[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Remco

Remco Guest

Gewoon gaan, niet aarzelen. En niet bang zijn om op je muil te gaan. Trust me, it'll happen ;)

Dus gewoon droppen en voor de rest lekker je ollies en shove-its oefenen ;)

Good luck!

2. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Om een beetje in de mood te komen heb ik dit filmpje gemaakt. Wat vinden jullie? (wel ff in youtube in 720p kijken)

3. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag m'n board ontvangen en net al even bezig geweest met oefenen. Best moeilijk :eek:

M'n eerste shove-it heb ik nog niet geland en m'n ollie komt 5 cm de lucht in, maargoed, ik geef niet op :+

Ik heb alleen geen idee of ik links of rechts voor moet staan. Met rechts voor stuur ik stabieler maar kan ik echt niks verder, met links voor gaat het een beetje onwennig maar kan ik iig m'n board de lucht in krijgen. Ik ben rechts btw.

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jaaa, skateboarden is echt een van de moeilijkste sporten qua basis denk ik. wen er maar aan!:9
    en over dat links of rechts kan ik je niet echt mee helpen, ik heb het nooit gesnapt dat mensen dat op het begin niet weten:9
    Bij mij ging dat gewoon vanzelf, maarja misschien heeft iemand anders hier een tip.

Je kunt wel achter je deckje gaan staan en erop springen. Welke voet je dan voor hebt is je natural position volgens mij. weet niet precies meer

5. Nino1110

Nino1110 Guest

Niet gelijk beginnen met ollies enzo, gewoon rond rijden om het ¨gevoel¨ te krijgen.

Voor het voet probleem, als je een voetbal trapt, met welke voet doe je dat? Rechts of links? De voet die je daarvoor gebruikt is meestal de voet die je achter moet zetten op je board.

Oowja, pics van je board?

6. Remco

Remco Guest

Ik voel een mongo-pusher aankomen :+

7. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een mongo pusher, als ik gewoon push haal ik geen snelheid

8. Nino1110

Nino1110 Guest

Hahaha dan is het andersom, ik wist het niet zeker.

9. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    damn, vandaag leuke mini ses gehouden in mijn eentje.
    Kan weer 360 pivot, 180 slide, rock to fakie en rock and roll
    ben wel helemaal kapot nu, lang geleden dak nu zo intensief geskate heb, maar het was zalig :thumbs:

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik het binnekort ook maar weer ga oppikken. Sinds dat nieuwe indoorpark hier in den haag is geopend, is de verleiding erg groot :9 Heb ook al lang niet meer geskate, nog ff kijken of de nollie tre er nog in zit.

11. Remco

Remco Guest

Nollie Tre is echt de meest sexy trick die er is volgens mij. Helaas kreeg ik em nooit uit m'n benen. Alleen gewoon en Fakie.

12. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    dan sta ik gewoon al de hele tijd verkeerd om:+ hoezo moet je rechtervoet achter dan als je rechts bent, want dan heb ik echt het gevoel dat ik heel onstabiel sta en met rechts voor kan ik een stuk beter sturen en heb ik het gevoel stabieler te staan.

13. Remco

Remco Guest

Dat slaat ook niet echt ergens op. Ik zat mensen die rechtshandig -benig zijn en gewoon regular rijden. De duw in je rug-methode wil nog wel eens werken, je moet gewoon gaan staan wat voor jou het natuurlijkst aanvoelt ;)

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind m ook heerlijk om te doen. Is meestal ook wel mijn killer trick in een potje skate :)

15. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook, alleen kan ik niet m'n board omhoogkrijgen met links. Heb jij dat niet?

16. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er echt niks van :+ Ik rijd comfortabel rond in Goofy, Regular kan ik echt niet maar een ollie bijvoorbeeld kan ik echt alleen fatsoenlijk proberen met rechts achter (Regular dus). Iemand die weet hoe dit kan?

17. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Niet heel druk hier he?

Vandaag ook weer, zit ik een beetje te skaten in m'n straat, komt er een jochie van een jaar of 10 langs die ff wat dingen doet die ik nog lang niet kan. Very demotivational :+

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb trouwens geboekt voor het Ultimate Snowboarding Summercamp 2010.

[vimeo]7433020[/vimeo]

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hm ik zit er over te denken om de 1DayFly van vandaag te kopen. Dat lijkt me wel bruut voor op vakantie:

http://www.1dayfly.com/

De vholdr contour hd 1080p. Een FullHD camera die je kan bevestigen aan de band van je goggles of op je helm.

Maar goed, tis nog steeds duur voor een of twee weken per jaar. :p

Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Zat er ook aan te denken om die te kopen, mooi ding. Maar veel geld voor de weinige keren dat je hem gebruikt.

Deel Deze Pagina