WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha _O_
    Wel gewaagde voorspelling Bon, verwacht je dat Nederland 2de wordt en Italie 1ste of andersom?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik verwacht sowieso niet dat Spanje in de finale staat. Hebben ze ook een keer een EK gewonnen denkt iedereen dat ze favoriet zijn....

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Kan ook al in kwartfinale hoor.
    Wat een onzin, Spanje heeft een mooie selectie.
    En wie is jouw favoriet dan? Italië? Omdat die toevallig vorig WK hebben gewonnen?
    :emo:

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nogal ... fucking erg.

Maar Nederland - Spanje 1-3 Bonbridge? Ik denk eerder dat Nederland wint van Spanje dan andersom. Spanje mag dan wel het beste middenveld hebben, maar daar blijft het ook bij. Ze winnen dan wel, maar tegen "stugge" teams zoals de Verenigde Staten gaan ze nat met 3-0. Ook hebben ze recent NET aan een wedstrijd met 3-2 gewonnen van een HokkieBokkie land ... Zegt dus helemaal niks.

We zitten in een redelijk normale poule maar de teams die we daarna tegenkomen is klote. Brazilië, dan hou ik m'n hart vast.

Tyrant, de favorieten zijn ( logisch :+ ) de landen die de meeste WK's of EK's op hun naam hebben staan.

Brazilië heeft een goede selectie.
    Frankrijk is gewoon op. Die presteren echt erg slecht.
    Italië idem. Een oude selectie ... zo worden ze nu genoemd.
    Engeland is een fysieke ploeg ... die blijven gaan.

Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Tuurlijk zijn ze favoriet;)

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nederland komt alleen door de poulfase zonder enige hartverzakkingen ;)

Nederland 1e uit poul, Italië 2e uit poul. Tja ik heb wat rare dingen toegepast. Verrassingen zijn er altijd in het WK. Dus ook een spetterend harde tweede ronde Spanje - Brazilië

7. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet alleen om die reden dat men Spanje als één van de favorieten beschouwd. Heb je het team wel eens onder de loep genomen?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Idd, Brazilië wordt volgens mij de bottleneck. Kijken hoe Gio en consorten zich staande houden tegenover die brommertjes van Brazilië.

En toch ben ik ervan overtuigd dat Nederland de absolute favoriet is..
    We hebben niet alleen 4 van de meest fantastische spelers, ze zijn ook nog eens ALLEMAAL in vorm. Wanneer is dat ooit geweest? Volgens mij een zeldzaamheid hoor. Robben en Sneijder hebben beide natuurlijk hun beste seizoen ooit gedraaid, van Persie schiet ook alles er makkelijk in, en VDV heeft de 2e seizoenshelft ook hele mooie dingen laten zien bij een club waar die eigenlijk al was opgegeven.
    Dus waarom niet? Over 4 jaar zijn jongens als Robben al 30 jaar, dus dan lukt het niet meer.

Het MOET gewoon. :p

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Italie zie ik nog wel 2e worden idd, hebben altijd wel een moeizame poulefase. En Slowakije valt niet te onderschatten.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Slowakije heeft Hamsik toch?
    Of is dat Slovenië?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    3-2, 3-2, 4-3. Wat een heerlijke uitslagen. \o/
    Zie liefst lekker spannende wedstrijden met (natuurlijk) Nederlands als winnaar.

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er niet iemand die een XBW poultje in elkaar kan flansen ? Iedereen denkt er verstand van te hebben, dus ik zeg.... Show me the money

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    @Tyrant: Ja + nog Skrtel, Stoch en Sestak(hun topscorer in de WK-kwalificatie-reeks). Daarnaast gewoon eerste geworden in een poule met Tsjechie en Polen.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Je weet dat er gewoon nog kinderen geboren blijven worden in Nederland? :+

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Dat is er al.:)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar die van Robben zijn dan nog niet oud genoeg.. :mad:

Hoe zit het eigenlijk met de kinderen van de generatie '88 , zijn die al speelgerechtigd?:+

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    http://www.vi-wkpoule.nl/xbw/

Hoezo kan je bij elkaar op het profiel kijken, ik heb gewoon m'n echte gegevens ingevuld maar weet niet zeker of ik dit wel wil..

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan mis ik wat zeker, met echt geld bedoel ik...

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat niet:+

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hebben ieder EK/WK en goede selectie. Echter hebben ze het al zo vaak af laten weten. Zelfs in de poule fase met zwakke tegenstanders. Ik zie Spanje net al Engeland niet echt als toernooiploeg. 1 EK winnen veranderd daar niet veel aan in mijn ogen. Italïe en Frankrijk stonden vorig WK in de finale en 2 jaar later worden ze vernederd door Nederland die op zijn beurt weer door een zwak elftal verslagen worden. Favoriet heb ik dus niet! Denk ook eerlijk niet dat die er zijn. Zeker je terug kijkt naar vorige eindrondes kunnen er rare dingen gebeuren zoals Zuid Korea, Griekenland en Denemarken als uitblinker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina