[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah ofc die had ik nog gekocht :)

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zit te twijfelen om m'n collectie Wii-games eens uit te gaan breiden.

Jammer genoeg zijn New Super Mario Bro's en Super Smash Brothers Brawl nog 50,- ...
    2 jaar uit die games, nog steeds zo belachelijk duur :+

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis nog zoveel games op de virtual console

Net om nostalgische redenen nog wat filmpjes bekeken van Asterix & Oblix, damn, waarom is dit spel niet op de Virtual Console? En zo zijn er nog meer, bijvoorbeeld Starwing (SNES).

De laatste keer dat ik op mijn Wii speelde was toen Secret of Mana als virtual console game was uitgebracht en dat heb ik toen dus ook een maand gespeeld (levelen ftw).

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2e hands vind je Smash Bros wel voor 15 euro.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hey guys,

Even een vraagje.
    Komen er binnenkort nog echt goede titels uit afgezien van SMG2?
    Volg niet zo heel veel wii nieuws.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Goed is nog maar de vraag, maar in augustus komt de nieuwe Metroid.

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat is de minimale afstand die je van de sensorbar af moet staan. (Je moet er dan vanuit gaan dat de sensor bar onder m'n TV ligt)

Ik kan namelijk maar 2,5 meter achteruit op deze kamer :+

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Niet super ver. Die van mij staat volgens mij ook maar op 2 meter of zoiets.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die van mij ene halve meter tot een meter :+. Als hij op de goede hoogste staat werkt het perfect, maar door dat het zo dicht is heb je niet al te veel bewegingsvrijheid.

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Argh! Ik heb 6 jaar gewacht op Metroid Prime 3, (Metroid Prime 2 gespeeld in 2004) en nu heb ik hem eindelijk, ben op 31%, loopt die game raar te doen. Hij loopt vast om de paar minuten. En het ligt echt aan de game, want mijn andere spellen doen het toppie. En ik maar denken dat de xbox alleen krasjes maakte, nou niet dus=(

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zitten er krassen op de disk dan? Misschien laten polijsten en kijken of hij het dan beter doet?

12. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Mario Kart Wii zit vol met krassen, en nog nooit een probleempje mee gehad. Op Metroid Prime 3 zitten geen krassen, misschien een klein streepje, maar dat zie je bijna niet, dus dat is best raar.

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Metroid Prime is Dual-Layer. De rest van je games is waarschijnlijk Single. Even bellen met Nintendo en zeggen dat je problemen hebt met Dual-Layer games, vroeger kreeg je dan gratis een schoonmaak setje voor je DVD Drive.

14. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Raar, ik heb zojuist de game uitgespeeld, met 92%. Soms loopt ie elke 10 minuten vast, en soms kan ik de hele dag door spelen. Ook had ik vaak dat ik wel op de Current Planet, bijvoorbeeld Bryyo, zo lang als ik wou kon blijven rondhangen, maar zodra ik naar een andere planeet wou, dat ie toen vastliep. En toch heb ik hem net uitgespeeld.

Ik had trouwens maar 11 van de 14 Energy Tanks, en ik had alle power-ups in alle delen van de werelden gehaald. Ook miste ik 1 Missile Expansion. Iemand een idee hoe dit kan?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sinds een jaar of meer heb ik m'n Wii weer even aangesloten, nu probeer ik hem te verbinden met m'n WiFi maar hij vind het hele netwerk niet eens meer.

Na ff een guide erbij te pakken (deze) en alles precies gedaan zoals het moest ziet ie m'n router nog steeds niet.

M'n telefoon en laptop zien m'n router prima en kan daar gewoon mee verbinden.

WTF? :)

En dan nog iets, ik speel nu even Mario Galaxy maar naar 30 min krijg ik toch al last van koppijn en "tv" ogen. M'n Wii staat op 50hz, 60hz zag er niet uit op m'n TV. Normaal heb ik dat nooit, ligt het aan lage resolutie van de Wii of is het ff wennen?

Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan goed komen door mario galaxy. Puur omdat je steeds om die planeten loopt. Ik kreeg in het begin ook steeds hoofdpijn en werd misselijk, maar daar moest ik blijkbaar gewoon eff aan wennen.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het was gewoon ff wennen aan de 576i denk ik ;) heb er nu geen last meer van. Ook internet werkt nu, startte hem net op en opeens zag hij m'n WiFi terwijl ik niks verranderd had...oké!

EDIT: WK begint!:)

Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Draait de Wii eigenlijk Gamecube games? Ik kon enkel hele oude sources vinden en misschien zijn er inmiddels nieuwe modellen waarbij het verandert is.
    En kunnen eigenlijk alle games gewoon met gamecube controllers gespeelt worden (Mario Galaxy, Metroid Prime?) Aangezien ik weet dat sommige games zoals Mario Kart het wel kunnen.

Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De Wii slikt ook GC controllers en GC memorycard's ;)

Heb hier de GC disc The Legend of Zelda Collector's Edition _O_

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Normaal gezien draaien de nieuwste Wii's nog steeds GC games. Heb toch nergens het tegendeel gelezen (en zo iets zal zeker niet onopgemerkt voorbij gaan!).

Nee, enkel GC games en een handvol Wii games kunnen met een GC controller gespeeld worden. Quasi elke Wii game zal je dus met de Wii mote moeten spelen, al is weeral een handvol dat ook de classic controller ondersteunt (zoals de laatste Monster Hunter).

Deel Deze Pagina