1 juli kan ik dus een nieuwe mobiel uitkiezen en heb besloten dit ook te doen. Weet nog niet zeker wat ik ga halen, maar ik verwacht een
- redelijk goede camera (niet perse uitgedrukt in megapixel, iPhone heeft een verrassend goede camera en ik weet niet precies wat voor specs dat veroorzaken)
- agenda (ga ik waarschijnlijk een stuk harder nodig hebben dus een goed functionerende agenda zou relaxt zijn)
- robuust (waarschijnlijk een utopie, meest relaxte aan mijn huidige simpele 2310 is dat hij zo stevig is en gewoon lekker in de hand ligt)
- navigatie/google maps (Vond het meest relaxte aan mijn oude mobiel met internet dat als ik in bijvoorbeeld R'dam was dat ik dan een map bij de hand had en mogelijk navigatie of in ieder geval mijn locatie)
- goede batterij (Waarschijnlijk ook een utopie, ik vergeet nogal eens mijn mobiel op te laden)
- Nieuws (Het liefst zou ik feeds krijgen van muziek, voetbal, basketbal en auto's, maar weet niet hoe dat mogelijk zou moeten zijn
)
- Mail (Op mijn Touch Diamond had ik een speciale tab voor e-mail, maar die fokte het, een betere zou relaxt zijn, want het concept is wel baas)
- Relaxte contactlijst (Op mijn Touch Diamond was mijn contactlijst best foktop doordat mijn msn-contacten er los tussen stonden wat irritant was en het was nogal onoverzichtelijk)
Laatste 3 punten zijn misschien beetje obvious, maar toch. Vind het wel belangrijk als dat soort dingen simpel zijn en goed werken.
Internet als in simpel web browsen en dergelijke gebruik ik weinig, maar veel apps, newsfeeds, mail, navigatie en al die zooi werkt uiteraard op basis hiervan. Misschien wel een beetje zonde om dan 9 euro per maand te betalen, maar bereikbaarheid is everything vandaag de dag of niet
Denk dat ik de legend ga halen, maar misschien is mijn aandachtsveld een beetje te klein en kijk ik te veel naar HTC phones, maar als Android echt zo goed is.
Al zal ik waarschijnlijk niet heel veel gamen, maar ik zou het wel relaxt vinden als ik apps kan vinden die updates geven van voetbalwedstrijden en ander voetbal nieuws (a la teletekst), basketbal nieuws, auto nieuws, nieuwe album releases en dergelijke. Zou dat relaxt vinden als het mogelijk is, want probeer altijd op de hoogte te blijven.
Mjah dat heeft misschien niet veel te maken met de keuze van welke phone
Overigens: maximaal zo'n 25-30 euro per maand, maar liever niet rond de 30
Klik om te vergroten...