De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je er niet op rijd, kan je dus ook geen schade maken.
     
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Artikel 2 Wet aansprakelijkheidsverzekering motorrijtuigen.

    1.De bezitter van een motorrijtuig en degene aan wie het kenteken voor een motorrijtuig is opgegeven, zijn verplicht voor het motorrijtuig een verzekering te sluiten en in stand te houden welke aan de bij en krachtens deze wet gestelde bepalingen voldoet, indien dat motorrijtuig op een weg wordt geplaatst of daarmee op een weg wordt gereden, indien buiten een weg met dat motorrijtuig op een terrein aan het verkeer wordt deelgenomen of indien voor dat motorrijtuig een kentekenbewijs is afgegeven.

    Moet dus gewoon verzekerd zijn.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Naja ok beetje rare regel, maar dan komt toch niemand erachter.
    Ik bedoelde natuurlijk te zeggen op sarcastische wijze dat je hem gewoon moet verzekeren.
    Ging er vanuit dat Arnhem erop wilde rijden.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ah ok thx dan schors ik m wel, en nee ik rijd er echt niet op ;)
    Hadden toen tijd terug moest je certificaat voor 40 euro om laten wisselen voor een rijbewijs dacht steek dat certificaat maar in je reet. Heb al ooit 30 euro betaald om het te halen moet je nog in een keer 40 euro betalen omdat de overheid weer eens met een regeltje komt. Dus dan wacht ik wel tot ik een keer m'n rijbewijs ga halen. Verkoop die brommer wel een keertje.
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wat maakt de Versys leuker dan? ik denk zelf altijd hoe meer PK's hoe meer plezier :+
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Valt wel mee. Die Monster 1100 heeft nog niet eens 100 pk, maar is wel de allerleukste fiets die ik gereden heb de laatste weken.

    Komt misschien door al dat koppel.
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem niet schorst en niet verzekerd krijg je hierover waarschuwingsbrieven en een termijn waarin je hem of moet schorsen of verzekeren ;)

    Kregen pas ook rare brief, volgens hun gegevens moest hier nog ergens een auto uit 1960 staan op onze naam :+
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Stuurt superlicht, het gas verast ook niet of wat dan ook, ik knalde er harder mee de bocht door dan de z1000 met 140pk. Je lacht je echt slap op dat ding want je rijd een stuk relaxter dan een motor met teveel pk's. Ding rijd ook nog eens 1op20 :lol: Zoals je kon lezen gingen wheelies makkelijk en genoeg windbescherming om ook nog lekker over de snelweg te knallen. Ding is misschien niet supersnel in sprintjes maar als allround motor vond ik die versys ideaal :thumbs:
     
  9. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen ziet die motor er niet uit. IMO
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat hok van jouw trekt volle zalen :emo:

    Nee is idd geen R1 ofzo maar als allround (<-- goed lezen) is het een erg fijne motor, woon-werk, vakantie of een zondag middag bochtjes sturen, je kan het er allemaal mee. Wil je sensatie dan is dit geen geschikte motor nee...


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Nee, maar ik vind die voorkant van de versys echt afschuwelijk.
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ze hadden in ik meen frankrijk destijds ook een cuprace voor die kawa-er.........en dat ging smerig hard!!!
    de versys is in pricinpe op het veerwerk na precies dezelfde fiets.




    maarja....fransen eten ook slakken,uien en eeehhhhh............zijn frans??



    nog even snel dit...


    verleden week op de ducati clubrace reed een klant van biggelaar op de oude 1000cc motogp fiets van sete gibernau....ruim 260 pk sterk!!
    mijn goeie grote god..........ik stond in de pitstraat en het bloed loopt terwijl ik dit typ nog steeds uit mijn oren.


    wat een geluid!!!!!!!!!!
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vet is dat om te hebben zeg!

    Zal wel een goede cent kosten zoiets , nog niet gesproken over het onderhoud..
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Ach, wegenbelasting betaalt hij waarschijnlijk niet :+.


    Ben wel benieuwd wat het verder gekost heeft inderdaad.
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat er een man is die een hele grote collectie ducs en pakken etc heeft.
    Staat ook op youtube , goedkoop zal het zeker niet zijn.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb een keer een leen ER6N gehad, zal vast wel hetzelfde soort motor zijn, reed erg leuk, vooral heel makkelijk. Binnen 2 bochten ging die al plat en het voorwiel kwam veeeel sneller omhoog dan die van de monster. Maar toch mist die motor wat, wat hem weer saai maakte.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Tony O'Neill?

    http://www.ducati.com/racing/home_news_popup_racing.jhtml?newsId=17799

    Wel erg vet, ben benieuwd of er nog updates zijn van zijn kant. Het is inmiddels jaar na dat artikel.
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Hmmm, 200.000 pond staat er in dat artikel. En daar gaat het nog niet over MotoGP machines.


    -----------



    Heb Goedhart gisteren trouwens nog gebeld, nog een weekje of twee, dan staat de 1100s er waarschijnlijk wel. Hij was op voorraad, dus dat gaat wel goed. De Monster 796 van m'n vriendin zou het einde van juni ook nog wel halen.

    Kan niet wachten. Ermee op vakantie gaat echter niet meer lukken denk ik. Eerste beurt is al bij 500 kilometer ofzo? En daarna weer met 1500? Hoe zit dat met de huidige Duc's?
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    eerste 1000, daarna bij 12.000 gok ik zo. Maar je knalt gewoon die 1e 1000 er doorheen, doet dat beurtje en je gaat lekker op vakantie. Moet makkelijk lukken.
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ja als het inderdaad om een enkele keer gaat bij 1000 kilometer, dat zou nog wel moeten lukken. Geen straf om de eerste weken wat meer te rijden :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina