Het Grote Race Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 23 sep 2009.

1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Lijkt me ook heel gaaf om een keer een weekend heen te gaan :)
    Wel vind ik het jammer van de diesels aangezien die gewoon niet mooi klinken :mad:

Waar ik me dan absoluut op zou verheugen is de 'classic' le mans , is vanmorgen om 11 uur verreden.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup was live op Eurosport.
    Was van plan om dit weekend te gaan. Maar helaas kwamen er een paar dingen tussen. :)

3. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat blijft het toch f*cking spannend!!!!!!! audi gaat denk ik wel winnen.

aardige klapper vanochtend met die corvette c6r

edit: toen was er nog maar 1 peugeot! audi 1,2,3

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ook een lekkere fout tussen die BMW van Priaux en de Audi.

Wel een gave race trouwens.

Is er nog iets van een live timing iets?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check Le Mans site. :)
    Pff alle officiële Peugeots eruit. Audi op 1, 2 en 3. Anderhalf uur te gaan. :)

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik zag het inderdaad.

Wel frappant dat alle drie de Peugeots eruit zijn.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu nummer 4 ook. En die had bijna nummer 3 van Audi te pakken.
    Gaat goed mis daar bij Peugeot.

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    De Aston 009 is er ook uit waarschijnlijk.

9. JeePee

JeePee Guest

Ik tel er 6 :9

[yt]g7Bzq6JMzio[/yt]

Tering wat zijn die dingen toch veilig hè.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Recent iemand op CPZ overleden, nadat zijn formule ford wagen in de fik vloog. Niet fijn als je eens aan zo een race event mee mag doen en in de opwarmronde je wagen in de fik vliegt.

@JeePee: Al eens naar Nürburgring geweest eigenlijk? Lange tijd terug dat je eens postte dat je daar eens wilde gaan scheuren.

11. JeePee

JeePee Guest

Nee, nog niet helaas. Track day op Assen gehad en niet lang daarna een lekke koppakking gehad, vlak voordat er een ringtrip georganiseerd werd.

Ik ga er deze zomer wel heen, maar niet met m'n eigen auto. Met een x-type estate, dus ik denk niet dat dat 'm gaat worden 8) Maar die dag komt nog wel. Staat toch wel bovenaan m'n to-do-list :p

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is echt de moeite waard!

Al word je soms door auto's (busjes) ingehaald waardoor je je eigenlijk wel een beetje schaamt haha.
    Het is ook zo ontzettend anders dan in spelletjes..voor de hoogte verschillen.
    De parking is al een atractie opzich met al die veel te dikke auto's met bestuurders die net een paar weken hun rijbewijs hebben , ja ik ben soms jaloers :+

Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  13. JeePee

JeePee Guest

Klopt ja. Ken iemand met een ontzettend vette Integrale die ook een flink potje kan sturen, maar ook hij loopt constant in z'n spiegels te kijken op de Ring. Die supercars zijn niet bij te houden.

Staat trouwens ook een super grappig filmpje op youtube van een stel gekke Nederlanders die in een busje over de Ring gaan, vrij traag. Op een gegeven moment worden ze gek omdat ze een mede busje zien. Blijkt het een oude opgevoerde Transporter te zijn die met 250km/h voorbij knalt 8) Heb hem alleen nooit meer kunnen vinden. Heette iets met 'jos verstappen test voor ferrari' ofzo.

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat filmpje van die bouwvakkers ken ik ja :9
    Dat vw type 3 busje zijn wij ook door ingehaald , kerel was 50+ en was een sigaar aant roken..lol

Dat busje heeft ook een super dik blok+huge remmen eronder.

Het was ff zoeken maar heb het filmpje , nog steeds leuk!
    http://www.youtube.com/watch?v=5zxxf4XHUco&feature=player_embedded

Edit: op 5:52 zie je dat snelle bussie :)

Laatst bewerkt: 31 jul 2010
  15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Whaha, mooi filmpje.

16. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zowel Jules Bianchi als Ho Pin Tung zullen tijdens de GP2 Sprint wedstrijd op de Hungaroring dit weekend niet meer in actie komen. Bianchi liep bij de crash aanmerkelijk zwaardere verwondingen op dan aanvankelijk vermoed werd.

Bianchi voorlopig uitgeschakeld
    Een eerste onderzoek in het Militaire Hospitaal van Boedapest heeft bij Ho Pin Tung geen noemenswaardige verwondingen opgeleverd.Wel moet Ho Pin 24 Uur ter observatie in het ziekenhuis blijven, terwijl men zondag nog enkele medische tests zal uitvoeren. De Fransman bracht het er wat minder vanaf. Volgens de eerste berichtgevingen zou hij een gebroken ruggewervel hebben opgelopen en is zeker voor de twee volgende wedstrijden uitgeschakeld. Bij Ferrari gaf men een verklaring uit dat Bianchi niet eerder in de cockpit zal terugkeren totdat hij volledig van zijn verwondingen hersteld is. Ook bleef Bianchi volledig bij bewustzijn aldus het statement van Ferrari.

bron: autosport.nl

17. JeePee

JeePee Guest

Best raar. Klapper was niet eens zo heel erg hard vond ik. En dan gelijk 2 coureurs naar het ziekenhuis... Vreemd. Elkaar wel erg ongelukkig geraakt.

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nog een vrij zware crash tijdens de tweede race van de Super League Formula voor Chris van der Drift. Waarschijnlijk een been gebroken.

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een beste klapper inderdaad , schrik je toch wel ff van.
    Als we het toch over klappers hebben , deze maakte toch wel het meeste indruk op me moet ik zeggen.

20. JeePee

JeePee Guest

Kan ook niet veel harder dit, zonder een fatale afloop.
    Wat was het? 280.. haast frontaal. Lastig levend te overtreffen.

Overigens:

[yt]jCk_E1L6C5g[/yt]

Bizar toch? In mijn ogen helemaal niet zo hard, maar beide heren schade aan de ruggenwervel...

Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2010

Deel Deze Pagina