Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zo onterecht vind ik het niet, want wat ze vertellen gaat nergens over. Dan heb ik het nog niet eens over gasten als Kieft die met moeite 3 woorden weten te zeggen tijdens een wedstrijd, eh eh eh.

Als ik een engelse wedstrijd kijk is het commentaar altijd goed, ook gaat het in op het spelletje en niet het priveleven van de spelers. Het kan dus wel :thumbs:

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook zo vreemd tussen die Kieft en Leo dat ze amper op elkaar reageren. Soms zegt Kieft dan iets van 'Dan moet jij me wel aanvullen, Leo. We zijn een team'. En vervolgens zegt Leo niks terug. Zit hij dan gewoon voor zich uit te kijken ofzo? :lol:

Weet trouwens nog dat Anderlecht-Ajax destijds ook werd uitgezonden op Sporza. Driessen kwam me de neus uit dus heb ik de wedstrijd daar gewoon gekeken, en dat beviel me echt veel beter. Belgisch commentaar is ook wel goed vind ik.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ach, moet je Sport1 eens aanzetten en dan een wedstrijd in La Liga. Sierd De Vos is pas een held, die gast lult echt nergens over. Weet uiteindelijk wel veel over La Liga maar soms komt er toch een zooi lariekoek uit zijn mond. :lol:

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vind ik niet, als ik Eurosport kijk en ik hoor Belgisch commentaar (vaak bij tennis) kan ik daar echt niet blij van worden.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vooral zo'n Goal Goal Goal Goal Gooooooooaaaall is legendarisch! 8)

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    net alsof je het commentaar hoort bij Oranje op het WK (of na de wedstrijd nog herinnert :b: ). En anders zet je toch gewoon Jack aan op de radio ;)

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zie trouwens in de discussie (vanaf pakweg een pagina of 4 terug), dat iedereen het alleen maar over de individuele kwaliteiten in ons elftal heeft. Vergeet iedereen voor het gemak even dat een goede balans in je elftal net zo belangrijk is? Je hoeft echt niet de beste spelers op iedere positie te hebben om het beste elftal op het veld te krijgen. Het blijft gelukkig een teamsport, waarin ook individueel zwakkere schakels met specifieke kwaliteiten een aanvulling kunnen zijn voor een elftal als geheel.

Bijvoorbeeld een Vd Wiel. De balans in de verdediging wordt echt niet alleen bepaald door Greg. Het gaat erom dat de 4 verdedigers die er staan en de 2 controleurs daarvoor op elkaar ingespeeld zijn. Dat ze van elkaar weten hoe te lopen bij balbezit en -verlies, in de aanval en in verdediging. Doordekken, mandekken of juist tussen de linies? We hebben gelukkig genoeg spelers die die balans bewaken: Vd Vaart, Sneijder, Van Persie, Van Bommel, De Jong Heitinga en Van Bronkhorst. Gelukkig staat het merendeel van die spelers in de as van het veld, netjes verdeeld over de 3 linies. :)

Na de wedstrijd van gisteren heb ik in ieder geval geconcludeerd dat het met de balans in het elftal wel goed zit. Ze voelen elkaar goed aan en het positiespel is netjes verzorgd. Zo zie je dat zelfs tegen een fysieke tegenstander we het spel kunnen dicteren.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina