WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Lets hope so..

    Al ben ik voorzichtig met dat soort conclusies trekken.. Spanje speelt ook niet goed in de oefenpotjes.. maarja de sterren staan er ook niet in en op WK spelen is toch iets anders.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Het gaat helemaal niet om de poulewedstrijden jongens.
    We moeten precies het tegenovergestelde doen als tijdens het EK.
    Eerst gewoon 3x slecht spelen, 1-0 winnen ofzo, dan tegen Brazilië en Engeland gewoon vlammen als een malle!

    En ik heb Nederland ook als wereldkampioen in al mijn pouletjes! Fuck het, heeft geeneens zoveel met chauvinisme te maken, ze hebben echt een elftal..
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Frankrijk speelt wel met al zijn/haar 'sterren' en bakken d'r vrij weinig van. Volgens mij had ik Frankrijk niet door de groepsfase in mijn poule dus dat komt goed :9
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de aanval van Argentinie toch echt beter.

    ------Higauin/Milito------
    Di Maria---Messi---Tevez

    8)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nou ik denk toch dat ik met Fiasco eens moet zijn.
    Individueel zijn de 4 van Argentinië beter, maar ze toppen alleen als het hele team achter hen in dienst van hun speelt... Ze hebben de kwalificatie wel laten zien dat ze met ze 4en geen potten breken. Totaal niet op elkaar ingespeeld, en Tevez en Di Maria spelen op posities waar ze liever niet lopen.

    'Onze' voorhoede heeft veel meer chemie, en gaat daarom ass kicken. Zolang Torres niet meedoet bij Spanje hebben wij zeker de beste voorhoede!
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Spanje heeft alle kwalificatiewedstrijden weten te winnen en Brazilië eindigde bovenaan in de Zuid-Amerikaanse groep:cool:

    Interlands vind ik echt verschrikkelijk om bij te wonen. Ben twee keer geweest en ik heb me dood lopen ergeren aan het publiek. Allemaal randdebielen, die niks anders kunnen zingen als ''Van je Hela Hela Holala'', ''Van voor naar achter, van links naar rechts'' en na negentig minuten de polonaise lopen het team even lekker uitfluiten. Één van de wedstrijden was tegen Ierland. Die lieten pas zien hoe je achter een team gaat staan. Met passie, vanuit het hart. Schitterend om dat te zien. Waarom dat niet in Nederland kan?
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat we het hier helaas maar weinig voorkomt dat je echt mag laten zien dat je van je land houd.:mad:
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Omdat onze halve publiek vol zit met indianen, kantoormensen die gratis kaarten hebben gekregen van hun baas Nationale Nederlanden/PriceWaterHouseCoopers en vaders die met het gezinnetje gaan kijken.

    Je vind er echt geen seizoenkaarthouders ofzo.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom is iedereen er toch zo van overtuigd dat Di Maria zo goed is? Valt echt reuze mee hoor, niveau van de Portugese competitie is ook niet bijster hoog.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vergeet de ´wave´ niet.:cool:
     
  11. UnExpected

    UnExpected Guest

    Spanje mist natuurlijk ook Torres. Nu zal hij wel op tijd kunnen spelen voor het WK (ga ik vanuit) maar echt wedstrijd-fit is hij natuurlijk niet. Wij hebben een vrijwel complete elftal en we zijn in vorm dus ik zie ons nog wel naar de halve finale spelen.
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dus je gaat er van uit dat we van Brazilië winnen?
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Nah dan kunnen we net zo goed ook van Spanje winnen daarna..
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    :lol: typisch Nederlands vol overmoed. Mja ik werd ook voor gek verklaard toen ik zei voor het EK dat Spanje hem zou winnen. :+
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar dat is ook puur omdat Spanje eerder nooit succesvol was op een eindtoernooi, qua spelersmateriaal zat het er dik in.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij heeft ook goed gepresteerd in de EL, stak echt boven zijn teamgenoten uit en maakte fraaie dribbels en goals.

    Hier die overtreding op Drogba:
    [yt]rGjsvdP6Imk[/yt]


    Is toch niet normaal meer..
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Jij gaat er van uit dat alles met opzet gebeurd?
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Shakira heeft toch officiële wk anthem?
    Volgens mij vind iedereen die van k'naan vetter :+ die wordt ook veel vaker gebruikt.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hij speelt gewoon de bal!
    Drogba slaat hem :{ eigen schuld :p
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het lijkt er juist op dat ie 'm zo lomp raakt omdat ie inhoudt. Typisch...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina