Algerije 2 - 2 Verenigde Staten
Zojuist de eerste kwartfinale gespeeld tegen Algerij. Verbinding was dramatisch, met name in de 1e helft veel lagstoten. Doordat alles een halve seconde later reageerde kon ik niet in mn spel komen. Algerije had 2 rode kaarten en ik heb een penalty gemist. Tot overmaat van ramp schoot ik in de laatste 5 minuten een bal onderkant lat die blijkbaar niet over de lijn was en de goal weer uit kwam. Ik heb het in de eerste helft weggegeven want de 2e helft was ik toch wel de bovenliggende partij. Maar de bal wou er maar niet in..
Na de 2-2 wilde de tegenstander geen rematch en zei dat hij dit morgen wilde doen omdat hij niet zo'n zin had. Ik hoop dat de verbinding dan ook beter is. Tenminste ik neem aan dat dit de bedoeling is na het gelijke spel Viktortje?
Edit: volgens TobiasBB lag de slechte verbinding aan mij, wat mij vrijwel onzin lijkt. Ik heb nooit last van lag en er zijn nog altijd 2 partijen die de wedstrijd spelen. Dat ik de host ben wil toch niet zeggen dat mijn verbinding alles moet doen en die van jou niks?
En ik kan me ook nog herinneren dat er iemand in dit toernooi eerder over klaagde bij een wedstrijd met jou en ook onze eerste wedstrijd verliep niet helemaal zuiver maargoed.
Laatst bewerkt: 2 jun 2010