Denk dat de meeste mensen op de PVV hebben gestemd om de volgende reden:
- Strengere straffen
- Veel minder immigratie
Veel PVV stemmers zijn het (let op: volgens mij) gewoon spuugzat dat we maar ladingen met mensen binnenlaten en we deze na verloop van tijd gewoon een huis aanbieden terwijl een fors aantal van deze mensen verder niets wilt toevoegen aan de maatschappij. Zonder verder te kijken of ze terug kunnen naar eigen land laten we ze lekker zitten.
Als je zelf als hard werkende Nederlander een huis wilt huren kan je in de rij gaan staan terwijl meneer de immigrant zonder veel moeite een woning kan bemachtigen. Heb je als Nederlander zelf uiteindelijk een huurwoning mag je soms blij zijn als je genoeg geld overhoud om zo af en toe is wat leuks te doen. Ondertussen betaald meneer de immigrant niks aan zijn woning en krijgt een uitkering waarmee hij meer kan doen dan sommige hardwerkende Nederlanders.
Daarnaast is de criminaliteit fors gestegen sinds er maar immigranten worden binnengehaald. Je kan moeilijk zeggen dat dit onzin is, de statistieken zeggen genoeg.
Veel mensen zijn hier gewoon goed klaar mee en willen verandering en stemmen daarom op onze blonde "vriend". Dat is aan de ene kant jammer want verder dan de punten immigratie en strengere straffen kijken ze niet. Ze weten volgens mij niet dat de PVV weinig tot geen goede ideeën heeft om dit op een fatsoenlijke manier op te lossen. Tevens zie ik niet in dat de PVV, met de mensen die ze hebben, de economie een boost kan geven. Zie dit eerder mislukken. Aan de andere kanten geeft dit wel een signaal af in de hoop dat hier hoe dan ook naar gekeken gaat worden.
Dat er mensen zijn die hierdoor op alle PVV-stemmers afgeven vind ik dan weer wat ver gaan. We leven in een democratie en iedereen heeft het recht om op de partij te stemmen waarvan ze denken dat die een aantal problemen gaat oplossen.
Of ik Wilders in de regering wil zien.. mwaahh... nee. Laat hem maar in de oppositie zitten, daar zit hij volgens mij wel goed. Hij kaart namelijk wel altijd alle punten aan daar waar de rest zijn mond houd en doet alsof er niks aan de hand is. Voor de duidelijkheid: Zelf heb ik op de VVD gestemd.
Laatst bewerkt: 11 jun 2010