WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland gaat Noord-Korea tegen komen !

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Groepsfase is Robben niet erg belangrijk. Daarna wordt het wel belangrijk tegen de echt grote landen. Maar zie Nederland wel wereldkampioen worden met deze groep. Een van de weinige landen met een 'hecht team'.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet zeker dat ik een betere analyst dan die Kieft zegt, hij lult altijd hetzelfde en het komt er allemaal zo moeilijk en saai uit. Ik zit er echt over te denken om zijn reis te saborteren:mad:

En ik hoop dat van Marwijk Robben meeneemt mocht het een spierverrekking zijn, dan is hij 3/4 weken uit en is hij inzetbaar in de achtste of kwartfinale.. en al komt hij net terug van een blessure, als supersub in een kwartfinale kan hij alsnog het verschil maken.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In ieder geval zijn zijn zinnen nog te begrijpen :+ Maar Kieft is inderdaad een ramp, gelukkig zijn we nu weer van SBS af :)

5. Munnie

Munnie Guest

Duidelijk dus. :cool:

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, I have to admit that I failed..

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Mja hier was het wachten natuurlijk op hé, robben gebleseerd omdat hij meespeelt in een totaal onnutig oefenduel! ik ben het ermee eens dat we hem in de groepsfase niet nodg gaan hebben maar hij is heel hard nodig na die tijd tegen de toplanden....

maar stel robben gaat niet mee dan ziet mijn voorhoede er zeg maar zo uit:
    Spits: Van Persie
    Links: Van der vaart
    Rechts: Elia
    en Sneijder op zijn plekje :p

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nah, Elia gaat geen basis plaats krijgen op die manier. Het wordt dan Kuijt ipv Elia.

Zelf heb ik de wedstrijd niet gezien. Ik lag lekker op het strand tot een uur of 16.15. Erg balen dat Robben uitviel, ook echt 5 minuten voor tijd.. Groepsfase is te doen zonder Robben, maar tegen de grotere tegenstanders kunnen we hem echt goed gebruiken! Hopelijk is het niet al te erg en kan hij goed herstellen..

9. Munnie

Munnie Guest

Van mij mag elia er ook in. Wat een geweldige actie. :)
    Hij is echt gegroeit, wat zal hij twente dankbaar zijn.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Man man man.. hoop dat het onderzoek meevalt. :x

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog wel een vette wedstrijd gezien! Had ik niet verwacht. Ook nog aardige plekken, bij de perstribune(en gratis :p). Verder lijkt het me duidelijk dat Kuyt op de bank kan en De Grote Vier helden zijn. _O_ Actie van Elia was ook meesterlijk en De Jong vond ik ook goed spelen. En Hongarije is toch ook een aardig team hoor, hebben nog lang meegedaan in een poule met Portugal, Denemarken en Zweden dus een 6-1 winst tegen hen is uitstekend.

Lees hier nu wel dat Robben zo ernstig geblesseerd zou kunnen zijn, het is toch ongelofelijk. Hele fuckin seizoen niet geblesseerd en hij speelt een helftje mee bij Oranje en ja hoor.

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hongarije speelde echt zwaar belabberd en Nederland had het voordeel dat ze nergens voor speelde. Enige keer dat Nederland echt getest is was tegen Mexico (2e helft). En toen hadden ze het nog best moeilijk.

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Het mes snijdt aan twee kanten, In de tweede helft tegen Mexico werd er geëxperimenteerd met welke spelers af zouden vallen en welke in de selectie zouden komen, op de basis van die wedstrijd zou je dus ook geen conclusies kunnen trekken.

@ Shin: was het in het stadion dan niet duidelijk dat het met Robben slecht ging?:eek:

Zuid-Afrika - Denemarken 1-0
    USA - Australie 3-1
    Ghana - Letland 1-0
    Slowakije - Costa Rica 2-0
    Algerije - V.A.E 0-0

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en toen stond er een B-team in van Oranje en zette Mexico al hun goede spelers erin in de tweede helft. Dus..

Maar zonder Robben geloof niet meer in een wereldkampioenschap, als hij een hele scherpe steek heeft gevoeld is het waarschijnlijk dat hij zijn hamstring gescheurd heeft. Dan lig je er wel even uit. Echt om te janken dit...

@ Viktor: was niet echt duidelijk nee, had ergens nog de hoop dat-ie er uit voorzorg werd uitgehaald. Dacht ook dat ie zijn duim opstak naar het publiek maar dat weet ik niet zeker.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is iedereen eigenlijk zwaar anti-kuyt? vind het wel een prima speler voor het team , knokt hard, pakt altijd wel z'n assist of doelpuntje mee.

16. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En het was wel weer kuyt die de balveroverde bij de 1-1 van van Persie, je heb zo'n werker nodig in je team

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg iig alleen dat hij op de bank moet. En dat is geen schande als je spelers als Van der Vaart, Afellay en Robben voor je hebt op je positie. Wat mij betreft is hij de ideale 12e man.

18. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is waar maar nu Robben uit is gevallen zou ik gewoon met kuyt beginnen :)

19. Munnie

Munnie Guest

Heb toch liever robben dan kuyt. Maar je hebt wel gelijk, kuyt is wel een goeie vervanger. Ook hebben we elia nog :D

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Het kan allemaal best meevallen met Robben..
    Heb een week voor de krokus mijn hamstring verrekt, gewoon heerlijk kunnen snowboarden en daarna gelijk vol aan de bak met de voetbal.
    En ik moest toen ook het veld worden afgedragen :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina