Ja maar met alleen Makaay redden ze het niet hoor, als je salarishuis de afgelopen jaren structureel 6 miljoen te veel is dan wordt het met de billen knijpen. Zeker bij Feyenoord, waar nu elk dubbeltje op zijn kant gaat.
Las ook dat er 4000 afmeldingen waren van Seizoenskaarthouders voor volgend jaar. Het 'trouwe' Legioen begint ook al af te haken dus..
Mja wat moet ik ervan zeggen, ik ben niet van mening dat Pellegrini weg had gemoeten. Ze geven de trainers gewoon geen kans om hun spel in het elftal te krijgen. Robben wouden ze niet verkopen maar die wou zelf weg omdat hij geen garantie had op speeltijd. En tja Sneijder hoefde ook niet weg in principe VdV of hij moest weg en uiteindelijk bleef VdV.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/180906/Pellegrini-Ik-wilde-Robben-en-Sneijder-juist-houden.htm De trainers hebben echt zo weinig invloed op het transferbeleid daar. En dan vooral op de verkoop..
Dat mensen hun clubhaat opzij schuiven omdat er iemand zit die ze kennen vind ik bijzonder triest. Net zoals men omgekeerd ineens massaal voor Madrid of Barça is als er Nederlanders spelen. Iedereen moet het zelf weten, maar ik vind het van weinig clubgevoel getuigen. De club is voor mij altijd groter dan welke speler of trainer dan ook. Doelpuntjes dan maar? [yt]XtSWHbkNWM0[/yt] [yt]MXiGI_a4wgE[/yt]
Klopt helemaal, daarom was ik ook blij dat Inter had gewonnen en niet Bayern. Ik was er natuurlijk niet bij tijdens WOII of in 1978, maar de haat tegen Duitsers zit er bij mij gewoon in. Het ging me ook meer om het dikgedrukte stukje, ik vond het heerlijk dat die Duitsers ook eens een finale verloren. De sympathie is er bij mij in ieder geval niet groter op geworden, en die zal ook nooit groter worden.
Maicon inderdaad als hij naar voren gaat is het gewoon gevaarlijk, vooral ook met Milito voor in die oog heeft voor goal en medespeler. Ook goed gemonteerde filmpjes, tenminste niet 1000 herhalingen en 5x laten zien dat ze juichen.
Naja, alsof Intern zoveel sympathie heeft, afgaande op Barca Inter waren er weinig mensen die Inter iets gunde.
Eindelijk is het gezever rondom AZ klaar Ze zijn zoals verwacht rond met een groep investeerders uit Alkmaar en omstreken: Spoiler
Dan zal je er ook wel blij mee zijn dat Duitsland het land is dat het vaakst verliezend finalist op een WK is geweest
Marca je enige bron? Zag er net niks over staan toen ik vluchtig de voorpagina van realmadrid.com bezocht. Overigens zou het me niets verbazen. Het zou enorm dom zijn om hem van de hand te doen, juist nu hij de afgelopen anderhalf jaar zo goed speelt.
Van AZ hoeven we dus ook niet veel meer van te verwachten. Gaan gewoon weer voor de 5e plek/middenmoot. En volgend seizoen al helemaal weinig aangezien alle goeie spelers wss gaan vertrekken. Al is dat nog afwachten, tot nu toe is alleen Lens vertrokken. Trouwens, waarom wordt die lening zomaar kwijtgescholden? Vind ik wel apart.
AS en andere kranten hebben het ook gemeld, maar inderdaad vreemd dat er geen bericht staat op realmadrid.com