[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat ie ook 's nachts was he, en niet 's ochtends?

Vind het maar een kut draft v/d dolphins. Ze hebben echt een Rush OLB, FS en een DT nodig. Wat draften ze? 2 DE's en een OT(waar we al twee 1st round picks hebben rondlopen)

Gelukkig heb ik wel vertrouwen in parcells en co maar had ze graag een andere richting zien nemen.

2. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    marshall gaat je seizoen toch redden...

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb net beetje gametape gekeken naar die DE die de phins in de 2nd round hebben genomen.

Gaat dus een OLB worden, iets wat ie in college ook gespeeld heeft. Ziet er goed uit moet ik zeggen.
    Ben het alleen wat minder eens met de first 'nd thirst round pick van ze maargoed.
    Hoop dat ze verderop in de draft nog ergens een safety oppikken.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Om half 3 s'nachts ff gechecked en geconcludeerd dat het hij het niet deed (net als enkele mensen op Perry's blog al zeiden).

Patriots hebben een leuke draft zo te zien.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Draft was kennelijk niet buiten de US te volgen:mad:
    Gister rond een uurtje of 8 ofzo, toen de 6e ronden bezig was, kreeg ik ook zwart beeld.
    Kan me niet voorstellen dat het kwam ivm de drukte, want welke idioot kijkt nou de 6e ronden:+

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik ook gezien :emo:

maar zondag tegen de cru!! in amsterdam kickoff 14:00

9. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raiders toch Russell ontslagen!
    Was natuurlijk wel te verwachten.

10. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    die jongen kan echt niks behalve 80 yards boms gooien. en het schandaal van lawrence taylor vreemd dat al die nfl spelers altijd in de problemen raken net als die dikke big ben

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Miss dat ik nog ff kom kijken, afhankelijk van hoe onze training loopt.
    J Mac is echt een getalenteerde Qb hoor. Talent brengt je alleen maar zo ver. Zijn probleem is z'n werkhouding, alleen als je 'm zo hoort heeft ie zich echt verbeterd op dat vlak.

Zijn probleem is dat ie voor de Oakland prutsers speelt. Geen enkele speler ziet er goed uit bij dat team(op Osomuga na dan.

Let maar op, binnenkort signed ie bij een ander team, word ie 1/2 jaartjes getrained en daarna heb je echt een goede QB.

Zal mij niets verbazen als ie bij de vikings terecht komt. Die weten nog niet zeker wat Favre gaat doen(denk wel dat ie gaat spelen). Die helpt Russel trainen en die neemt het over als Favre klaar is.

12. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest starten tegen de cru op 2 PAT's verloren|:- 14-12
    morgen moet ik weer beginnen tegen de eagles omdat onze 1ste Qb David Drane nog geblesseerd is..

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nog weze kijken bij die game, sorry dat ik het zeg maar je speelde echt een draak van een wedstrijd zeg...

Jullie hadden wel pech met die uit de kluite gegroeide hobbit van een ref die jullie hadden.
    Die 60 yard rush in de 4e kwart had nooit terug gefloten mogen worden. Hij zag de holding toen de play al 20-30 yards downfield was.|:-

Wij hebben afgelope zondag 26-20 gewonnen in overtime van Nijmegen.
    Bij halftime stonden we 20-6 voor. Echt te schandalig voor woorden dat we het bijna hadden verspeelt.
    Maaargoed, een W is en W and I'll take it any day of the week..

14. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    haha ach ja was mijn eerste start meteen tegen cru dus ja het viel el tegen ik kreeg mijn passing game niet echt onder controle maar heb ook niet echt fouten gemaakt dus het valt nog mee ja die 60 yard run al die niet was terug gefloten hadden we de wedstrijd kunnen winnen maar we hadden de refs echt tegen..

vnv tegen alpen na 2 weken goed getraind te hebben en veel meer ervaring van de cru game denk ik dat ik wel een grotere rol kan krijgen in de wedstrijd.

ja dat is lelijk maar een W is een W gaan jullie dit jaar weer de playoffs in??

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Tsjah, wij als Giants hebben onszelf buitenspel gezet.

Tegen Hilversum de hele wedstrijd 6-0 (1st qtr score) voorstaan, vervolgens een interception die binnen gelopen wordt en een catch terwijl de receiver tussen letter 3 spelers van ons in staat. 6-13 verliezen, thuis.

2 weken later, Eindhoven thuis. 6-0 voorkomen in het eerste kwart. 12-12 in het 3e kwart, lucky 18-12 in het 4e kwart. Een W, maar echt slecht!

Weer 2 weken later; Spijkeniss uit, 1e drive scoren met 7-0. 3e & 4e kwart 7-34.

3W's & 3 L's die we allemaal aan onszelf te danken hebben.

Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jullie moeten gewoon winnen van Amersfoort, Wij gaan dat zeker ook doen de 28ste.

Dan zitten we in een 3-way-tie en gaat het boeiend worden hoe het opgelost gaat worden.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ja, 6 juni Amersfoort thuis en daarna nog Hoorn thuis. Nog wel 2 leuke potjes.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister tegen Hoorn moeten spelen. Halverwege 4e kwart hebben ze opgegeven omdat er wéér iemand naar het ziekenhuis moest van hun.

Stond toen 40-0 en ze hebben hele wedstrijd slechts 2/3 1st downs gehaald door hun eigen doen, rest kwam van ons via penalty's..
    Het speelt echt te irritant om tegen zo'n team te spelen dat geen idee heeft waar ze mee bezig zijn lijkt wel.
    Bij getrainde spelers kan je altijd wel een beetje verwachten wat er gaat gebeuren, alleen dat was hier echt niet het geval.
    bv. De HB die pre-snap alleen maar naar één richting blijft kijken alsof ie daar heen wou. Dat doen wel meerdere HB's alleen dan kijken ze steeds ergens anders heen om niets weg te geven. Was hier gewoon niet het geval, hij ging ook gewoon die kant op.
    Ook deden ze totaal geen warming up ofzo. Vind je het gek dat er dan 2/3 naar het ziekenhuis moeten.

Jammer dat Amersfoort van Groningen heeft gewonnen in overtime waardoor ook de noord poole besloten is.
    Maargoed, geef Amersfoort erg weinig kans tegen Arnhem.

19. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    zaterdag playoffs tegen panters ik verwacht geen problemen thuis 41-00 en in de 2e helft geen eens meer gescoord.. maarja een nieuwe wedstrijd en we gaan ze zondag met volle kracht tegen aan. tot in de tulip bowl

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Op die middle linebacker van ze na (Paul nogiets) stelt het inderdaad niet zoveel voor.

Tegen Amersfoort hebben we weer extreem gay verloren, door een aantal penalties in de laatste minuten en vervolgens in overtime (in een regular season game). Ik ben benieuwd of Hoorn nog langs komt over 2 week.

Overigens hebben we wel een super vet lustrum gehad afgelopen zaterdag!

Deel Deze Pagina