Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Popie Jopie!

    [yt]VD2KbsviaDI[/yt]


    GG is te spotten :+
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat moet hij daar nou weer :+
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Engel is een kennis van hem dacht ik, Engel komt zelf ook uit Hoorn ;)
     
  4. James Pond

    James Pond Guest

    Heeft sticks, rico of ty de laatste tijd nog wat uitgebracht qua mixtapes/albums? En dan bedoel ik een beetje in het afgelopen jaar, heb me er niet meer zoveel mee bezig gehouden de laatste tijd :p
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Krijg je als je uit dezelfde stad komt en allebei rapt. Helemaal aangezien onze stijlen redelijk op elkaar aan sluiten.

    Wel grappig, van de 20 mensen die figureerden ken ik er een stuk of 15 goed, en de rest van gezicht. Kleine kut stad :+
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat zijn de laatste albums die je gechecked hebt? Binnenkort komt Sticks met een nieuw album. Voor de rest zijn er veel losse tracks van hun te vinden.

    Edit:

    De tape van Negga klinkt best nice, album kwaliteit beats.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    L'abbatoir is ook met sticks :) leuk albumpje hoor..
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    edit:

    Tracklist Alledaagse Waanzin ziet er goed uit trouwens:

    Alleen Tijgers & Draken kennen we al. Voor de rest allemaal nieuwe tracks en featurings waar we allemaal op zaten te wachten.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Blokkades en Parels kennen we ook al ;). Maar goed, word hard, maar ik mis Rico :'-(. Staat maar op 1 track.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alleen maar gedeeltelijk toch? :+

    Of ze zijn gewoon heel erg kort, dat kan ook.
     
  11. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen naar boogie down hip hop fest in breda geweest gister ? ik kwam daar eigelijk voor Ill Bill, maar die kwam helaas niet opdagen. Maar alsnog harde optredens gezien (fresku, kraantje pappie kleine jay turk enz) en natuurlijk vette beats gehoord.
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Was er vorig jaar wel, dit jaar redde ik helaas niet. vond de line-up ook een stuk minder. Hoe waren Kleine Jay en Cartes? Die hadden vorig jaar een nieuw track met zo'n gruwelijke beat! Album komt 6 September trouwens.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Soms heb je van die briljante ingevingen. Tijdens de wekelijkse studiosessie in de DorpsrapHQ, kwamen je favoriete rappers in gesprek met Noise, de nieuwe huis-producer van Dorpsrap.
    Na een kort gesprek kwamen we op de uitdaging uit dat Noise in 1 uur een beat moest bouwen en daarna moesten Roeland & Rubief aan de slag om in 1 uur een tekst te bouwen.Daar kwam de eerste track in een lijn van tracks die we vanaf nu elke week gaan maken. Roeland, Rubief & Eight, op beats van Noise.
    Dus hier deel 1 van een nieuwe serie, 1 Uur.

    DOWNLOAD: Roeland & Rubief – 1 Uur (prod. by Noise)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wie hebben ROTTZ al gechecked? Echt een goeie plaat om op te chillen met een paar maten en 'n jonko. Jammer dat er ook veel artiesten opstaan die ik nog niet ken.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de eerste twee tracks en de Zo moeilijk track gruwelijk, voor de rest wel meevallen.
    Morgen ga ik naar een luistersessie van Alledaagse waanzin, ben benieuwd :D.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nou gister dus die luistersessie gehad. Album klonk erg lekker, kwa beatwerk sowieso stuk sterker dan Colluci Era vind ik persoonlijk. Meer boom-bap beats, wat mij persoonlijk veel beter ligt. Sticks was buitengewoon vrolijk en er komt een track met Typhoon, Sticks, Inspectah Deck en Cilvaringz (niet op de cd, maar hij is wel opgenomen). Heb nu al zin om de cd nog een x te beluisteren!

    PS: GG, heb je nog beats nodig, ik produceer ook O-).
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe van Alledaagse Waanzin:



    Hmm zie nu dat hij niet op het album komt, terwijl hij hierboven wel op de tracklist staat van AVHAHA.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja ik las het ook op Puna, best jammer dat ie er niet opkomt. Zal vastwel te maken hebben dat de track niet in de vibe van het album past. Aan de kwaliteit van de track zal het zeker niet liggen! _O_

    Dope sessie van Skenkie:

     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Sticks zei dat hij voor dit album 70 tracks heeft gemaakt. Genoeg tracks zijn dus niet op het album gekomen 8).
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam deze tegen, kende de man niet. Vind het een geweldige track :)
    [yt]PXHJLgEF_g4[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina