WK 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lampard's probleem is volgens mij altijd dat hij het liefst in dezelfde ruimte als Gerrard speelt. Bij Chelsea komt hij ook heel vaak voor de goal. In het nationale elftal speelt hij altijd een beetje 2e viool in een meer controlerende rol en dat is niet echt zijn sterke kant, dat laat hij normaliter aan Essien of Obi Mikel over.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja het is al jaren duidelijk dat Gerard en Lampard elkaar in de weg lopen.
    Daarnaast (vermoed ik) is de sfeer daar heel anders als bv. bij Nederland. Veel meer gespannen, alles speelt ook in dezelfde competitie.. En allemaal haantjes.

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    De druk is daar ook belachelijk hoor omdat het hele land op ze rekent want ze hebben het al jaren slecht gedaan in eindronde's.

Wij Nederlanders verwachten ook veel en als het niks is balen we een paar dagen maar herinneren we ons de mooie momenten van het toernooi nog wel :D En als we niet de beste ter wereld zijn met voetbal dan maar met een andere sport, schaatsen of Hockey :p

Zo kijk ik er in ieder geval tegenaan :D

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Spreek je voor jezelf :p
    Na Rusland was ik een week niet aanspreekbaar 8).
    Wel morgen even allemaal the Daily Mail.co.uk ff checken :lol:

5. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik herinner me heel die wedstrijd niet meer, jij wel ?:p Frankrijk en Italië blijven me nog heel erg lang bij namelijk, de mooiste momenten uit het toernooi waren dat :thumbs:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee ik heb het na 2 jaar gelukkig weg kunnen drukken in mijn leven na 5 therapiën ;)

BTW, Engelse TV fail :lol:
    [yt]8bz6vxPkMR0[/yt]
    Haha.

7. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Zag hem net al op Dumpert, vond hem wel droog joh :p
    Is wel een grote vrees voor mij, vooral bij grote wedstrijden als Eredivisie Live weer eens stoort in de kroeg :X

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Betekent nog niet dat er slecht gespeeld moet worden. Argentinië was ook ver van overtuigend. Engeland speelde waardeloos. De VS en Zuid Korea hebben leuke wedstrijden gespeeld. Frankrijk was ook om te huilen.

Lijkt er gewoon meer op dat de grote landen problemen hebben in de eerste wedstrijden.

9. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me echt af waarom Green er sowieso in stond, Hart en James hebben dit seizoen veel beter gespeeld bij hun clubs, vooral Hart deed het top als je ziet met wat voor reddingen die zorgde voor een mooie plek in het Premiership voor Birmingham ging ik er eigenlijk vanuit dat hij de nummer 1 zou worden of James die veel ervaring heeft, maar Green de 3e keus zou zijn,
    Capello moest Rooney gister gewoon de vrijheid geven die hij bij Man.United heeft, en een keus maken tussen Lampard en Gerrard hoe moeilijk dat ook is hopen dat Barry snel terug is en Milner op de plek zetten waar ie bij Villa speelt, en what the FUCK !! Walcott / Ashley Young / Adam Johnson (kies er maar 1 uit) thuis laten en die Wright Phillips meenemen bij City is ie al zo verschrikkelijk, zou voor Engeland zoveel makkelijker kunnen pfff

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Dat Rooney niet in de punt stond vond ik nog het meest idiote!
    elke keer als hij daar voorin opdook was er weer gevaar.

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    13:30 Algerije 2-3 Slovenië
    16:00 Servië 2 -2 Ghana
    20:30 Duitsland .... Australië

Allemaal leuke wedstrijden op papier. Hopelijk kan Duitsland wel zijn favorietenrol waarmaken door mooi en leuk spel. Wat het gaat worden, ik weet het nog niet. Australië kan wel eens voor een verassing zorgen...

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
  13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo dat Australie ze helemaal van de kaart veegt. Ben benieuwd of al de mensen waarmee ik ga kijken dat ook vinden:+. Kijk buiten hier op het hof op een beamer :thumbs:

14. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hadden mensen andere scores in gedachte dan dat ze hadden ingevuld of voor de mensen die niet meedoen aan de poule :p

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hm ja dan moet je het zelf ook nog ff veranderen :p.

Ik weet trouwens echt niet wat ik van Ghana - Servië moet verwachten 8).

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Als duitsland speelt zoals in 2006 gun ik het ze om ver te komen.
    Maar als ze weer als Duitsers spelen hoop ik dat de ausies gehakt van ze maken!

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Servië hebben er erg goede spelers tussen zitten. Zo uit mijn hoofd noem ik Vidic, Ivanovic, Lazovic en Pantelic (hahaha) . Servië -21 was kort geleden ook erg succesvol op een toernooi dus die jongens kunnen zich nu bewijzen in het grote elftal. Verder weet ik niks van Servië....

Over Ghana weet ik ook vrij weinig. Essien is een erg groot gemis...Maar ze hebben wel wat andere bekende namen uit de Bundesliga en Premier League toch? Broertjes Boateng, Muntari (Inter toch? ) ...

Ik verwacht stiekem ook wel veel van Algerije en Slowakije, aangezien deze landen toch bij de 'minste' landen horen op het WK. Als de wedstrijd even interessant is om naar te kijken als ZK - Griekenland ben ik tevreden.. :thumbs:

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De eerste wordt denk ik echt een saaie wedstrijd, ga hem denk ik ook niet kijken. Tweede wordt wel iets beter, denk dat Servië als winnaar het veld verlaat. Derde word beste wedstrijd - denk ik -, met Duitsland als winnaar. :3

Servië heeft nog een vrij goed team hoor, ik denk dat die hier wel kunnen winnen. Ghana zie ik niet snel winnen, ondanks dat ze wel een aantal leuke spelers hebben; Muntari, Asamoah Gyan en die Appiah ook wel. Amoah is leuk om voor te kijken, maar denk niet dat hij in de basis begint. Essien gaan ze natuurlijk wel missen als blok op het middenveld, maar misschien komt nu Muntari centraal te staan?

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Broertjes Boateng? Heb jij dat verhaal niet gehoord???

Het ene broertje speelt bij die Manschafft, de andere bij Ghana.. Sinds 2 maanden hebben ze gigantische ruzie en willen ze elkaar niet zien.. Oorzaak: 1 van de broertjes blesseerde Ballack in Engelse PL wedstrijd zodanig dat hij het WK moest missen. Nu krijgt zijn familie allemaal doodsbedreigingen etc.
    http://www.nu.nl/sport/2266908/gebroeders-boateng-praten-niet-meer.html

Oftewel, ik ben zeer benieuwd naar Duitsland - Ghana! :lol:

En Algerije - Slovenië (niet Slowakije) verwacht ik niet veel van. 0-1 ofzo.

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  20. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, nee ik wasniet op de hoogte van deze familievete. Wist wel dat Ballack geblesseerd was door Boateng en dat zowel de Ghanese bond als Boateng zelf zijn excuses heeft aangeboden. Je kunt er bijna een soap van maken :D

Zag gisteren trouwens een foto over het dempen van de vuvuzela geluiden voor Samsung TV's, heeft iemand misschien tips voor Sony TV's ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina