Ik zit te twijfelen om m'n collectie Wii-games eens uit te gaan breiden. Jammer genoeg zijn New Super Mario Bro's en Super Smash Brothers Brawl nog 50,- ... 2 jaar uit die games, nog steeds zo belachelijk duur
Ik mis nog zoveel games op de virtual console Net om nostalgische redenen nog wat filmpjes bekeken van Asterix & Oblix, damn, waarom is dit spel niet op de Virtual Console? En zo zijn er nog meer, bijvoorbeeld Starwing (SNES). De laatste keer dat ik op mijn Wii speelde was toen Secret of Mana als virtual console game was uitgebracht en dat heb ik toen dus ook een maand gespeeld (levelen ftw).
Hey guys, Even een vraagje. Komen er binnenkort nog echt goede titels uit afgezien van SMG2? Volg niet zo heel veel wii nieuws.
Wat is de minimale afstand die je van de sensorbar af moet staan. (Je moet er dan vanuit gaan dat de sensor bar onder m'n TV ligt) Ik kan namelijk maar 2,5 meter achteruit op deze kamer
Die van mij ene halve meter tot een meter . Als hij op de goede hoogste staat werkt het perfect, maar door dat het zo dicht is heb je niet al te veel bewegingsvrijheid.
Argh! Ik heb 6 jaar gewacht op Metroid Prime 3, (Metroid Prime 2 gespeeld in 2004) en nu heb ik hem eindelijk, ben op 31%, loopt die game raar te doen. Hij loopt vast om de paar minuten. En het ligt echt aan de game, want mijn andere spellen doen het toppie. En ik maar denken dat de xbox alleen krasjes maakte, nou niet dus
Mijn Mario Kart Wii zit vol met krassen, en nog nooit een probleempje mee gehad. Op Metroid Prime 3 zitten geen krassen, misschien een klein streepje, maar dat zie je bijna niet, dus dat is best raar.
Metroid Prime is Dual-Layer. De rest van je games is waarschijnlijk Single. Even bellen met Nintendo en zeggen dat je problemen hebt met Dual-Layer games, vroeger kreeg je dan gratis een schoonmaak setje voor je DVD Drive.
Raar, ik heb zojuist de game uitgespeeld, met 92%. Soms loopt ie elke 10 minuten vast, en soms kan ik de hele dag door spelen. Ook had ik vaak dat ik wel op de Current Planet, bijvoorbeeld Bryyo, zo lang als ik wou kon blijven rondhangen, maar zodra ik naar een andere planeet wou, dat ie toen vastliep. En toch heb ik hem net uitgespeeld. Ik had trouwens maar 11 van de 14 Energy Tanks, en ik had alle power-ups in alle delen van de werelden gehaald. Ook miste ik 1 Missile Expansion. Iemand een idee hoe dit kan?
Sinds een jaar of meer heb ik m'n Wii weer even aangesloten, nu probeer ik hem te verbinden met m'n WiFi maar hij vind het hele netwerk niet eens meer. Na ff een guide erbij te pakken (deze) en alles precies gedaan zoals het moest ziet ie m'n router nog steeds niet. M'n telefoon en laptop zien m'n router prima en kan daar gewoon mee verbinden. WTF? En dan nog iets, ik speel nu even Mario Galaxy maar naar 30 min krijg ik toch al last van koppijn en "tv" ogen. M'n Wii staat op 50hz, 60hz zag er niet uit op m'n TV. Normaal heb ik dat nooit, ligt het aan lage resolutie van de Wii of is het ff wennen?
Kan goed komen door mario galaxy. Puur omdat je steeds om die planeten loopt. Ik kreeg in het begin ook steeds hoofdpijn en werd misselijk, maar daar moest ik blijkbaar gewoon eff aan wennen.
Het was gewoon ff wennen aan de 576i denk ik heb er nu geen last meer van. Ook internet werkt nu, startte hem net op en opeens zag hij m'n WiFi terwijl ik niks verranderd had...oké! EDIT: WK begint!
Draait de Wii eigenlijk Gamecube games? Ik kon enkel hele oude sources vinden en misschien zijn er inmiddels nieuwe modellen waarbij het verandert is. En kunnen eigenlijk alle games gewoon met gamecube controllers gespeelt worden (Mario Galaxy, Metroid Prime?) Aangezien ik weet dat sommige games zoals Mario Kart het wel kunnen.
De Wii slikt ook GC controllers en GC memorycard's Heb hier de GC disc The Legend of Zelda Collector's Edition
Normaal gezien draaien de nieuwste Wii's nog steeds GC games. Heb toch nergens het tegendeel gelezen (en zo iets zal zeker niet onopgemerkt voorbij gaan!). Nee, enkel GC games en een handvol Wii games kunnen met een GC controller gespeeld worden. Quasi elke Wii game zal je dus met de Wii mote moeten spelen, al is weeral een handvol dat ook de classic controller ondersteunt (zoals de laatste Monster Hunter).