1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Als ie dan ook even een 3DS, Zelda, Donkey Kong, Kirby, Playstation Move, 3dtv en Killzone 3 voor iedereen regelt doe ik mee. :+

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'traditie' is dat we de pc's vergelijken, dus misschien de vraag aanpassen?

Gaan we nog zoveel media krijgen dan?

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen nieuwe meer behalve ervaringen als mensen zelf hands on gespeeld hebben met alles wat er op de beurs is te zien.

Zo hebben wij bijvoorbeeld tijdens PC geen aandacht besteed aan Arcade games terwijl er daar een aantal exclusieve juweeltjes bij zitten.

Tevens is Kinetic zelf spelen best overtuigend.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is er eigenlijk al een adviesprijs van die Kinect camera bekend? En wanneer ligt ie ongeveer in de winkel? :+

(geen zin om 179 pagina's door te kijken)

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij launcht in de VS op 4 november en zo snel mogelijk daarna in Europa, denk November.

Prijzen doen we geen uitspraken over. We willen dat mensen praten over de geweldige Kinect games en ervaringen, niet over de prijs.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb hier wel vaker over gezeken maar goed :+ Ff in spoiler dan maar ;)
    • Allereerst het gemist van Blue-Ray, er zijn al een paar spellen geweest die content moest scrappen of zwaar moesten comprimeren om het er maar op te krijgen, spellen worden steeds uitgebreider en groter dus ik vraag me af hoe veel we wel niet moeten gaan inleveren op den duur.
    • Ook mooie grote open mappen en met een groot aantal spelers online zit er gewoon niet in. BF2 of een echte MMO kunnen we vergeten op deze console.
    • De controller zelf is toch een beetje, jah, oud. Vaak speel ik een spel en heb echt zoiets dat je gewoon knoppen mist, vooral met een RPG.
    • Nog maar weinig echte 1080p spellen
    • 5.1 Dolby terwijl je een 7.1 heb staan, het verschil is degelijk te horen en het blijft zonde dat het gewoon niet kan.
    • Voice kan niet draadloos vanaf de xbox en moet via de controller. Ik trek dat draadje er vaak genoeg uit en stoor me er mateloos aan tijdens het gamen omdat hij altijd ergens tussen/op ligt.
    • Geen browser op je console. Sure ik heb m'n PC maar als je gewoon ff snel wat wilt opzoeken moet ik heel dit ding aanslingeren, snap niet waarom gold members niet gewoon gebruik kunnen maken van IE ofzo.
    • Geen Blue-tooth betekend dat je dus niet ff snel wat fotos of videos kunt sturen naar je xbox, of gewoon je agenda kunt syncen.
    • Er is verder totaal geen customizatie mogelijk, de themes zijn niks anders dan achtergrondjes.
    • Vind het grafisch toch nog wel tegenvallen, het ziet er wel mooi uit maar als je de levels een beetje gaat rondkijken en er op gaat letten is het om te huilen.
    • Het menu is traag, loopt vaak gewoon even vast en werkt totaal niet in games.
    • Het patchen en content uitbrengen kost gewoon heel veel geld voor een studio dus dat gebeurt gewoon bijna niet. En terecht. Als we gewoon vrij maps, skins en patches konden downloaden zoals op PC waren we al een stuk verder.
    • En dan ja...3D, mijn volgende TV word toch echt wel een 3D TV en dat zit je zonder 3D console? Grapje toch :)

:thumbs: Dat ding kan me niet snel genoeg uitkomen.

Idd, erg netjes! Topwerk weer.

Daarom zei ik het ook, dit was de mening van XBW, als de mening in het algemeen beter is is dat alleen maar mooi.

Ben benieuwd! Wanneer krijgen we deze te zien?

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Is het nu Kinetic of Kinect? lijkt me vervelend als zelfs het promoTeam in de war is.8)

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar de prijs is toch wel een belangrijk aspect van een aankoop.

In ieder geval, ik hoor veel goeds over de 3DS. Ik heb het Nintendo gedeelte niet goed gevolgd, maar is er al een release of prijs bekend? De graphics zien er zeer goed uit voor een handheld en het heeft toch mijn interesse te pakken :eek:.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Veel van die punten in die spoiler. :lol:

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben we hier een frontpage? 8)

11. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kudt, you got me! Het is Kinect. 8)

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Joh, ik lach jouw toch ook niet uit om je nintedoboy gedrag ;)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dude :+

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kinetic klinkt wel weer ietsje beter.
    Snel MrX overtuig ze!

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als de prijs $50 zou zijn zou je er wel anders of denken gok ik:+

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik onderbouw mijn punten, veel van die punten slaan nergens op, want ze gelden net zo goed voor de PS3 of zelfs de pc.

Ik bedoel, 7.1 Dolby is momenteel en voorlopig geen standaard, dus dat had je kunnen weten voor het aanschaffen ervan, bijvoorbeeld.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Daarom bedoel ik, we zijn hard toe aan een nieuwe console. Dat jij je in mijn punten niet kunt vinden kan, aangezien het dingen zijn waar -ik- mij aan stoor.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Modder denkt dat je een ps3 wilt omdat je dan die nadelen niet hebt ;)

ik ben zelf overigens ook toe aan een nieuwe console volgend jaar, maar goed.

Nu eerst de 3DS!

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Tuurlijk zijn punten subjectief, maar je moet het ook een beetje realistisch zien. Zo is het een CONSOLE en zul je dus nooit een controller met een paar dozijn aan knoppen erop hebben.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Meestal onderbouw jij je mening met betrekking tot Nintendo op de volgende manier:
    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

dus dat telt ook niet :+

Ik ben het wel met een paar puntjes in die spoiler van Dr0kz eens.

Ik ben wel toe aan een nieuwe console die zich kan meten met een state of the art gaming PC van NU. Dus hogere framerates, soepeler menu's , beter geluid, hogere resoluties etc. Als hij daarnaast wat meer te customizen is zou ik dat niet erg vinden maar het is niet iets waar ik nu tegenaan hik.

Enige punt waar ik het echt NIET mee eens ben is m.b.t de controller. Dat blijft voor mij verreweg de prettigste controller die er is/ooit geweest is

Deel Deze Pagina