Ben je hier blij mee of.. ? Ik durf niets meer te zeggen want dan heb je hier weer vijftien ajax-fans op je nek zitten. In mijn ogen; lekker, speelde toch niet heerlijk meer.
Een tribuneklant die iets van 1,2(?) miljoen per jaar verdient en niet voorkomt in de plannen van Jol. Owja, daar word je echt niet blij van als die vertrekt
Van der Wiel zal wel vertrekken ja, voor een mooie prijs. Wat een geweldige rechtsback is dat toch zeg Ik wist niets van zijn salaris bij ajax, pardon.
Jawel, het gaat er voor mij niet om of Oss van enige meerwaarde kan zijn in de beker maar wel van de zoveelste faal van de KNVB in korte tijd
Met dat zo erg is het niet bedoel ik dus dat ze gewoon meedoen en al dat drama eromheen weer voor niets is.
Wordt hoogstwaarschijnlijk afgedaan met een boete. Ik zie ook niet in wat Inter hierin fout doet en waarom zij gestraft zouden moeten worden. Preziosi heeft een keer een straf gekregen voor omkoping en hij zit fout, Inter niet. Ik gok dat dit weer een storm in een glas water is. Overigens ook belachelijk dat de FIGC hier nu pas mee naar buiten komt. Stelletje geitenneukers bij mekaar.
Het lijkt me ook dat het causaal verband tussen de ongeldige overeenkomst en het winnen van de CL/titel te zwak zou zijn. Alsof het halen van een spits en een middenvelder, abstract bekeken dan, gelijk garant staat voor het binnenhalen van die prijzen. Beetje onrealistisch om Inter die prijzen dan onder het mom van 'terugwerkende kracht' af te pakken.
Nou ja, het gaat over Milito (en Motta). Die heeft zegmaar in de kampioenswedstrijd, de Coppafinale en de CL-finale de enige en beslissende doelpunten gemaakt en in totaal dertig goals dit seizoen
Niet de uitkomst die ik zelf het liefst had gezien. Had liever Ferrer gezien. Nu maar hopen dat hij toch niet al te veel wilt gaan veranderen en net als Laporta oog heeft voor de lange termijn. Laat hem a.u.b. niet ala Pérez opereren.
Koeman heeft nog nooit gefunctioneerd als technisch directeur dus of hij zou falen weet je niet bij voorkeur. Vooralsnog is hij één van meerdere kandidaten. Ik heb liever dat Txiki het blijft overigens.
Bij voorkeur??? Koeman heeft bij meerdere clubs spelers mogen kopen/aangetrokken en ik kan me er geen 1 herinneren die is geslaagd.
Ja hij verdient nou net zoveel als Benzema voor zover bekend is. Ik ga er niet van uit dat Txiki blijft als TD omdat hij niet zo goed met Rosell door een en dezelfde deur kan.