WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Brazillie is zwaar overrated op dit moment.
    Vroeger hadden ze er altijd een wonderkind bijlopen zoals Ronaldo in zijn hoogtijdagen of ronaldinho. Maar Nu is dat niet zo. Ze zijn nog steeds erg goed maar ik vind ze outsiders voor de wereldtitel.

Spanje daarintegen... bijna onmogelijk te kloppen. De aanval van een nederlands elftal met ook nog is een bijna onklopbare verdediging.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik kijk gewoon naar Duitsland - Spanje. Duitsland had hele goede kansen ... Spanje ook. Spanje benut er één, Duitsland niet. Als Nederland gewoon de kansen benut en de tegenstander op het middenveld gewoon wegtikt ... dan maken we een goede kans. Daarom kijk ik ook graag naar oefeninterlands tegen goede landen zoals Engeland. Dat was een mooie vergelijking.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik zeg, gewoon alle poule wedstrijden lekker rust geven. In de kwartfinale lekker laten spelen, of desnoods eerder als we het echt moeilijk hebben.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Geen idee wie Eljero Elia is, maar die gozer ownde wel man dat 5e doelpunt.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je kijkt nooit voetbal?

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Klopt. :+

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Naja, je bent tenminste eerlijk.:+

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou niet de eerste keer zijn dat Robben te vroeg weer begint te voetballen.. Ik moet het nog maar zien hoor.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijke actie inderdaad.

Haha :lol:

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het is best raar maar nu ik weet dat de blessure van Robben meevalt kan ik eindelijk de samenvatting bekijken om nogmaals van de goals te genieten en het moment voor de 86ste minuut kan bekijken zonder beschaamd weg te kijken..

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    1-1 bij rust.

Robben komt in het veld, gelijk meer dynamiek. Ik houd m'n hart echt vast ... want blijkbaar heb je iemand als Robben erg hard nodig :'-(

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Blij dat kutje Robben er waarschijnlijk in de loop van het toernooi weer bij is.

... =(

Hoeveel scheve argumenten kan je geven en hoe hard kan je jezelf tegen spreken?

Je doet eerst net alsof elke ploeg een vast niveau heeft en vervolgens noem je één wedstrijd een uitzondering. Als Nederland van Italië wint en Italië wint van Spanje wil dat niet zeggen dat Nederland beter is dan Spanje. Je kunt zo niet redeneren. Elke wedstrijd staat opzich.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Elk team kan van een ander team winnen. Het is nou eenmaal zo simpel. Zo heeft Spanje misschien wel de beste spelers, of Brazilië de beste defensie ... maar dat zegt geen hol.

Italië word wereldkampioen in 2006.
    Spanje wint van Italië.
    Spanje wint het EK 2008.
    Nederland wint van Italië.
    Verenigde Staten wint van Spanje.
    Nederland wint van de VS.

Het EK2008 hebben we geweldige wedstrijden gezien. Jammer genoeg word je door Rusland verpletterd omdat Hiddink onze "eigen" tactiek gewoon compleet om zeep hielp. Te afhankelijk van het middenveld, slechte wissels en noem zo maar op. Als je bij Oranje het middenveld onschadelijk maakt hoeft je alleen de defensie nog maar voorbij. Van Basten mag dan misschien wel met 3-0 van Italië en 4-1 van Frankrijk hebben gewonnen ... maar had geen enkel tactisch inzicht. Bondscoach was gewoon op dat moment te hoog gegrepen. Van Marwijk weet veel meer en past dat ook toe. De rust op het middenveld is terug, knokken voor elkaar en er voor blijven gaan. Maar, dit is natuurlijk wel MIJN mening.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Exact. Je kunt dus niet op basis van resultaten van losse wedstrijden beredeneren dat het niet zo'n sterk EK was omdat Nederland met gemak van Italië won en Spanje met moeite van Italië won, terwijl Nederland er uit vloog tegen Rusland.

Raakt kant noch wal. Iedere wedstrijd is anders, en al helemáál op een (groot) toernooi.

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    We gaan gewoon wereldkampioen worden.

Makkelijk zat.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er heerst meer rust. Meer overzicht en vooral meer doorzettingsvermogen. Van Marwijk heeft genoeg geïntroduceerd in de ploeg. Oranje is zonder Robben nog steeds levensgevaarlijk. Wat zag je onder van Basten vaak? Lange ballen, wat zie je bij van Marwijk? Rondtikken en wachten, goal komt vanzelf.

Wat dat betreft ben ik erg blij dat we nu een wat meer ervaren coach hebben ... Nederland kan ver komen, met OF zonder Robben. Laten we Elia niet vergeten? Die kan misschien Robben prima vervangen. Vind Robben niet altijd even goed als teamspeler. Vaak egoïstisch en blind ... Tegen Ghana hadden we 'em ook niet nodig :+

GEWOON VLAMMEN OP HET WK! Godver, ik heb er alles voor over om het WK te winnen ... echt.
    Ook al zal het niet gebeuren ... huil huil huil...

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    BURN!

Tuurlijk wel man, have a little faith :D.

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Rofl mensen komop zeg Spanje staat toch wel even wat hoger dan Nederland, dat ze van de VS verloren in de Confed Cup, goh het gaat daar echt om een toernooi zonder enig aanzien. Nederland komt max tot de halve finale. Waarna ze 4e zullen worden.

En dan nog een vriendschappelijke wedstrijd van NL tegen de VS aankaarten dat, omdat NL van de VS won en de VS van Spanje op de Confed Cup, dat Nederland beter is dan Spanje! :lol:

Wat een analisten. :+

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Oneens imo. Nederland heeft vandaag de dag een team dat heel erg sterk staat én in een toernooi kan groeien. Nederland heeft een volwassen team dat voor mekaar knokt, fris spel toont en tegelijkertijd heel goed (mede door van Marwijk) kan inschatten wat de beste tactiek is tegen een tegenstander van het formaat als Spanje. Ik zie Nederland de finale eerlijk gezegd wel halen met dit team (vooropgesteld dat Robben fit is voor de knockout fase) al hebben we zelfs zonder Robben een uitzonderlijk goed team klaar staan.

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Hij zei juist dat je dat niet kan vergelijken met elkaar slimmeke?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina