Maar een autopsie in deze omstandigheden duurt toch een stuk langer? Ik bedoel, - Autopsie while you wait - daar of iets dergelijks?
Wacht effe. En ze is al begraven. http://www.zie.nl/video/algemeen/VI...ruaanse-Stephany-Flores-begraven/m1fzgosfp4oo
nvm, verkeerd gelezen Maar haar vader houdt er rekening mee dat ze wordt opgegraven om bewijsmateriaal op haar lichaam te zoeken.
Dat is onmogelijk in zo'n kort termijn terwijl het moordwapen nog niet geïdentificeerd is, deze zullen ze namelijk moeten koppelen aan de toegedane wonden op het lichaam. of kijk ik teveel CSI en gaat het echt zo snel. EDIT: @ jorrit, ja wat is het nou
Nee, niet echt. als je vind dat 10 jaar gevangenisstraf genoeg is voor een enkelvoudige moord, ben jij diegene die achterlijk is, en niet hij.
"in de auto werden pillen gevonden die vaak geassocieerd worden met de zogenaamde "daterapes"" Waarom gaf hij haar niet eenvoudigweg een pil terwijl ze een wijntje dronken? Had hem een hoop onzin bespaard.
Iedereen heeft hier theorieën aan de hand van voorbedachte rade, dan was het dom inderdaad. Echter was dit volgensmij gewoon een uitspatting..
Dat denk ik ook. Net zoals het was met Holloway. Denk dat die niet tegen "nee" kan. En door woede het blind voor zijn ogen wordt.
Er word gezegt dat er een lijk is gevonden en begraven is, hoe moet ik het anders zeggen? ze hebben een lege kist begraven? Oke het is wel zo
bron beelden Nou,opgelost.. Maar waarom zou je nog rotzooi van haar op je laptop zetten, dat is toch vragen om moeilijkheden? Het klinkt nog steeds niet erg geloofwaardig..
Idd, hij is erin geluisd door VS/FBI omdat ze de zaak holloway niet konden oplossen, aangezien ze bevriend zijn met de fam. Holloway
Hij ging gewoon het jubileum vieren Zelfs al is het waar wat al jullie conspiracy freaks denken, 't is niet alsof het een hele lieve jongen is.. Ik weet vrijwel zeker dat hij Natallee Holloway heeft vermoord dus daar krijgt hij nu alsnog z'n straf voor. Opvouwen en weg duwen, tot nooit meer ziens _0/