Heb hier wel vaker over gezeken maar goed Ff in spoiler dan maar
- Allereerst het gemist van Blue-Ray, er zijn al een paar spellen geweest die content moest scrappen of zwaar moesten comprimeren om het er maar op te krijgen, spellen worden steeds uitgebreider en groter dus ik vraag me af hoe veel we wel niet moeten gaan inleveren op den duur.
- Ook mooie grote open mappen en met een groot aantal spelers online zit er gewoon niet in. BF2 of een echte MMO kunnen we vergeten op deze console.
- De controller zelf is toch een beetje, jah, oud. Vaak speel ik een spel en heb echt zoiets dat je gewoon knoppen mist, vooral met een RPG.
- Nog maar weinig echte 1080p spellen
- 5.1 Dolby terwijl je een 7.1 heb staan, het verschil is degelijk te horen en het blijft zonde dat het gewoon niet kan.
- Voice kan niet draadloos vanaf de xbox en moet via de controller. Ik trek dat draadje er vaak genoeg uit en stoor me er mateloos aan tijdens het gamen omdat hij altijd ergens tussen/op ligt.
- Geen browser op je console. Sure ik heb m'n PC maar als je gewoon ff snel wat wilt opzoeken moet ik heel dit ding aanslingeren, snap niet waarom gold members niet gewoon gebruik kunnen maken van IE ofzo.
- Geen Blue-tooth betekend dat je dus niet ff snel wat fotos of videos kunt sturen naar je xbox, of gewoon je agenda kunt syncen.
- Er is verder totaal geen customizatie mogelijk, de themes zijn niks anders dan achtergrondjes.
- Vind het grafisch toch nog wel tegenvallen, het ziet er wel mooi uit maar als je de levels een beetje gaat rondkijken en er op gaat letten is het om te huilen.
- Het menu is traag, loopt vaak gewoon even vast en werkt totaal niet in games.
- Het patchen en content uitbrengen kost gewoon heel veel geld voor een studio dus dat gebeurt gewoon bijna niet. En terecht. Als we gewoon vrij maps, skins en patches konden downloaden zoals op PC waren we al een stuk verder.
- En dan ja...3D, mijn volgende TV word toch echt wel een 3D TV en dat zit je zonder 3D console? Grapje toch
Dat ding kan me niet snel genoeg uitkomen.
Idd, erg netjes! Topwerk weer.
Daarom zei ik het ook, dit was de mening van XBW, als de mening in het algemeen beter is is dat alleen maar mooi.
Ben benieuwd! Wanneer krijgen we deze te zien?
Laatst bewerkt: 16 jun 2010