WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ohw oops8) Verkeerd gelezen, dat van Rampage.|:-

Het ging vooral om dit en ik dacht dat Rampage het met hem eens was. En dat als voorbeeld gaf. :+

Het probleem is in mijn ogen juist de Nederlandse verdediging. En dat mensen teveel verwachten. De enigste die er met kop en schouders bovenuitsteekt is van Persie.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat wil ik nog weleens zien.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Zat even te kijken hoe overtuigend Spanje het EK won (stond me niks van bij namelijk)

Spanje 4 - 1 Rusland
    (3x villa :9 )
    Zweden 1 - 2 Spanje
    1-2 90+2' David Villa
    Griekenland 1 - 2 Spanje
    1-2 88' Daniel Güiza

Spanje 0 - 0 (P 4 - 2) Italië
    Rusland 0 - 3 Spanje
    Duitsland 0 - 1 Spanje

lijken net Duitsers in die Poule :eek: 8)

maargoed Spanje komt de Poule wel door, verwacht weinig van Zwiterland of Honduras
    Daarna in de 1/8 komen ze Brazilie/Portugal/Ivoorkust tegen (of N-korea :9 ) kunnen ze er net zo goed uitvliegen, zal niet de eerste keer zijn toch?

Spanje is al jaren hetzelfde als Nederland en Engeland, elk jaar een team met grote voetballers maar ver komen ze nooit. Terwijl Frankrijk en Duitsland vaak mindere spelers hebben maar wel zomaar de finale kunnen halen.

4. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Spanje heeft geen toernooi team, dus we zullen zien!

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zeg toch niet dat Nederland van Spanje gaat winnen omdat Nederland van Italie heeft gewonnen?

Het gaat mij erom dat iedereen Spanje als favoriet beschouwt, terwijl ik vind dat het niveau op het afgelopen EK heel laag lag en de Spanjaarden ook niet superieur waren. Nederland vind ik momenteel beter dan Spanje, en dat heeft niet te maken met de wedstrijd van Italie, maar met de vorm van Nederland en Spanje.

En de wedstrijd Nederland - VS heb ik ook niet genoemd, maar als je op basis van het resultaat van Spanje in de Confed cup (een toernooi met een prijs die altijd blijft staan en die elk land wel wilt winnen) en in de voorbereidingswedstrijden niet mag oordelen, waar moet je dan je oordeel vandaan halen? Dan is het toch andersom even kort door de bocht om te zeggen dat Spanje wereldkampioen wordt op basis van het afgelopen EK? Uitslagen zeggen gewoon vrijwel alles over het voetbal.
    En door de resultaten die Spanje de laatste tijd heeft geboekt tegenover de resultaten die Nederland heeft geboekt zie ik Nederland eerder het WK winnen dan Spanje, en houdt allen de emo smileys maar voor je.

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... waarom hebben we geen klap smiley?
    Nou, dan deze maar; _O_ _O_ _O_

8. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    eey mensen,

Ik doe mee aan dit spel: http://www.leeuwardercourant.nl/wkcoach/
    kost 1 malig €4.- en dan krijg je een bepaald bedrag om je team samen te stellen.

Je mag niet meer dan 3 spelers per land in je team hebben. Je krijgt punten als ze scoren of als verdedigers bijv. de nul houden.

strafpunten krijg je bij een gele, en rode kaart.

Nu heb ik deze opstelling maar ik twijfel nogal:

Keeper:

Manuel Neuer Duitsland

Verdedigers

Sergio Ramos Spanje

Maicon Brazilië

Carles Puyol Spanje

Philipp Lahm Duitsland

Middenvelders

Wesley Sneijder Nederland

Kaká Brazilië

Rafael van der Vaart Nederland

Aanvallers

Robin van Persie Nederland

Fernando Torres Spanje

Luís Fabiano Brazilië

Iemand tips?, ik zit nu wel precies op het maximale bedrag dat je mag uitgegeven. De echt toppers (messi, v. persie enz. kosten het maximale: 15m) Lahm kosten bijv. al weer 10mil en maicon 8

Alvast bedankt :p

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    :emo:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik doe mijn voorspelling gewoon op basis van selecties en hoe ze op elkaar ingespeeld zijn. Dan is het toch gewoon logisch om Spanje als 1 van de favorieten te noemen?

Ik snap dat gewhine over wie er favoriet is in dit topic niet echt.
    Desnoods zeg je dat Uruguay favoriet is, als jij dat vind, dan kan dat toch?

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
  12. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ?

Meningen meningen... :+

Tis gewoon weg onvoorspelbaar... En ik denk dat van persie samen met robben en snijder net uitsteken boven van der vaart van bommel en kuyt, en die boven babel en elia en de rest... Verdediging zal moeten lopen en de "Grote vier" zoals ze in de volksmond genoemd worden zullen elke wedsstrijd na de poule operscherp moeten zijn.. Eerste lastige tegenstander wordt Brazilie, als die de samba hebben maken we geen kans want de verdediging staat als een huis.. Winnen we dit dan zie ik onze mannen wel doorstomen naar de finale, als ze dan tijdens de finale tegen Argentinie of Spanje hun hoofd erbij kunnen houden sturen we maradonna, messi, villa of fabregas gewoon met staart tussen de benen naar huis.. Ben alleen bang dat de realiteit zal zijn dat we de finale gaan verliezen door zenuwen aan onze (verdedigende) kant... Maarja, zal wel helemaal anders lopen... 8)

13. UnExpected

UnExpected Guest

Het is geen schande om van Brazillië te verliezen. Wel om deze poule niet door te komen. Ik geloof dat we daarna Paraguay kunnen treffen? Die hebben we al eerder verslagen dus dat zou geen probleem moeten wezen.

Ik denk ook niet dat we bij voorbaat kansloos zijn tegen Brazillië. Net als dat Psv niet bij voorbaat al kansloos zou zijn tegen Ajax. Brazillië moet een mindere dag hebben en wij een betere en dan kunnen we er wat moois van maken.

Ik moet wel zeggen dat ik eerder bang ben voor Spanje dan voor Brazillië.

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    is Brazilie zo verschrikkelijk goed dan?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo die vergelijking van Brazillië (Ajax) en Nederland (PSV) en dat je dan zegt dat Ajax een mindere dag moet hebben en PSV een betere. Hahahahah, wat een bull. :lol:

~ Ontopic:

Voor Brazillië hoeven we inderdaad niet erg bang te zijn. Ze zijn goed, maar niet (veel) beter als Oranje, IMO. Zou een leuke wedstrijd worden. Spanje daarentegen wordt wel wat moeilijker, geweldige selectie met vele kwaliteiten. Zelfde over Engeland. Maar ja, beide zijn niet echt toernooiteams vind ik zelf, zie ze nooit echt goed presteren op zulke toernooien.

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Is Nederland een toernooi team?

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Retorische vraag? :+

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Natuurlijk de grootste onzin dat Van Persie er bovenuit steekt. Daarmee impliceer je dat hij de enige topspeler in het Nederlands elftal is, wat niet waar is. Je doet daar de rest van de aanvallend ingestelde spelers mee te kort.

Spanje heeft echter gewoon een groot voordeel. Naast dat ze over de in mijn ogen beste middenvelder (Xavi) en aanvaller (Villa) ter wereld beschikken, is hun grootste kracht denk ik nog wel de inbreng van spelers uit één enkele ploeg. De hele as is Barcelona, wat het op elkaar ingespeeld raken wegneemt. De verdediging is ook van een hoger niveau dan dat van Nederland, maar ook Spanje moet in een wedstrijd tegen het Nederlands elftal alle zeilen bij zetten en een topwedstrijd neerzetten. Echte superioriteit bestaat nu eenmaal niet in het voetbal.

Blatter is trouwens een achterlijke mongool.

19. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Nee, ik zie steeds voorbij komen dat we die teams wel aankunnen aangezien het toch geen toernooi teams zijn, maar zijn wij dat dan wel?

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik zag laatst een opstelling van spelers die niet meegaan naar het WK. Zitten echt topspelers tussen. Zo wist ik bijv. niet dat Ronaldinho, Zanetti, Adriano ed. niet meegaan. Weet iemand of die allemaal geblesseerd zijn dan, of is er een andere reden??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina