1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tournament] FIFA World Cup 2010

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 1 mei 2010.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Met wat geluk zit je met een verlies ook nog in de halve finale ;)!
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Heel sneu dat je moeite hebt om de uitschakeling van de achtste finales te verwerken, maar ik denk dat niemand je daar hier mee kan helpen dus probeer het even ergens anders. :):
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zeg toch waar het op staat, dit toernooi is gewoon een dikke fail. Niemand die meespeelt en dan maar wat verliezers doorschuiven. Prima geregeld :thumbs:. Je zag van te voren al dat er een aantal niet actief mee zouden doen. Maar op een beetje commentaar reageer je gewoon slap. Houdoe!
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had dit ook al voorzien, veel afvallers enz, daarom had k er al beetje spijt van toen k me had ingeschreven maar op deze manier stoom ik wel lekker door naar de finale :p
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is inderdaad weinig gespeeld, en ik wist dat het ook moeilijk zou zijn, maar dit toernooi is sowieso geen fail, er zijn genoeg mensen die gespeeld hebben en ook gewoon willen winnen ook omdat er een prijsje aan vast zit. En als jij je ene wedstrijdje gewoon speelt of laat zien dat je tegenstander niet wilt spelen zou je misschien gewoon in de kwartfinale staat maar dat doe je niet en dan achteraf janken dat het een faal toernooi is, beetje triest vind je niet?
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb het wel neergezet op 28 mei en op een of andere manier heb jij er over heen gelezen. Kan gebeuren, maar voelde me een beetje genaaid. Ik zal me nu weer redelijk gedragen. Succes voor de mensen die verder zijn, ik ga me nu bezig houden met het 1* toernooi!
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Algerije 2 - 2 Verenigde Staten

    Zojuist de eerste kwartfinale gespeeld tegen Algerij. Verbinding was dramatisch, met name in de 1e helft veel lagstoten. Doordat alles een halve seconde later reageerde kon ik niet in mn spel komen. Algerije had 2 rode kaarten en ik heb een penalty gemist. Tot overmaat van ramp schoot ik in de laatste 5 minuten een bal onderkant lat die blijkbaar niet over de lijn was en de goal weer uit kwam. Ik heb het in de eerste helft weggegeven want de 2e helft was ik toch wel de bovenliggende partij. Maar de bal wou er maar niet in..

    Na de 2-2 wilde de tegenstander geen rematch en zei dat hij dit morgen wilde doen omdat hij niet zo'n zin had. Ik hoop dat de verbinding dan ook beter is. Tenminste ik neem aan dat dit de bedoeling is na het gelijke spel Viktortje?

    Edit: volgens TobiasBB lag de slechte verbinding aan mij, wat mij vrijwel onzin lijkt. Ik heb nooit last van lag en er zijn nog altijd 2 partijen die de wedstrijd spelen. Dat ik de host ben wil toch niet zeggen dat mijn verbinding alles moet doen en die van jou niks?
    En ik kan me ook nog herinneren dat er iemand in dit toernooi eerder over klaagde bij een wedstrijd met jou en ook onze eerste wedstrijd verliep niet helemaal zuiver maargoed.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    met dit toernooi moet je tog verlengen en eventueel penaltys nemen? waarom doen jullie dan wedstrijd opnieuw.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon de wedstrijd opnieuw spelen, eigenlijk moesten jullie verlengen en dan penalty's nemen maar nu moeten jullie voor zondag de wedstrijd gespeeld hebben.
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ralluf we moeten nog wedstrijd spele;)
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Algerije (TobiasBB) 1 - 7 Verenigde Staten (ExoSkeleton)

    6' Donovan 0-1
    18' Donovan 0-2
    21' Davies 0-3
    26' Davies 0-4
    37' Djebbour 1-4
    72' Davies 1-5
    83' Donovan (PEN) 1-6
    90' Donovan 1-7

    Door een foutje moest de eerdere wedstrijd overgespeeld worden. Mijn openingsfase was zeer sterk en kwam na 6 minuten al 0-1 voor. Vervolgens deze voorsprong binnen 30 minuten uitgebouwd naar 0-4. Toen ben ik wat gas terug gaan nemen en kreeg Algerije een kans die er ook direct in zat.
    Na rust bleef het spelbeeld hetzelfde en maakte ik er uiteindelijk nog 3 bij.


    Deze wedstrijd gelukkig totaal geen last gehad van lag. Verbinding was prima (TobiasBB hoste).

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Griekenland (O Santino o) - Servie (Fury xP)

    Uitslag 3-1

    Doelpuntenmakers:
    1-0 Amanatidis
    1-1 Pantelic
    2-1 Gekas
    3-1 Amanatidis
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Vergeleken met dit was mijn discussie met FC Danny lang niet zo erg als deze.

    SammyR ben dus niet de enige die genakt wordt door kut goals:p alleen weet ik niet hoe ze vielen in jouw wedstrijd.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Willen jullie de rest even per PM uitmaken? Dit boeit niemand echt veel ofzo;)

    @ ExoSkeleton:

    Goedzo :thumbs: ook leuk dat je er even een wedstrijdverslagje bij plaatst ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    @ Viktortje

    Donovan heeft er ook al 7 in liggen ipv 4. Verder heeft Bradley er inmiddels 2 en Dempsey1.

    Zou je dit even aan willen passen :)
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198

    Ja jij was inderdaad veel beter dan dat ik was en je had ook veel meer kansen. En nog succes verder!
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik stuur nu mijn reminders rond naar iedereen die nog zijn wedstrijd moet spelen.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Braziliƫ 0-2 Ivoorkust.

    Terrecht verloren, was de eerste helft aan het zoeken naar een aanval, maar hij verdedigde erg goed. Heb al vanaf het begin gezegt dat ik Braziliƫ een kut team vind. Totaal geen balvaste spitsen, en met een paar beren achterin bij Ivoorkust, win je geen duel met een robinho of pato. Einde van de 2de helft kwam ik met een slot offensief, en kreeg nog een aantal goede kansen, waaronder een schot op paal, die er eigenlijk in moest.

    Veel succes in de volgende ronde! :thumbs:
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Bedankt, je bent veel gegroeid vergeleken met de wedstrijd in de groepsfase.
    rond de 80e minuut ben ik inderdaad paar keer goed weggekomen.

    leuke pot!

    Drogba 2x
     

Deel Deze Pagina