Je hebt wel gelijk dat VdVaart ook op de positie van Nasri kan spelen, maar ook op die van Fabregas. Arshavin's positie als vleugelaanvaller of tweede spits is wel iets te aanvallend, lijkt me Ik zie Nasri zelf de positie van Fabregas niet overnemen aangezien zijn spelinzicht niet van Arsenal niveau is, hij heeft echter wel een goede actie en goede paas. VdVaart is iemand die dat wel het inzicht van een spelverdeler heeft, maar idd ook heel aanvallend kan spelen. Hij is gewoon TOP!
Wat betreft de transferberichten zijn de meeste natuurlijk geruchten gecopieerd uit buitenlandse kranten. Het is meer een combinatie van berichten, televisieprogramma's, bladen, opinie's van voetbalmensen. De positie van Benzema (Past niet goed aan in Madrid, schijnt te leven als een kluisenaar en wil weg) Higuain (goed seizoen gedraait, maar toch te beperkt bevonden voor Real Madrid) Raul (Wil weer spelen en wordt een transfer gegund) zijn dacht ik wel redelijk bekende geruchten
Onze antwoorden matchen dus redelijk. Wat Raul betreft is het nog gissen. Ik ben het trouwens met je eens over Marcelo, maar vroeg of laat neemt een bekendere speler die positie op het middenveld in. Toch raar dat contract voor Higuain, hij werd zo vaak bekritiseerd en gelinkt met andere clubs dat ik verwachte dat hij weg zou gaan.
Laatst bewerkt: 1 jun 2010