[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

jammer dat je alleen dat bericht nu post. Daarna kwam er een bericht waarin dat ontkracht werd. is btw al van 2 dagen geleden;)

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7

:): :): :): :): :):

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0

Nu weer lief doen?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb een hekel aan dit soort grafiekjes. Ff een voorbeeld, wie zegt dat automobilisten per km te laten betalen progressief is? Ik ga echt niet op een partij stemmen omdat ze op een bepaalde plek staan. Dit soort grafiekjes zijn meer voor de mensen die stemwijzers nodig hebben.

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe coalitie. PaarsPlus is natuurlijk het beste. PvdA zie ik niet zo gauw regeren met het CDA dus de conservatieve coalitie van VVD, PvdA, CDA zal waarschijnlijk ook niet gebeuren. Mocht dit gebeuren daalt m'n vertrouwen in PvdA ernstig. Een coaltie met de PVV zal ook nooit gebeuren. Dat is gewoon politieke zelfmoord voor Rutte.

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    wel apart dat wilders nu alweer een mening bijstelt.
    Ook nog zon belangrijk punt, waar die veel stemmen door heeft gekregen gok ik.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Da's helemaal niet gek, maar het bevestigd wel wat een slang hij is. Die gast is gewoon een racist, hij heeft gewoon een programma gemaakt waar hij alle punten in heeft gedaan wat een normale arbeider graag zou willen. Maar zijn hoofddoel is gewoon islamisering (walgelijk woord) tegen te gaan. Vind t ook erg kansloos dat de PVV zoveel stemmen heeft. :{ Ik zou die vent nooit dit land toe vertrouwen. Dan zou ik nog liever Rita Verdonck hebben. :+

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Het is imo ook tenenkrommend. Helemaal als je net naar 1 vandaag hebt gekeken..

Ruchpen, 40% voor de pvv. Let wel er is daar geen "massa imigratie" er is daar geen algehele verloedering etc etc..

De meest gehoorde reden : Jah hij zegt wat hij denkt, en doet wat ie zegt... :emo:

Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Sommige mensen verdienen he gewoon niet om een stem te hebben en daar kwamen er net op 1 vandaag inderdaad een aantal voorbij.

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Een paar partijen zijn voor het afschaffen van de Eerste Kamer (D66 en GL bijvoorbeeld). Mijn punt? Geen idee.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wat ik ook ZWAAR DOM vind van de PVV is dat ze ontwikkelingshulp willen stoppen, of in ieder geval drastisch verminderen. Dat heet investeren in de toekomst. Bovendien verslechtert het de import, maar ook de export van veel producten. Echt heel slecht doordacht is het eigenlijk..

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat een onzin.
    Dit is gewoon de stem van het volk. Dat het jou niet aanstaat is daar en toe.

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Het aantal stemmen op de PVV laat gewoon heel goed het grootste nadeel van een democratie zien. :)

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is? Dat mensen die een andere mening dan jou hebben zich laten horen?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat heb ik een paar pagina's al proberen uit te leggen ja.
    Democratie is gewoon het minst slechte systeem :p.

15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Valt ook wel mee. Was ooit een onderzoek dat aantoonde dat landen zonder ontwikkelingshulp het beter deden dan landen met ontwikkelingshulp.
    NRC heeft er ook ooit een artekel over geschreven, kan het niet meer vinden. Ging over de verslaving van landen aan steun.

Over dat stemrecht, vindt het wel jammer dat sommige mensen zonder enige kennis mogen stemmen. Ben ook niet echt voor een democratie. Al die mensen die gewoon maar stemmen op een partij omdat ze er jaren op stemmen (en niet weten wat er is verander aan het programma na 20 jaar) of dat iemand een wortel voor hun neus houdt en het niet door hebben. Jammer dat dat mag stemmen

16. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Het maakt me niet uit wat je stemt, als je het maar kunt beargumenteren. Dat kunnen veel mensen niet hoor. Dus de negatieve kant is dat veel mensen die stemmen geen idee hebben waar ze het over hebben.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat kan je als je wil ook heel dom opvatten :+

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, maar dat heeft in mijn ogen weinig met de PVV te maken maar met politiek in het algemeen. Maar weinig mensen weten maar echt waar ze op stemmen. Dat is hetzelfde voor alle andere partijen.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    haha scherp ;)

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    De belangrijkste reden voor de wilders stemmers is ook nog een oliedomme. tenminste 80% van de wilders stemmers.

"Hij zegt tenminste wat iedereen denkt"

Kom op he! Dus als ik een partij op richt en zeg dat buitenlanders iritante criminelen zijn krijg ik ook 20 zetels. De rest van mijn programma maakt geen reet uit, als ik maar zeg dat buitenlanders hier niet horen!

pfff, waar gaat het heen met dit land.

Deel Deze Pagina