1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tsja, in de UK is 'ie zelfs simlock vrij te bestellen. Binnen EU, dus ook geen invoerrechten. Jammer dat 'ie alleen in ponden nog best prijzig is ;)

Edit: dat is dus al gezegd. Maar ik bedoel eigenlijk doorverkoop via bijv. Ebay.

Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil echt ff duidelijkheid hebben over de Franse Apple stores.. kan je nou wel of niet als buitenlander een losse simlockvrije iphone 4 kopen daar ?

hoe kom ik hier in godsnaam achter.. ben namelijk van plan volgende week naar Parijs te gaan, zou beetje zuur zijn als ik zonder iphone terug kom haha

Heb een 16gb zwart en een 32gb zwart (in bevestiging staat wit, vreemd..) gereserveerd om op te halen in parijs..

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Half GoT gaat, dus je bent niet alleen. :+

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha nee klopt ik zie het :p

edit: zojuist mijn gloednieuwe iphone 3GS ontvangen van GLS..

Build Week - Your device was built in week 21 of that year (May).

Meteen ff op marktplaats zetten

Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  5. jeffie112

jeffie112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter gaat Vodafone ze ook verkopen

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar is zover ik nog weet helemaal geen zekerheid in. gezien kpn hem al niet gaat verkopen ga ik er van uit dat alleen recht weer tmobile ligt.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    De keuze om het niet te gaan verkopen lag bij KPN, niet bij Apple. Zou dus nog zomaar kunnen dat Vodafone hem gaat aanbieden, denk het echter ook niet.

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mijn bronnen is het nog steeds geen vodafone.
    ook al hebben ze supersim van de site gehaald.
    is gewoon bel/sms/web geworden.

en het ligt wel aan apple.
    kpn wilt wel maar apple heeft weer zoals van ouds bizarre voorwaarden/eisen.

http://www.iphoneclub.nl/76495/kpn-gaat-iphone-4-niet-verkopen-vodafone-nog-onzeker/
    paar qoutes:

maar goed het zijn geruchten maar apple is altijd al moeilijk geweest met verkoop quota's e.d
    zou mij dus niets verbazen dat het zo is. provider sluit ook soort van service contract af met apple voor de sim unlock dienst e.d.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    T-Mobile all the way! :cool:

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap niet zo goed waarom je daar zo happy over doet eigenlijk. Ben je T-Mobile hooligan ofzo ;)

T-Mobile heeft gewoon een minder goede dekking dan bijvoorbeeld een Vodafone. Dat is gewoon een feit, ook al heb je er zelf misschien geen last van, genoeg mensen hebben dat wel. Mijn zus heeft ook de Iphone en die heeft daar ook ontzettend veel problemen mee.

Ik heb met VF altijd dekking, zelfs in de lift op het werk waar niemand dekking schijnt te hebben kan ik gewoon bellen.

De Iphone is zo ontzettend populair, maar er is een hele grote markt buiten de T-mobile klanten die niet bereikt wordt door Apple omdat ze waarschijnlijk behoorlijk koppig aan hun eisen gaan vasthouden. Zonde, zowel voor Apple als voor klanten die niet bij T-mobile zitten en dat ook niet willen (zoals ik).

Daarbij zijn er nu veel meer phones die niet of nauwelijks onderdoen voor de Iphone (Google Nexus One, Desire) dan pakweg een jaar terug, dus zullen de gadgetfreaks zoals ikzelf niet meer per definitie hoeven over te stappen naar T-Mobile om een vette phone te hebben.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb gewoon totaal geen problemen met T-Mobile.
    Spreek nu puur voor mezelf.

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom maar ff op de koffie bij mij thuis.
    binnen huis geen bereik, kan niet eens bellen.
    buiten moet je de staat uit lopen voor 1 streepje gprs\o/

ik blijf trouw aan vodafone. neem wel simlock vrij zoals gewoonlijk*)

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is ook weer een voordeel.

Waarom: De iPhone 4 is al in 1 dag in Amerika en UK etc al uitverkocht 8) De hele eerste lichting iPhones is al verkocht voordat ie uit is. En miljoenen mensen staan op de wachtlijst. Als ie hier in NL komt in Juli... als dat al doort gaat door de tekorten aan iPhone 4's dan hebben ze hier erg weinig, net zoals bij de 3G destijds en kan je er weken/maanden op wachten voordat ze er 1 voor je hebben.

Als alle operators de iPhone mocht verkopen zou er nog veel meer tekorten zijn waardoor je nog veel en veel langer op je phone moet wachten. Niet raar kijken als je dan 4 maanden zou moeten wachten voordat ze weer genoeg hebben. Dus ik vind het alleen maar goed dat alleen T-Mobile em in NL verkoopt. Daarnaast heb ik geen klachten over T-mobile, heb altijd bereik, geen klachten. Had alleen vorige week geen 3G maar toen zat ik op Ameland.

En niet iedereen hoeft een iPhone, waarom idd niet een Nexus nemen :thumbs: Als nou meer mensen dat deden heb ik deze zomer nog mn iPhone 4 en hoef ik niet weer weken erop te wachten O-)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies. Iedereen gewoon aan de Desire/Nexus One. Worden de rijen alleen maar korter. :cool:

15. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb al een desire. wil toch nog een iphone 4 dus:lol:

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat voordeel geldt natuurlijk alleen voor mensen die niet kunnen wachten en direct de Iphone 4 willen hebben. Maar dat is typisch voor een populair product natuurlijk. De Desire was al amper leverbaar, laat staan de Iphone 4. Daarbij krijg ik sterk het gevoel dat de schaarste Apple heel blij maakt. Niks mooiers dan een ophef laten onstaan over de levering van je product. Hoe moeilijk kan het zijn om aan de vraag te voldoen, ze worden toch echt niet handgemaakt, die Iphones. Als je het aanbod dan even laag houdt dan is dat natuurlijk gratis reclame aangezien het overal in het nieuws en op internet te zien zal zijn dat het ding niet leverbaar is.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En ik op school altijd maar leren dat nee-verkoop heel slecht is. :+

Jij denkt dus dat mensen in de krant lezen: iPhone heeft een levertijd van 8 weken, en vervolgens denken: Oh tof, ik wil er ook een. <3

Ik denk dat ze gewoon niet genoeg capaciteit hebben om aan de eerste vraag te voldoen. Deze vraag is tijdelijk, dus beetje onzin om een extra fabriekje bij te bouwen.

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit doen ze inderdaad, mensen denken wow die iPhone is populair dat ding is vast goed want iedereen wil hem hebben. Iets in die trand in ieder geval.:+

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die hem willen hebben hem dan toch al besteld? Je gaat toch niet iets bestellen, omdat het niet leverbaar is. :+

Snap de logica wel, maar toch is het niet logisch. 8)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En zo komt het verhaal weer opborrelen van de mensen die een iPhone willen, om een iPhone te hebben. :+
    Zodat ze met de meute mee kunnen lopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina