[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ze niet zo gereformeerd waren had ik op ze gestemd :) Sociaal en economisch programma van ze is echt prima.

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als ze haar mond houdt zou ik haar best doen :+

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn van 7 naar 11, een optelling van 55% ongeveer.

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hahahaha wat een gigantisch bord heb je dan voor je kop :9

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat is het probleem, ze praat met haar mond dicht, daarom klinkt ze zo geforceerd. :9 Kaken op elkaar, hak hak hak.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gelukkig neemt vrijwel niemand haar serieus getuige de nul zetels waar ze op zit.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als Nederland straks scoort tegen Denemarken juichen we ook alsof we het WK al gewonnen hebben. ;)

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het ziet er beter uit dan toen ze die kale kop nog had ;).

Maar femke zit er al een tijd, als je dan 4 zetels stijgt dan gaat het toch allemaal niet zo hard. Als je ziet hoe de SP in een paar weken van 8 in de peiling zo weer naar de 16 schiet dan vind ik dat toch weer wat knapper!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :confused: Ze stijgen niet van 8 naar 16 maar zakken van 25 naar 16. Zon peiling zegt due niet zoveel, kijk maar naar het verschil tussen pvda en vvd

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat de coalitie VVD, PVDA en CDA word... in mijn ogen een coalitie die het vier jaar uit moet kunnen houden. Zo lang ze maar geen ruzie gaan maken over de afgelopen regeerperiode. Aan de andere kant, zou het ook goed vinden als er een eens een coalitie komt die niet op alles of een compromis sluit, of er voor zorgt dat het kabinet uit elkaar valt. :+

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Echter hoef je nooit van de GroenLinks een hoop zetels te verwachten. Het is gewoon een kleine oppositiepartij. :thumbs: voor de SP natuurlijk ook.

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou mensen, ik heb niks met Rutte maar laten we hopen dat de PvdA niet aan het langste eind gaat trekken. Dat gaat weer jaren van stilstand betekenen met een MP die in Amsterdam ook niks heeft gedaan.
    Weer jaren van geldsmijterij en in plaats van bezuinigen de lasten maar weer eens verhogen.
    Met als toppunt het tarief naar 60% te verhogen. Daar pak je de superrijken inderdaad niet mee, maar de mensen die er heel hard voor moeten werken, of net binnen die schijf vallen wel. En die worden door de linkse politiek al zo enorm dwarsgezeten.

Er stond laatst een stuk in de krant dat een bijstandsmoeder met 2 kinderen en voordeelregeltjes 1700 euro netto per maand heeft. En links maar klagen dat ze nog niet genoeg krijgen. Nou ja, er is 1 voordeel. Straks is er bij de burger die wel werkt gewoon niks meer te halen. :thumbs:

13. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen een week van 8 naar 16 zegt niet zoveel. Het zegt meer dat ze bij vorige verkiezingen 25 zetels hadden en nu slechts 16. ;) dat is een verlies voor de volledigheid

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Onmogelijk als je kijkt hoe CDA en PvdA het gedaan hebben en over elkaar denken. VVD en PvdA is ook geen goed plan. Zou een klap in het gezicht zijn voor de VVD stemmers.

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Come again???

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat weet ik. Maar het ging dramatisch met de SP. Die 25 wisten ze al lang niet meer te kunnen halen. Als je er dan zo slecht voor staat en je haalt er 16 doe je het toch goed de laatste weken! Die Emiel heeft de SP toch weer in een paar weekjes goed naar voren gebracht.

Vind dat GL wel wat meer mag verwachten, maar dat is mijn mening. Hoelang zit Femke er al?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    quote mezelf nog maar een keer

Zou dat echt te belachelijk voor woorden vinden. CDA en PVDA coalitie dondert uit elkaar met ruzie, PVDA en VVD bestrijden elkaar fel in de campagne en vervolgens zouden ze gedrieen de boel alsnog gaan besturen?

Dan ga ik de volgende keer serieus niet meer stemmen, want dan maakt het allemaal toch geen ene drol uit wat je wilt. Ze bakken er dan maar wat van.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol CDA en PVDA samen is onmogelijk. ;)
    Ben je de reden vergeten waarom we naar de stembus gaan? ;)

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Juist totaal niet. Daarom hebben we ook een schijvensysteem slimmert.

20. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Stem je GrL of vind je hun partijprogramma goed?

Deel Deze Pagina