WK 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo Argentinië, ben benieuwd. :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Heerlijk, ben nu overgeschakeld naar Sporza.. Het valt me steeds meer op dat ten Napel een schreeuwerige stem heeft... Met die andere herrie valt dat alleen maar meer op, wat tot een soort onrustige wedstrijd leidt. Niet prettig.
    Bij Sporza zit een gast die een zachte stem heeft, dus hebben ze het volume wat omhoog geschroefd van die gast, en wat een rust. Heerlijk.
    Plus het is erg komisch. Hij had de beste oplossing voor het 'Park' probleem: hij noemde ze Manchester Park en Monaco Park _O_.
    Geniaal.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Op NOS deden ze da took hoor; 'Bolton Lee', etc.

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Opstellingen
    Argentinië: Romero; Heinze, Demichelis, Samuel, Jonas; Di Maria, Veron, Mascherano; Messi, Tevez, Higuain
    Nigeria: Enyeama, Yobo, Taiwo, Shittu, Yakubu, Kaita, Haruna, Odiah, Obinna, Obasi, Etuhu

Romero gaat Argentinië nekken vrees ik, keeper van de nummer 5 van Nederland. Heeft dit seizoen niet de goede vorm laten zien als vorig jaar

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat zegt dus werkelijk niks :emo:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Blijft een goeie keeper. Hij is niet echt in supervorm maar zelfs dan is hij beter dan de meeste keepers op het WK volgens mij.

Vind hem bijvoorbeeld beter dan James van Engeland.

7. Ashavan

Ashavan Guest

dan nog zie ik Argentinie wel winnen. Ben meer benieuwd naar Messi. Dusver is hij net Seedorf. Geweldig bij zijn team, ruk bij zijn land.

8. Munnie

Munnie Guest

Romero???? Na dit seizoen???
    WTF. :lol:

En doet Martins niet mee?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Stomme is dat dat eigenlijk voor argentenie niet heel erg veel uitmaakt want die hebben pas echt een luxeprobleem voorin, Higuain, Tevez, Milito, Di Maria, Aguero.. Bizar goede spitsen. Maar goed Messi is natuurlijk wel echt absolute buitencategorie dus die wil je altijd opstellen. Maar echt nodig is hij volgens mij niet eens.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee hoe die WKtrainer puntentelling werkt, maar ik heb blijkbaar 36 punten voor Ji-Sung Park gekregen. :lol: Lekker hoor!

Ben benieuwd naar Argentinie, moet maar zien of die voorhoede ook echt met elkaar klikt. Verdediging ziet er niet echt solide uit, onbegrijpelijk dat je dan Zanetti thuislaat. En Nigeria weet ik niet zoveel van, jammer dat Martins niet meedoet.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Yobo, Taiwo, Shittu, Yakubu, Obinna, Obasi en Etuhu zijn allemaal brute spelers _O_.

Jammer dat Milito er niet in staat bij Argentinie. Niet dat Tevez en Higuain slecht zijn maar toch.

.. die aanval :emo:

Wilde het net zeggen, bij zijn eigen land maakt hij het nooit echt waar had ik gehoord. En laatst hoorde ik ook iets over hem dat de druk op hem te groot was ofzo?

Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk niet, hij heeft amper gespeeld en er zijn betere keuzes, obinna, obasi en meer.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maarja.. Martins blijft Martins, goede speler. Obinna en Obasi zijn ook geweldig hoor, keek graag naar hun in de Confederations Cup. Yakubu zo'n dikke brede neger voorin nu xD

Jammer dat Martins en Odemwingie niet meedoen, wel twee leuke spelers.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Na de winterstop keepte hij gewoon weer prima. Het is natuurlijk geen Boschker :'-(

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk dat filmpje van Martins trouwens,

'Dubbel salto, en ja, hij blijft staan! '

edit: Weet niet wat Messi gaat brengen. Heeft ruim anderhalve maand geleden zijn laatste wedstrijd gespeelt geloof ik en heeft niet mee gedaan in de oefenwedstrijden....De vraag zal zijn of hij wel genoeg ritme heeft

edit: ik hoor zowaar de spelers het volkslied meezingen :lol:

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Las gister ook dat Messi niet fit is volgens de conditietrainer van de Argentijnen. Hopelijk gaat hij vlammen tot ze worden uitgeschakeld door Nederland :+

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, lekker hoor!

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    1-0 Argentinïe!

19. Kaasstengel