De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nee, hoor daar voor heeft xbw een zoekfunctie. Maar heb ook niks te doen! Maar wel gefeliciteerd nog :)

Ik ga slapen nu!

2. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    haha :lol: echt he uit verveling spel fouten opzoeken:p het was idd wel un domme fout :'-(

en bedankt :+

Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoor het morgen / later vandaag net als veel andere hier natuurlijk.

Ga zo laat mogelijk pitten. Niet echt moe, eigenlijk ook niet echt zenuwachtig maar dat begint de laatste tijd altijd pas als ik eenmaal met mijn hoofd op het kussen lig zoals gewoonlijk.

Plan is om door de ochtend te pitten, want heb geen zin om zo geforceerd op een telefoontje te wachten dat hopelijk niet komt en ik verwacht ook niet dat ie komt, maar dit plan spreekt me toch wel aan :+ Lekker tot 12~ slapen en dan horen van me ma dat er niet gebeld is :+

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    strak plan ! :p

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Normering is bekend, wiskunde à is 0.5 :/. Heb voor wis tussen de 16 en 22 punten in dus tenzij er een wonder gebeurt moet ik herkansen.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Niet echt gelukt helaas. Vroeg wakker kutzooi.

Weet niet precies wat ik nu met die normering moet. Kan iemand nou precies uitleggen hoe het zit, want als je een normering van 0,0 hebt en je gebruikt de good old: x/x max * 9 + 1 (of in dit geval dus die nieuwe N-term) dan kan je dus maar een 9 halen.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik examen.nl oid om je cijfer te berekenen. Heb zelf met norm van 0.5 24 punten nodig. Als ik 23 punten ofzo heb word ik echt gek

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als het goed is hakken over de sloot @ AK met 30 punten heb ik precies een 4,8. Hopen dat ik niet fout heb nagekeken dan.

9. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Pas tussen half 4 en kwart over 4 uitslag. Nu nog geen stress, want ik ging al heel goed de examens in. Maar bij het typen van dit bericht begint de twijfel al een beetje toe te slaan:x

10. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Pff onze school heeft niet vermeld of de uitslag op je mobiel of vaste lijn doorgegeven wordt. Nu weten we niet of we met de jongens met ze alle kunnen wachten op de uitslag :mad:

Om tijd te doden ga ik trouwens lekker ff sporten, gaat de dag zo voorbij.

11. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    yay geslaagd :D

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Gefeliciteerd :D

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Oh wacht, er is nog een minieme kans dat ik het haal. Word dus gewoon echt afwachten tot 4 uur, this shit is killing me.

14. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Aah gvd...
    ik begin steeds meer te stressen over vakken als Geschiedenis en Economie. Van die vakken waarvan ik tot nu toe ervan uitging dat ik een voldoende heb.

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    :thumbs:

Volgens mij ben ik met M&O echt zo genaaid. Ik had namelijk rond de 24 punten en ik had een 4,6 nodig voor een voldoende. Maar met het cijfer berekenen kwam er uit dat ik dan een 4,5 heb:x WTF8) Ik had die toets wel streng nagekeken dus ik hoop dat ik ergens 1 puntje nog voor krijg, dan heb ik namelijk een 4,7....

maar ik mag wel 1 of 2 onvoldoendes opzich, maar toch...

Veel normeringen liggen ronde de 0,5 viel mij op.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik toch ook geslaagd. Om niets zitten stressen. Denk wel een vijf, misschien 2 zelfs.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dus je bent al gebeld?
    edit: ooh, jij werd niet gebeld als je geslaagd bent.

Gefeliciteerd!!:D

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.175
    Bij m'n vorige school word je tussen 5 en 6 uur gebeld, lekker laat :+

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bij ons was het tussen 5 en 7, echt kut. Iedereen de hele dag met berichten van geslaagd enzo en ik maar afwachten 8) Dit jaar hebben ze dat weer.

Geslaagden: Gefeliciteerd :thumbs:

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thanks, maar ik werd wel gebeld.

Bij ons was het zo: Zakkers werden vanaf ongeveer 10uur gebeld (achteraf eerder dus gelukkig :+) op hun huistelefoon en als dat was afgelopen zou mijn mentor iedereen in mijn mentorklas bellen op mobiel.

Mijn mobiel deed het volgens haar echter niet en werd om 11:15 gebeld op huistelefoon: Alfrink op de caller-ID. Hart sloeg een paar keer over, maar toen bleek het mijn mentor dus te zijn: "Ja we zijn wat vroeger klaar, ik ben al druk aan het bellen, je bent geslaagd!"

pffff stress moment. Leef nu weer 3 jaar korter, maar wel gehaald :D

Deel Deze Pagina