Nou, ik ben nu een paar uur verder en het is mijn nog niet gelukt om mijn NAT type van Strict naar Open te krijgen. Dat is nogal frustrerend aangezien ik alle stappen die worden beschreven uitvoer.
Ik heb alle genoemde poorten geopend en mijn IP adres van mijn Xbox er aan gelinkt. De router (Siemens Gigaset 551 XL) erna restarten heb ik ook gedaan. Het werkt echter niet.
Die optie met exposed host heb ik ook geprobeerd, maar geen effect.
Hetgeen wat ik nu denk is dat er iets mis is met mijn IP van de xbox. Ik kan geen handmatige IP adres aan mijn xbox geven want dan komt er geen internetverbinding tot stand. Er is maar één IP (degene die automatische bepaald wordt) die mijn verbinding met internet en live kan verschaffen. Echter blijkt die niet te werken bij deze kwestie, gezien de handelingen die ik heb verricht via de setup van de router.
Ik kan wel gewoon op Live maar ik heb wel eens het idee dat de spraakcommunicatie niet goed werkt bij bepaalde games. Soms kan ik ook geen games joinen. Graag wil ik mijn NAT veranderen naar Open. Kan iemand mij helpen met mijn probleem? Bvd.
Laatst bewerkt: 8 jul 2010