Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    15 jarige is als het goed is 2 uur op een schooldag maximaal en 8 uur als je vrij bent?

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd wel relax om onkruid te doen enzo. Kom je tenminste buiten. Zodra er iets buiten gedaan moet worden sta ik altijd voorop.

Mits het een beetje weer is, though.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Maximale is 2 uur op een schooldag, 8 uur als je vrij bent inderdaad

En helaas voor jullie, ook onkruid hoort bij je "Dagelijkse werkzaamheden" waar jij als werknemer voor bent aangenomen.

9 van de 10 supermarkt contracten hebben dat staan

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga nu werken bij een bedrijf in de buurt, soort scan/kopie werk. Was best donker, vanwege de ruimtes, maar je hoeft geen werk kleding aan, kunt je iPod in je oren doen en verdien zo'n 8.30 per uur! Relaxed voor de zomer. Even flink cashen!

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Losers! :+

Als je het nou gewoon net zo goed als ik regelt: Lekker op zondag 8 uurtjes werken met z'n tweeen, geen leiding die je afzeikt, 16 uur uitbetaald krijgen.

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werkte ook op zondag van 12 tot 7 maar ik werkte daarnaast ook twee dagen doordeweeks en had het er echt meegehad.

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je niet zo aan, schoonmaken is helemaal niet zon rot werk (persoonlijk vind ik het leuker als vakkenvullen) en onkruid wieden al helemaal niet, vooral niet als het zonnetje lekker schijnt.:thumbs:

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Zo erg is het ook niet nee, maar ik had niet verwacht dat ik dat ooit bij de Jumbo moest doen:+ Het weer was er trouwens niet echt naar, vieze benauwde warme bende zonder zon.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Schoonmaken is kut. Zelf heb ik toen ik bij de McDonalds, voordat ik in de keuken en kassa werkte, schoon gemaakt bij de Mc. Tafeltjes schoonmaken, prullenbakken legen, ruiten schoonmaken valt nog mee, vaak liep er iemand rond die hetzelfde moest doen en dan was het gewoon beetje lullen. Wat wel vervelend was waren bv spinnenweb wegpoetsen ergens in een hoge vieze ruimte, afval oprapen langs de slootkant in de bosjes of afval oprapen op het parkeerterrein. Vooral dat laatste, vaak genoeg gehad dat mensen het puur omdat ik daar liep op de grond gooide, vaak ook geëindigd in gezeik met de klanten en mijn baas. Ben daar ook na 2 jaar weg gegaan. Nu, een paar weken geleden, aangenomen bij een ander bedrijf wat veel relaxter is, en nog eens veel meer verdient.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat je het überhaupt nog 2 jaar hebt volgehouden bij de Mac

Gemiddelde omloopsnelheid van personeel is daar 5 maanden ofzo? :+

11. Munnie

Munnie Guest

Zoek zelf ook een baantje (15)
    Denk dat het vakkenvullen wordt, dat kan toch met 15?

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2010
  12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    jep, dat kan

13. Munnie

Munnie Guest

Leuk werk? of heb je geen ervaring...?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ja, er zijn alleen wat restricties, zoals op schooldagen maar 2 uur werken en buiten schooldagen 8 uur. Daarnaast mag je niet later dan 7 uur 's avonds werken.

15. Munnie

Munnie Guest

Jup snap ik, maar tis toch voor vakantiewerk. :)

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Het werk zelf is niet bepaald leuk ofzo, maar als je gezellige collega's hebt dan heb je het vast wel naar je zin. Ik werk zelf bij de Jumbo en met collega's is het altijd lachen, maarja dat verschilt natuurlijk per winkel.

Vakkevullen is wel oke, spiegelen is kutter en de rest is ook wel oke.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, 5 maanden valt nog wel mee, bij ons was er echt een vaste groep. Erg chille gasten en dames, minus het management dan, en er werd vaak gelachen en gerotzooid. Daardoor gingen mensen niet zo snel weg. Achteraf gezien ben ik wel blij dat ik weg ben, maar wel blij met wat ik heb geleerd.

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik zou niet veel banen afwijzen, maar bij de Mac zal ik echt van m'n leven lang niet willen werken (niet lullig bedoeld ofzo, heb gewoon een hekel aan de Mc :+ )

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Werd zojuist gebeld door de bazin van de dak/thuislozenopvang, ze vroeg hoe mijn week was vorige week en dat ze allemaal maar positieve dingen over mij had gehoord van de andere vrijwilligers. Ze willen mij na de zomer hebben als vaste vrijwilliger, ik heb interesse maar kan uiteraard niks beloven want vast werk en/of een opleiding gaan voor.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Zijn er in Twente ook niet een hoop kassen om in te werken?

Deel Deze Pagina