WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Bij Wk journaal lieten ze ook zien dat de bevolking massaal opgeroepen was om tussen 12.00 en 13.00 naar buiten te gaan en te toeteren... Wat een kabaal!!

Borst liet overigens een filmpje zien uit '78 van Feyenoord - Haarlem, de kampioenswedstrijd, waarin iedereen ook aan het toeteren was. De herrie was hierbij ook erg... Maar dat hoort er gewoon bij vind ik. Die toeters zijn onderdeel van de Zuid-Afrikaanse cultuur, dus waarom niet?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Echt he.. Wat een hersenloze mongolen daar in Zuid Afrika.
    Beetje met z'n tienduizenden willekeurig gaan toeteren. Wat is daar leuk aan?
    Hou je smoel en ga voetbal kijken. 8)

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb zo het vermoeden dat Arjen Robben niet gaat spelen . . . . . .

En dat ze gewoon de schijn behouden dat die fit kan worden .....

Ik hoop dat ik niet gelijk krijg.

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Tuurlijk joh, ze gaan ook een speler meenemen die sowieso niet kan spelen.8)

Je hebt je spelers nodig op zo'n toernooi, van Marwijk beseft heus wel dat als Robben niet kon spelen, dat hij vervanging nodig had.

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hey,

Robben in zijn vorm ......... is een aderlating voor Oranje als team en heel nederland als die thuis blijft......... Van Marwijk behoudt liever Robben met een kleine kans dat die kan spelen en het moraal/teamgevoel hoog houden, dan Robben thuis laten en het teamgevoel een zware eerste domper te geven.

Althans zo zou ik denken . . . .

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Robben is gewoon fit hoor. Die speelt de achtste finales gewoon als ze willen.
    Of geloof jij in 1 grote conspiracy? :p

7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja en ik geloof ook dat pizza's engeltjes op aarde zijn vervormd in een rondje. Ook geloof ik dat Willem Alexander voor water-management heeft gekozen omdat hij vroeger altijd in bed plaste en dat graag wou reguleren.

Shit . . . ik zie ineens '' KNOCK KNOCK'' op mijn beeldscherm en er word tegelijkertijd aan de deur gebonkt.

........

......

...... Follow the white .........

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ken 2 jongens die daar wonen uit mijn studententijd en die wonen dus allebei in een soort bewaakte compound in Johannesburg. Flinke hekken en gewapende bewakers, lijkt me geen pretje.

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Weer een incident erbij, lekker dan

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja een helder licht was die jongen nooit. Excuses, klaar. Als er maar niet tussen de spelers wordt geruzied.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Beetje hypocriet doen over een onschuldig dingetje.

Die dwaas reageerde op een nog grotere dwaas.....Lekker boeiend verder.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Maar als profvoetballer moet je een voorbeeld zijn;) al is het voor de spelers kut, zoiets kan je en mag je onder geen enkele omstandigheid zeggen. zeker als je concurrent marrokaan is :+

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het die jongen niet kwalijk nemen, hij is opgeroeid op de straat. Uit eigen ervaring weet ik dat de emoties tijdens een potje Fifa/Pes hoog kunnen oplopen. Voorbeeldfunctie vind ik onzin, hij kan toevallig goed voetballen, maar betekent dit ook dat hij zich als 24/7 als rolmodel moet gedragen? Dit is gewoon in zijn vrije tijd gebeurt en toevallig opgenomen, ik vind het niet zo boeiend. Jammer genoeg de Nederlandse pers kennende zal hier een enorme heisa over ontstaan, wat eigenlijk alleen maar negatief kan uitpakken.

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nja, maar het moet ook niet worden opgeblazen. Laat ze lekker focussen op het WK en beetje lol hebben. Weet zeker dat er veel meer zijn die weleens zoiets hebben gezegd zonder het echt te menen..

Ik werd ook al zo moe toen ze gingen vragen over verkiezingen en het zo schandalig vonden dat sommigen niet stemmen. Kom op zeg, WK staat voor de deur. Laat ze lekker.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Whaha, iedereen die ooit eens PES of FIFA speelt, weet toch dat je je soms lekker laat gaan. Boeiend, hij bedoelt er niets mee. Mensen moeten vaker kijken naar de achterliggende gedachten van mensen ipv wat ze exact zeggen.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Volgens mij spelen ze op dat moment toch duidelijk PES of word ik nou gek?

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je kkmarokkaan zegt tegen iemand op de chat heeft het toch niet echt wat te maken met het spel spelen :9

wel grappig trouwens om te zien hoe het er daar een beetje aan toe gaat, de helft komt ff langs, iedereen loopt beetje te kloten :D

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik zeg niet dat het wat met het spel te maken heeft, maar je bent toch altijd wat losser als je het speelt. Dan roep je van alles, ook al is het iemand die niet meedoet.
    Of ben ik de enige daarin?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina