1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knifer

    knifer Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorspelling van NL goed, wel slechte wedstrijd...vooral eerste helft.
    Wel gewonnen!\o/

    Japan-kameroe ook niet veel aan zeg pff.
     
  2. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Gatverdamme wat een saaie rotwedstrijd, zelfs de lading bier bracht daar geen verandering in.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvallende wedstrijd. Denemarken verdedigde de wedstrijd kapot en Nederland had vooral in de 1e helft te weinig lopende mensen om daar doorheen te komen. Dat ging gelukkig veel beter toen Elia erin kwam, hoop alleen niet dat van Marwijk nu van der vaart gaat slachtofferen voor elia! :eek: Ik hoop dan toch echt dat hij Sneijder slachtoffert. Sneijder is alleen een geniale 10 in een verdedigende ploeg waarbij zijn grote kwaliteit (het naar beide kanten kunnen opendraaien en de diepe bal op de spits) uitkomen. Als Nederland echt snel wil combineren voorin kan je beter een van der Vaart hebben die het ook fijn vindt wanneer van Persie in de bal komt zodat hij zelf in de spits kan komen.

    We staan iig al met één been in de 1/8 finales nu. =)
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    'Mooie' wedstrijd, niet goed spelen maar wel met 2-0 winnen. Je hoeft nu nog niks te laten zien.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, hopelijk is het spel wel wat beter de volgende keren. Alhoewel, als we op deze manier de finale halen, hoor je mij niet klagen
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Achja, 2 jaar terug speelde Nederland in de poulefase de sterren van de hemel en daarna weet iedereen denk ik wel hoe dat afliep;).. Laten we hopen dat ze krachten besparen voor de finales want daar is het denk ik harder nodig. Wedstrijd was niet om aan te zien maar verwacht dat ze na de poulefase wel gaan knallen:)!
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je de 1e helft ff vergeet was het een leuke wedstrijd! :+
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wat zingen die italianen vals 8)
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volkslied zo hartstochtelijk meezingen als de Italianen blijft toch wel mooi he !!
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Net terug van vrienden.

    Wat een slechte wedstrijd zeg! Wel blij dat we de 3 punten hebben, en hoe je ze pakt doet er eigenlijk niet eens toe. Maar je mag toch wel verwachten dat paasjes over een paar meter in de voeten komen.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ook slechte wedstrijden moet je winnen ...
     
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we goed voetballen is het ook niet goed want dan pieken we te vroeg.

    Dit is gewoon perfect, normaal krijg je zulke kutballen tegen en nu profiteren we er een keer van, ok het was niet best, maar we waren beter en hebben gezien dat onze bank goed en gretig is. Ook is te zien dat bommel en de jong hun werk goed doen. Ik ben overtuigd van een goede afloop :b:
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook wel scheelt dat we de komende wedstrijden in Durban spelen, een stadion dat een stuk lager ligt dan dit stadion. Las dat ze er best wel veel last van hadden, al kunnen dat ook smoesjes zijn natuurlijk. ;)
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat veranderd niks aan het feit dat het een slechte wedstrijd was.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee hoor. Denemarken beschikt over een coach die ook een enorm tactisch inzicht heeft en precies liet zien waar de "zwakte" van Oranje ligt. Als jij 4 man op het middenveld gooit en telkens 2-mans dekking op Sneijder / vd Vaart gooit dan is het gevaar er ook uit. Kuijt is gewoon niet zo technisch ... Mensen zullen wel zeggen, Van Persie speelde slecht ... vind dat overdreven. Hij kreeg gewoon geen goede bal.

    Hoe dan ook, ik ben blij met wat ik gezien heb. Knokken, knokken, verdedigen en GAAN! Op naar Japan!

    Ik heb slechter gezien. Tunesië - Nederland anyone? :+ Zoals ik al zei, ook slechte moet je winnen. Daarmee geef ik ook aan dat 'et slecht was.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat geloof ik wel, je ziet best veel voetballers, niet alleen van oranje, snakken naar adem na een sprint of solo oid. In bolivia lag het stadion waar de interlands gespeeld werden ook zo asociaal hoog, kon bijna niemand gewoon ademen (behalve de bolivianen) dus heeft de Fifa het verboden om nog langer interlands te spelen. Nu is dat hier niet zo erg, maar dat het zwaar is geloof ik wel
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder heeft het ook effect op de bal gezien de verminderde(of vermeerderde, ben niet zo'n held in natuurkunde) luchtweerstand. Sneijder zei dat het voelde alsof hij met een ballon voetbalde, dan worden korte combinaties al wat moeilijker. En dat is Nederlands kracht normaliter.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dan komt daar ook nog eens bij dat het tyfus heet is daar... Kan me goed voorstellen dat je dan minder presteert.
     
  19. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee. Ik hoorde dat het vandaag in het Soccer City Stadium een graad of 14 was in de schaduw. Het is daar nu winter nu...;)

    Btw: De wedstrijd nu is trouwens best wel leuk. Beter dan verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Het was daar gewoon rond de 17 graden toen Nederland speelde
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina