Die man is gewoon niet helemaal goed in zijn hoofd.
Wil niemand beledigen die een uitzondering is, maar wellicht zoekt soort toch daadwerkelijk echt soort.
Laten we hopen van niet. Je kan niet met die man aankomen op het internationale toneel, om nog maar te zwijgen over de eventuele binnenlandse gevolgen in een rampscenario.
Zodra je gaat beginnen over een kopvodden-taks zou er al massaal afgehaakt moeten worden, maar ja zijn doelgroep is nogal makkelijk te beïnvloeden en kijken niet verder dan hun neus lang is. Overigens een eigenschap die niet alleen door deze groep wordt toegeëigend .
Dit is mijn eerste keer dat ik mag stemmen en het daadwerkelijk volg, maar je volgt het toch een beetje de afgelopen jaren, en ik heb toch echt het gevoel dat we keihard op een Amerikaans scenario afstevenen. Ik weet niet of het eerder ook zo extreem was, maar het is steeds meer zieltjes winnen in het Idols-format en dat staat me echt niet aan.
Als je nou eens stopt met die "nee ik ben links dus ik kan niet luisteren naar ideeën van rechts en moet aan het door mijn partij bedachte standpunt vasthouden"-onzin en eens "open minded" (wat is hier het Nederlandse synoniem van eigenlijk ) gaat discussiëren met een groep competente mensen uit verschillende vakgebieden zou je toch zo met een geweldig plan op de proppen kunnen komen?
Laatst bewerkt: 9 jun 2010