De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja maar met alleen Makaay redden ze het niet hoor, als je salarishuis de afgelopen jaren structureel 6 miljoen te veel is dan wordt het met de billen knijpen.

Zeker bij Feyenoord, waar nu elk dubbeltje op zijn kant gaat.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Las ook dat er 4000 afmeldingen waren van Seizoenskaarthouders voor volgend jaar. Het 'trouwe' Legioen begint ook al af te haken dus..

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mja wat moet ik ervan zeggen, ik ben niet van mening dat Pellegrini weg had gemoeten. Ze geven de trainers gewoon geen kans om hun spel in het elftal te krijgen. Robben wouden ze niet verkopen maar die wou zelf weg omdat hij geen garantie had op speeltijd. En tja Sneijder hoefde ook niet weg in principe VdV of hij moest weg en uiteindelijk bleef VdV.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat de seizoenskaarten 25% duurder zijn geworden...

Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de supportersschare van Feyenoord is toch de 2e grootste van Nederland? komt wel goed dan?

6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.vi.nl/Nieuws-item/180906/Pellegrini-Ik-wilde-Robben-en-Sneijder-juist-houden.htm

De trainers hebben echt zo weinig invloed op het transferbeleid daar. En dan vooral op de verkoop..

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    http://www.vi.nl/Achtergronden/Colu...ern-Munchen-alles-is-vergeven-en-vergeten.htm
    \o/

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat mensen hun clubhaat opzij schuiven omdat er iemand zit die ze kennen vind ik bijzonder triest. Net zoals men omgekeerd ineens massaal voor Madrid of Barça is als er Nederlanders spelen. Iedereen moet het zelf weten, maar ik vind het van weinig clubgevoel getuigen. De club is voor mij altijd groter dan welke speler of trainer dan ook.

Doelpuntjes dan maar?

[yt]XtSWHbkNWM0[/yt]
    [yt]MXiGI_a4wgE[/yt]

:9

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb die 2 filmpjes hierboven niet gezien maar ik kan 1 ding wel zeggen:

Maicon_O_

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Klopt helemaal, daarom was ik ook blij dat Inter had gewonnen en niet Bayern. Ik was er natuurlijk niet bij tijdens WOII of in 1978, maar de haat tegen Duitsers zit er bij mij gewoon in.

Het ging me ook meer om het dikgedrukte stukje, ik vond het heerlijk dat die Duitsers ook eens een finale verloren. De sympathie is er bij mij in ieder geval niet groter op geworden, en die zal ook nooit groter worden.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat was er in '78?:+

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De veel te levensechte herinnering aan '74 ;)

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Maicon inderdaad als hij naar voren gaat is het gewoon gevaarlijk, vooral ook met Milito voor in die oog heeft voor goal en medespeler.

Ook goed gemonteerde filmpjes, tenminste niet 1000 herhalingen en 5x laten zien dat ze juichen.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Naja, alsof Intern zoveel sympathie heeft, afgaande op Barca Inter waren er weinig mensen die Inter iets gunde.

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Eindelijk is het gezever rondom AZ klaar :D
    Ze zijn zoals verwacht rond met een groep investeerders uit Alkmaar en omstreken:

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dan zal je er ook wel blij mee zijn dat Duitsland het land is dat het vaakst verliezend finalist op een WK is geweest:+

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ze hadden ze van mij allemaal mogen winnen, als ze er maar één hadden verloren. :+

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Marca je enige bron? Zag er net niks over staan toen ik vluchtig de voorpagina van realmadrid.com bezocht. Overigens zou het me niets verbazen. Het zou enorm dom zijn om hem van de hand te doen, juist nu hij de afgelopen anderhalf jaar zo goed speelt.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Van AZ hoeven we dus ook niet veel meer van te verwachten. Gaan gewoon weer voor de 5e plek/middenmoot. En volgend seizoen al helemaal weinig aangezien alle goeie spelers wss gaan vertrekken. Al is dat nog afwachten, tot nu toe is alleen Lens vertrokken.

Trouwens, waarom wordt die lening zomaar kwijtgescholden? Vind ik wel apart.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    AS en andere kranten hebben het ook gemeld, maar inderdaad vreemd dat er geen bericht staat op realmadrid.com

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina