paus (en over de mensen die hem serieus nemen).

Als je ergens geen grap over kan maken, heeft iets te veel macht. En als de paus iets niet zou moeten hebben, dan is het wel macht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina