De Grote Voetbaldraad [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou het wel goed doen waarschijnlijk, maar hij gaat nog niet weg bij Bayern. Hij is daar nu de grote held, en kan volgend seizoen veel geld investeren om het team helemaal naar zijn wens te maken. Weet trouwens niet of dit hier al gemeld is maar:

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel bedroeg de transfersom?

3. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dus wanneer je een bepaalde leeftijd bent gepasseerd dan is het niet meer normaal/stoer om te fantaseren over dat soort dingen. Ik ben negentien en ik vind jou reactie echt mongolisch. |:-

Laatst bewerkt: 4 jun 2010
  4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt ongeveer 6-7 miljoen te zijn, maar dit is door geen van de betrokken partijen bevestigd. Mocht dit zo zijn ben ik wel tevreden in ieder geval, we hebben al 3 miljoen gekregen voor het jaar huur van Inter en hierdoor komt het totaal bedrag op 9-10 miljoen.:thumbs:

5. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch weinig voor zo'n groot talent hoor... Twente wilde van inter geloof ik ook minimaal 12 miljoen toendertijd.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar als je dan kijkt naar afgelopen jaar mag je eigenlijk niet klagen als je er alsnog 10.000.000 aan over houdt toch?

ik ben de 30 gepasseerd maar maak toch altijd mezelf nog na in Be a Pro. Mezelf en Martin Drent en dan transfereer ik ons beiden naar Ajax zodat we daar samen in de spits spelen :+

Laatst bewerkt: 4 jun 2010
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja logisch dat je jezelf namaakt in Legends (Pro > FIFA :+), wie moet je anders.
    Maar ik denk dat de meeste mensen hier een voetbalshirt dragen om te laten zien dat ze supporter zijn, niet omdat ze nog fantaseren om er te spelen.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Martin Drent _O_ Doet me terugdenken aan de tijd dat ik altijd op zateravond met m'n pa voetbal keek op de bank :D

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zag hem regelmatig in de buurtsuper toen ik in Groningen studeerde, 9 van de 10 keer liep hij alleen met een krat bier naar buiten :+

Blijft mijn held

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Had hij laatst niet nog een kindje geschopt bij een of ander programma? :lol:

Maar goed, we dwalen af. :+

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha jezus:lol:

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iemand die het afgelopen jaar niks heeft gepresteerd en iemand die enorm lastig is in de omgang ben ik zeer blij dat we nog 10 miljoen voor hem hebben kunnen krijgen.:cool:

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan heeft Twente het grandioos goed gedaan! Die vent heeft 1 jaar leuk gespeeld, is naar Inter gegaan, heeft de A-selectie niet gehaald maar toch sterallures opgebouwd en voelt zich nu te goed voor de kampioen van Nederland. Beetje vreemd allemaal.

Ik gok eerder een miljoenetje of 3 van Inter en nog een keer zo'n bedrag van Werder. Dan doen ze het nog niet slecht! (Wat heeft die vent in aanschaf gekost?)

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    @tyrant
    Wat is het probleem met een voetbalshirt met een eigen naam erop? Gelul dat je dan fantaseert dat je er zelf zou spelen! Als je een shirt met Sneijder erop besteld, wil je zeker wesley zijn? Ik verwacht ook binnenkort het NL shirt van Bornprosper in huis, met daarop mijn eigen naam + nummer wat ik zelf altijd draag (hockey).
    Ik vind een shirt gewoon leuker met een naam erop, en eigen naam maakt 'm gewoon persoonlijker! Maargoed, ieder z'n eigen ding..

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Martin Drent_O_ Pure cult!

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik zeg dat niet (ik heb immers geen shirt met mn eigen naam..), de gast waarop ik raegeer zegt dat. Leg nou geen woorden in mn mond.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Inter aast naast coach Benítez ook op spits Kuyt

:lol:

Met de beoogde komst van Benítez vallen ook de namen van enkele spelers die de Spanjaard mee zou willen nemen van Anfield naar Giuseppe Meazza. Naast de Argentijn Javier Mascherano zou Dirk Kuijt op het verlanglijstje staan. Inter wil naar verluidt voor het tweetal bijna veertig miljoen euro neertellen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou wel een goeie voor ze zijn toch? Als je kijkt hoe Eto'o onder Mourinho die hele rechterkant zon beetje bestreek dan kan ik me wel voorstellen dat Kuyt wel aanspreekt.

Komt bij dat hij bij Benitez onomstreden is..

Al denk ik wel dat het als ze Kuyt halen het mooi zou zijn als Maicon blijft. Met zon maicon die een keer of 15 opkomt in een wedstrijd is het ideaal om daar een speler voor te hebben staan die niet te beroerd is om tot aan de cornervlag terug te verdedigen.

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks, hij komt uit de jeugdopleiding van Twente.:cool:

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Kuyt in Engeland wel op z'n plek zit, italie lijkt me niet echt wat voor hem
    Benitez is denk wel een prima trainer, laatste 2 seizoen gaat het alleen slecht met liverpool

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina