Ik snap niet zo goed waarom je daar zo happy over doet eigenlijk. Ben je T-Mobile hooligan ofzo
T-Mobile heeft gewoon een minder goede dekking dan bijvoorbeeld een Vodafone. Dat is gewoon een feit, ook al heb je er zelf misschien geen last van, genoeg mensen hebben dat wel. Mijn zus heeft ook de Iphone en die heeft daar ook ontzettend veel problemen mee.
Ik heb met VF altijd dekking, zelfs in de lift op het werk waar niemand dekking schijnt te hebben kan ik gewoon bellen.
De Iphone is zo ontzettend populair, maar er is een hele grote markt buiten de T-mobile klanten die niet bereikt wordt door Apple omdat ze waarschijnlijk behoorlijk koppig aan hun eisen gaan vasthouden. Zonde, zowel voor Apple als voor klanten die niet bij T-mobile zitten en dat ook niet willen (zoals ik).
Daarbij zijn er nu veel meer phones die niet of nauwelijks onderdoen voor de Iphone (Google Nexus One, Desire) dan pakweg een jaar terug, dus zullen de gadgetfreaks zoals ikzelf niet meer per definitie hoeven over te stappen naar T-Mobile om een vette phone te hebben.
Klik om te vergroten...