WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Beter hou je gewoon op met je gekut en ga je weer inhoudelijk over het WK lullen. Je lijkt mij wel, jezus :emo:

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil Thomazii eigenlijk zeggen?, wat dan zijn we klaar hiermee, lijkt me

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Met Robben komt het wel goed. Er zijn trouwens meer bizarre situaties bekend om geblesseerd te raken. Daar is Arjen echt niks bij:

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    @ Katti:
    Is niet meer nodig, forget it, back ontopic.

Stelling:

Robben, sparen voor na de groepsfase, of al tegen Japan of Kameroen laten spelen?
    Uiteraard weten we nog niet wanneer hij compleet fit is.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hij mag Japan wel even overslaan van mij.. die slachtpartij komt niemand heelhuids uit

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Of Gary Lineker die in 1986 ook met een mitella moest spelen, maar toch topscorer werd en zelfs een zuivere hattrick scoorde :+

7. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was wel al bekend, maar ik vind het idd ook jammer dat hij niet meegaat.
    Ookal is het zo'n grote verrader! Beetje naar HSV gaan ipv je carriere afsluiten bij PSV. Hij riep in 2002 ook al dat hij in 2005 terug (zie bron) zou gaan naar PSV. Oke dat hij het dan niet doet, snap ik wel. Maar zelfs nu niet?

Heb ik ooit nog een leuke column over geschreven. Even zoeken.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vooral niet forceren. Nederland gaat wel door naar de volgende ronde. Met of zonder Robben. En die eerste plaats halen ze ook wel. Pas laten starten als hij weer vol heeft meegetraind en weer honderd procent fit is. Dat risico kunnen we wel nemen. Tegen de mogelijke toplanden pas weer inbrengen.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    8)

Wel mooi om te lezen dit soort opsommingen, een ongeluk zit vaak in een klein hoekje. Daarom vond ik het ook vervelend van Youri om het weer te gaan hebben over het gegeven dat "als" Robben niet had gespeeld dat het dan niet was gebeurd, altijd zo makkelijk achteraf.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klopt, hier sluit ik me bij aan. Groepsfase moet makkelijk te doen zijn voor het Nederlands elftal, zonder Robben. Genoeg kwaliteit. Pas als hij volledig blessurevrij en fit is, dan zou ik hem inzetten na de groepsfase, tegen de sterkere tegenstanders.

Nogmaals de stelling (gaat hard hier, volgende pagina alweer):

Robben, sparen voor na de groepsfase, of al tegen Japan of Kameroen laten spelen?
    Uiteraard weten we nog niet wanneer hij compleet fit is.

Trouwens, briljant die blessure feitjes. Die van Jari is ook geniaal, haha! Hoe krijg je het toch voor elkaar. 8)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik denk zelf dat hij voor de wedstrijd tegen Kameroen definitief groen licht krijgt van Dick van Toorn.
    Aangezien we Denemarken en Japan al hebben verslagen brengen we Robben niet tegen Kameroen in.
    Sterker nog, gezien de stand in poule F moeten we misschien wel 2e worden in ons poule :+

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat we een goed team hebben, de aanval is super. Er wordt vaak gezegd dat de verdediging niet best is, maar dat vind ik eigenlijk wel meevallen achteraf, ik vond het eerst ook maar als je kijkt naar het centrum (Matthijssen en Heitinga) hebben we goede verdedigers aan. Komt natuurlijk bij dat Bommel en de Jong de meeste dreiging moeten dichten. Kans is aanwezig dat één van die twee geschorst gaat worden in de loop van het toernooi, en wie hebben we daar dan, De Zeeuw ? vind ik een andere voetballer imo

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat is helemaal niet gek. Zo'n boost als Robben kun je goed gebruiken tegen de wat moeilijkere landen.

Enige nadeel vind ik wel.. als Robben weinig ruimte heeft wordt het ook een voetballer die weinig inbrengt of zelf een beetje geïrriteerd kan raken.

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zo zie je maar hoe op het randje topsport is. Het lichaam is aan het pieken, en daardoor is de kans op een dal (in deze gevallen blessure) uiteraard veel groter.

15. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was altijd wel zo he. Ik denk echter dat Robben in deze vorm zelf ruimte creeert. Kijk maar bij Bayern; daar baant hij zich a la messi in de meest onmogelijkste situaties ook een weg vanaf de zijkant naar de rand zestien.

Van de vaart kan wel op die positie voetballen. Of Afellay, die heeft een heel jaar niets anders gedaan!
    De Zeeuw en Schaars hebben beiden echt een groot tekort aan techniek en ervaring. Als je ze vergelijkt met Mark en Nigel.

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Okiedokie :9

/einde.

----------------------------------------------------------------

What the fuck 8)
    Zitten inderdaad wel 'aparte' bij.

Sowieso niet tegen Denemarken en Japan. Als we beide wedstrijden winnen, wat natuurlijk gaat gebeuren, dan moet Bert Robben tegen Kameroen ook er buiten houden. Dan moet je geen risico's gaan nemen door hem er alsnog in te gaan zetten oid.

In de finales komt onze Man van Glas weer terug! ;)

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nog 6 dagen tot Denemarken.
    Nog 11 dagen tot Japan.
    Nog 17 ( toch? ) tot Kameroen.

Robben heeft nog genoeg tijd om zich te herstellen als we uit gaan van de 11 dagen :) Dus, geen nood ... hij komt er wel. Als de KNVB zegt dat z'n herstel voorspoedig loopt is dat vast zo.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het komt echt wel goed hoor met Robben. Hij kan zoals het er nu uit ziet, denk ik, meespelen tegen Kameroen en misschien ook tegen Japan. Maar of dat gaat gebeuren, ik hoop het niet. Gun die jongen maar z'n tijd.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    We hebben hem pas in de kwartfinale nodig joh, achtste lukt ook wel :p.
    Maar natuurlijk wel steeds in de opstelling zetten en dan laatste moment eruit halen.
    Beetje angst inboezemen :+

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij fit is moet je hem gewoon laten voetballen imo. Als voetballer moet je groeien in een toernooi. maar dan moet ie wel 100% fit zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina