Het Grote Voetbalshirt Topic [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zitten idd wel google plaatjes bij.

Omdat de site's in de startpost niet weren atm en je 4 weken moet wachten om een shirt.

Verder ben je toch beschermd als koper op marktplaats onder de 250 euro ofzoiets? Maybe een keer proberen danmaar.

2. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Jezus die vent bij bornprosper kan echt geen woord engels. Wou 4 shirts bestellen met namen erop maar dat lukte niet in 1 order, ik zag maar 2 shirts met prints erop en die andere 2 hadden niks. Dus ik in 2 orders besteld maar gevraagd of het in 1 order kon worden verstuurd zodat ik niet 2x de verzendkosten moest betalen. Die vent snapt er geen drol van.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die van Arsenal vind ik erg vet! :)

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij zit je gewoon te naaien :+ grote pakketten worden er wel eerder uitgepakt bij de douane toch dus misschien is 2 pakketjes niet eens zo erg ;)

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Pfff ik wil een Inter shirt bestellen met Milito achterop, maar bij betalen via Paypal krijgi ik een dikke error :x.

EDIT; Ik ben een beetje in dit topic aan het rondneuzen, en ik kwam net op deze site: http://henkfcvoetbal.tk/. Is dit wat?

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ahja :+

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wel aardig trouwens dat aan de binnenkant van het KNVB logo ook gewoon Oranje Leeuwen staat bij het shirt van de bornprosper *)
    ik wees daar maandag wat mensen op met een origineel shirt, die hadden dat nog nooit gezien :D

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die van soccerstarshop.net heeft dat ook. Ik heb het shirt met een "echt" shirt van een maatje van me vergeleken, maar kon de verschillen niet zien.

10. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook laast van, wilde 2x NL shirt bestellen met beide namen. Kreeg het niet voor elkaar. Heb de numbering los toegevoegd aan het lijstje, en zijn nu goed binnen. Alleen als je verschillende shirts neemt weet ik niet of ze dan weten welke naam op welk shirt moet:+

Mijn shirt ligt waarschijnlijk vandaag in de brievenbus!:)

Edit: Hij is binnen! Op tijd voor de andere wedstrijden! En in tegenstelling tot anderen hier ben ik dik tevreden! Pasvorm is prima, niet strak, maar echt niet slobberig!

Fotootjes! (dramatische kwaliteit)

Eigen naam + mijn eigen nummer die ik altijd draag! Heb Adidas bedrukking gekozen, en ben blij met die keuze!
    Al met al was het het lange wachten waard!

Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Shirt eindelijk binnen:)! Gister (donderdag) begin van de avond kwam pakketje binnen:). Shirts zien er top uit! Had 2x M besteld omdat ik wist dat XL te groot was. Helaas is deze aan de achterkant een beetje klein maarja is ook alleen maar voor tijdens het WK aan te doen:)!

12. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0

Zou wel vet zijn als er een site was die ook de trainingspakken voor een lekkere prijs aanbiedt.

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    als ik bij 9footballshirt.com wil betalen kan ik alleen kiezen uit VISA/MasterCard/JCB creditcards .. kan het nog wel met paypal?

14. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik heb hem daar al over gemaild. Komt ook niet meer. Hij heeft gezeik gehad met paypal...

http://starsport4u.com/ <- De nieuwe bornpropser

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    oke jammer want bornprosper heeft geen inter shirt meer met lange mouwen :'-(

whaha op die nieuwe site: NEW 10-12 Arsenal home shirt NEW 10-12 Liverpool home shirt :9

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is bij die namaak meuk een M nou een M zoals het hoort?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Soms wel, soms niet.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn vaak wat groter.

19. Atomic14

Atomic14 Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee, maar ik zie wel dat er van de nummers geen reet klopt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina