Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

log was een 150euries en kon het gewoon niet laten liggen. erg netjes. normaal zit je zo op de 200-300euro. er stond ook nog een 100kg yoke voor 300 euro, maar heb daar geen ruimte voor anders had ik die ook mee genomen.

buik train je voldoende met squat/deadlift en zo'n beetje elke andere oefening. geen isolaties nodig.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Bah, zaterdag avond met de zaalvoetbal: Wilde in volle sprint de bal terughalen en voelde een steek in mijn kuit.
    Vandaag een afspraak bij de fysio, die vermoedt gewoonweg overbelasting. Dit omdat mijn kuit niet blauw is en niet echt opgezwollen.
    4 weken fysio en sowieso 2 weken rust. Heb er eerlijk gezegd nu niet zo heel veel last van --> het voelt als spierpijn en heb alle bewegingsvrijheid

Dat wordt rustig aan doen :mad: Bah, ging net lekker!

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je hebt een heel bovenlijf wat je nog kan trainen toch? :)

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Daarom, maar ik houd zelf er van om na mijn krachttraining nog even op de loopband te gaan of even te gaan fietsen.

En, uiteraard, het voetbal mag niet meer :+

5. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kunnen jullie het vol houden op lang te rennen/fietsen/steppen enz.

Na een min. of 10/15 heb ik het echt wel gehad :x

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Opbouwen ;)

Niet verwachten dat binnen een week een marathon kan lopen, zo makkelijk werkt dat niet. Hoe meer je traint hoe makkelijker het steeds wordt.

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    het probleem is meer dat ik me doodverveel xd en daardoor maar weer wat anders ga doen

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Aan je conditie werken moet je imo ook gewoon buiten de sportschool doen.

Er valt vast wel een mooie route uit te stippelen bij jou in de buurt. Maakt het een stuk intressanter en uitdagender.

Tenminste, zo werkt t voor mij :)

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je je dood verveeld moet je wat anders gaan doen. Als je je nu al dood verveeld ga je het niet volhouden ;)

Trainde vroeger altijd alleen en was soms wel saai, maar ben daarna samen met iemand gaan trainen die ook elke dag traint en dan is het veel leuker, je hebt een bepaald train tempo samen en na een tijd gaat het vanzelf allemaal. Als ik in de vakantie een week met trainen mis dan wil ik echt weer trainen, soort van verslaving.

Maar je moet iets doen wat je"leuk" vindt of iedergeval iets van voldoening geeft.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kijk meestal een aflevering van een serie als ik op zo'n fiets ding zit. Ben ik 20 min bezig, en je hebt de tijd en je vermoeidheid ook niet echt door.

11. Ashavan

Ashavan Guest

ik doe geen fietsen/rennen en al die onzin. Medleys, barbel complexen e.d. zijn stuk interesanter en beter.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind er ook geen zak aan moet ik zeggen, doe veel liever krachttraining en dat ik me gewoon even keihard inspan ipv een uur lang te fietsen/lopen.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag voor de derde keer geweest en het word steeds toffer vind ik, en de spierpijn is allang niet meer te vinden. Na de tweede keer eigenlijk al niet meer. Misschien dat ik na deze 7 weken wel een abonnement neem daar en gewoon 1 a 2 x per week ga sporten daar.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar train je?

Mbt cardio: ik fiets elke dag naar mijn werk. Ruim 20 minuten heen en ruim 20 minuten terug. Ik fiets dan gewoon flink door en geloof het verder wel. Gewoon genoeg compoundoefeningen doen of anders cardiovasculair verzwaren mbv supersetjes oid.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelfde hier, fiets gewoon keihard naar de sportschool. Geeft me ook een soort van smoes om niks aan cardio te doen:+

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hahaha, zo herkenbaar:lol:
    Cardio schiet er bij mij ook altijd in de laatste tijd.

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lol ik woon fietsend nog geen halve minuut van m'n sportschool.. cardio kan je het niet echt noemen hehehe

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ah MedeGroninger ;)

Sportiefnegentig, aan de Eendrachtskade :)

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Cardio doe ik ook nooit, heb het gevoel dat kracht hier ook genoeg voor zorgt.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor alle cardio mensen!

Speel dit spel en de calorieën vliegen er werkelijk af! Als je je knie 1 keer optilt heb je al 3 calorieën verbrand!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina